Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.031 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
Nikostore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jul 2023
Prima en goede spullen. Wel kan de uitleg en hulp m.b.t. de diverse componenten die je nodig hebt bij bv netwerk onderdelen beter. Het blijkt namelijk dat in tegenstelling tot bij een WCD niet 1 afdekraam onderdeel nodig hebt, maar 2 onderdelen en dat word nergens duidelijk vermeld. Moest daardoor 2 bestellingen doen.

21 aug 2023
Omdat het bestelde product maar niet geleverd werd ben ik bij de klantenservice aan de bel gaan trekken. Deze hield mij wekelijks keurig op de hoogte dat het product nog steeds niet geleverd was door de leverancier. Vervolgens kwam het bericht dat er slechts 3 van de 6 producten leverbaar waren. Deze zijn naar mij verzonden en de rest gecrediteerd. Wie schetst mijn verbazing toen ik op de site van de leverancier zag staan dat er een vervangend product leverbaar was. Toen ik Nikostore daarop wees hebben zij onmiddellijk het boetekleed aangetrokken. Ik heb na bestelling van de overige exemplaren keurig de verzendkosten gecrediteerd gekregen. Maar er valt in het proces best nog het een en ander te verbeteren....
HV
Hubert v.
Hilversum

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Duidelijke website met precies dat benodigde onderdeel!
Snelle en goede levering.
26 dec 2023
22 jul 2023
Antwoord van Nikostore.nl
27 jul 2023
Geachte heer Mulder, Wij hebben op onze homepagina alle informatie beschikbaar en hier kunt u vinden welke componenten u nodig heeft en we vinden het vervelend om te horen dat het voor u niet duidelijk is. We hebben hierover contact gehad en uit coulance hebben we u dan ook de helft van de verzendkosten van de tweede bestelling teruggestort. We hopen dat u tevreden bent bent uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
14 apr 2023
Ik mis een aantal producten in de shop zoals de Niko Dimmerswitch voor het bedienen van Hue apparatuur en ik vindt de kleuren van met name de verschillende soorten zwart en antraciet te vergelijken; helaas heb ik in het verleden verkeerd besteld en nu een paar stopcontacten in een afwijkende kleur
22 aug 2023
Prima kwaliteit en telefonische ondersteuning. Voor een leek is de site wel enigszins ingewikkeld om uit te vinden wat je nou precies moet hebben en wat waarop past. Wij hebben oudere Niko-binnenwerken en daar blijkt niet per definitie de huidige plaatjes op te passen.

Snel en netjes

Veel bij besteld voor een verbouwing. Niet altijd de beste prijs maar zeker het breedste assortiment, en krijg de spullen altijd snel en netjes.
Overzichtelijke website, hulpvaardige telefonische ondersteuning, correcte levering; niet supersnel, maar wel vlot en in kleine 👍 verpakking.
RV
Rene V.
Mortsel be
3 okt 2023
Snelle levering en zelfs met transportkosten naar Belgie nog €1 goedkoper dan hier bij Brico, Hubo of Gamma en het word aan de deur geleverd

Top

Producten zijn top, klantenservice heeft me top geholpen met informatie en later ook om een gedeelte van mijn bestelling te annuleren.
9 jul 2023
Vandaag besteld, morgen in huis Verder goede prijs/kwaliteit verhouding. In de toekomst ga ik hier zeker weten weer bestellen.
CV
7 nov 2023

Heel snelle en correcte levering

‘S avonds besteld en de volgende dag reeds geleverd. Nochtans werd als leveringstermijn 1 à 2 dagen gegeven. Top service!
10 apr 2023
Wat ik nodig had was op voorraad en is snel geleverd. Totale kosten wel aan de hoge kant
5 nov 2023

Denkt mee

Mee gedacht over vervangende producten bij niet meer beschikbaar zijn oude producten.
15 aug 2023

Opbouw ip55 wcd

Duidelijke omschrijving van het produkt. Maar wel heel goed lezen voordat je besteld.
12 nov 2023

Prijs kwaliteit top

Voldoende aanbod aan een scherpe prijs. Alles keurig verpakt en snel verzonden
DD
Dirk D.
Oudenburg
10 okt 2023
Gemak van bestelling (keuze, ...), snelheid van levering, en product kwaliteit.
8 aug 2023
Makkelijk bestellen en snel antwoord op de vraag gesteld via de mail.