purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.274 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.098 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

1 jun 2024
De site ziet er verzorgd uit, maar de kleding valt vaak tegen. Laat iemand de kleding aantrekken en op een filmpje dat je kan zien .en beoordelen. Vaak heeft niemand de kleding aan. En alleen mannequins die een mooie Lengte hebben. Daar heb je gewoon echt niets aan. Waarom gewoon niet het personeel. Of gewone mensen die dagelijks kleding dragen. Geen show modellen.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review en feedback. Ik zal dit intern terugkoppelen naar onze afdeling Webshop. Wellicht dat er in de toekomst de website anders wordt ingevuld/uit te zien. Mocht er een winkel bij u in de buurt zitten, dan is het advies om wellicht daar eens te kijken. Onze medewerksters in de winkel dragen de collecties en helpen u graag voor een persoonlijk advies. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
EV
Purdeu heeft een heel eigen verfijnde karakteristieke stijl. Met oog voor details waar het gaat om het gebruik van prachtige tinten, altijd weer verassende silhouetten en een mooie afwerking. Bijzonder vriendelijke dames in de winkel die erop uit zijn je naar volle tevredenheid te helpen naar de juiste kleding bij jouw persoonlijkheid en figuur.
Product prima. Levering: slecht. 1. Dag wachten, op het eind ‘ het wordt maandag 2. Maandag wachten , weer bericht ‘ leveren tussen 8.30 en 21.30. Om een uur of 4: pakje ligt op afhaalpunt. Kortom : Post NL voor mij waardeloos.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. Op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, zijn wij afhankelijk van de pakketdienst. Wanneer zij bij u leveren e.d. Het is wel bekend dat het momenteel in deze tijd erg druk is bij de pakketdienst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Het lukt mij niet om online iets te bestellen bij Purdey. Als ik om n nieuw wachtwoord vraag, krijg ik hem niet op mn mail. Dit is al 2 x gebeurd. Heb veel moeite moeten doen!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de website. Het beste is dat u een mail stuurt naar klantenservice@purdey.nl Mijn collega's van de klantenservice kunnen u dan verder helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
4 jun 2024

de wijze van retourneren en adviseren

de wijze van retourneren. In de winkel geweest in Haarlem. Meteen geld terug maar ook ter plekke goed geadviseerd over nieuwe aankopen. Purdey heeft er een klant bij.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review en Welkom ;-) Wat ontzettend fijn te vernemen dat het vlot is verlopen bij het zowel bestellen als retourneren in de winkel. We zien u graag weer de volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
PK
Purdy is misschien wel de allerbeste webshop en winkel snelle levering van top kleding en zeer snelle retoursbetaling. TOP

goede service

In de winkel word je goed geholpen door vriendelijke verkoopsters en online bestellingen worden snel geleverd.
2 jun 2024
Ga geregeld naar Purdey in Heerlen. Hele goede begeleiding van de dames. Zeker van Marianne. Heel goed advies
3 jun 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen en wat een mooi compliment! Ik zorg ervoor dat uw berichtje bij de winkel Heerlen terecht komt, dat zal zeker bij de dames voor een glimlach zorgen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Kwaliteit , ben erg blij met mijn aankoop. 6-6 besteld en vandaag 13-6 binnen gekregen, jammer
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Binnen een actie/Sale periode kan het voorkomen dat een bestelling iets langer onderweg is, dan u wellicht van ons gewend bent. Wens u veel draagplezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Het wordt altijd keurig aan gegeven wanneer het bezorgd word. En netjes verzorgd aan geleverd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de bestelling in goede ontvangst heeft mogen nemen. En dat het een cadeautje was om uit te pakken. Heel veel draag plezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Normaal vind ik het gezellig bij purdey. Maar afgelopen woensdag een stuk minder!
23 mei 2024
Mooie producten en de bestelling is met aandacht ingepakt. Blij van te worden😍
27 mei 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Super om te horen dat u het een cadeautje vond om uit te pakken! Fijn dat we u op deze manier blij hebben kunnen maken. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Doorgaans mooie kwaliteit, goede service, net even anders mooier exclusiever.
4 jun 2024
Goede kwaliteit, snelle levering. Netjes afgeleverd. En goede retouraervice
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Een tevreden klant zo te lezen. Heel erg fijn en wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
1 jun 2024
Leuke vlotte kleding, en belangrijk voor mij is de kwaliteit van de kleding.
De levertijd blijft te lang! De zoekfunctie op de website is een ramp.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. In een Actie/Saleperiode kan een bestelling iets langer in beslag nemen zoals u wellicht van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wat betreft de zoekfunctie op onze website: U mag dit altijd even nader toelichten per mail, wat u hier vervelend aan vond of wat niet werkte. Dit mag naar klantenservice@purdey.nl Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
2 jun 2024
Goede kijk op welke kleding bij je persoonlijkheid en leeftijd past!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Dit vinden wij een erg mooi compliment, bedankt hiervoor. En u heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
EP
2 jun 2024
Vind de kleding prachtig ben vaste klant slaag er altijd gr Elly
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Mooi te lezen dat u zich helemaal kunt vinden in onze collectie(-s) Graag weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Ik heb mijn vestje snel ontvangen en het was heel goed verpakt.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de bestelling in snelle en goede ontvangst heeft mogen nemen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
CB

Aanrader

Contact , assortiment, snelle levering, aangename prijzen.