lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

31 mei 2023
Kort gezegd: oplichterszaak. Ik koop in de categorie bamboelampen een solarlamp op zonne-energie. Ik krijg de bevestiging en vandaag de lamp ontvangen: wat denk je: er zit net zoveel bamboe aan als in mijn houten tafel: compleet metaal. Daarnaast blijkt dat de lamp via Tsjechië komt, klopt ook niet: want op de bijgeleverde doos staat dat de lamp uit Oostenrijk komt. Kortom: nooit meer iets kopen bij deze organisatie. Deze beoordeling mag gerust op het net.

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters