bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
bono.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bono.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor bono.nl

314 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Snelle levering, maar zo’n grote doos die met een smerig busje wordt besteld is niet meer van deze tijd. Geef Iig de optie om klein verpakt met de elektrische fiets te laten bezorgen. In Leiden doet Moss dat goed en gezond!

18 dec. 2022
Hallo ik heb mijn pakket binnen maar al me gummies zijn helemaal nat? Ik heb dit vaker bij jullie gehaald via een vriendin en dit ben ik niet gewent zou hier graag een oplossing willen ik wil geen geld terug maar zou wel andere willen want dit ziet er niet bepaald normaal uit aangezien ik dit niet gewent ben. Duidelijke foto's was moeilijk te maken het was helemaal nat en plakkerig en gwn bijna walgelijk om te eten..

Beoordelingen voor bono.nl

29 apr. 2022
25 apr. 2022
20 apr. 2022
22 feb. 2022
De bestelling werd, zoals gebruikelijk, zeer snel verwerkt en bezorgd. Wel jammer dat ik niet meer, zoals voorheen, er niet meer voor kon kiezen om het pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Nu moest ik zorgen dat ik thuis was (ik hou er niet van wanneer pakketjes bij de buren afgegeven worden). Verder was de hoeveelheid verpakkingsmateriaal bizar. Dat kan en moet echt anders. Niettemin zal ik de volgende keer ook weer bij deze webwinkel bestellen, want de service is op zichzelf goed.
20 feb. 2022
Snelle levering en goed verpakt. Ondanks een bestelling van ruim €250 geen cadeau ontvangen zoals werd beloofd. Verder fijne ervaring en goeie communicatie.
27 feb. 2022
product een week geleden besteld, nog onderweg met de bezorger. Verbeter haar reageert ook niet op de mail.
18 jun. 2022
Jammer als het product niet bevalt dat je dan zelf de retourkosten moet betalen. Minpuntje
28 aug. 2022
ik heb vitamines besteld maar ze waren allemaal verlopen!
8 feb. 2022
Treurig….pakje is niet aangekomen