bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

694 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

NL
Netty L.
Apeldoorn
1 jul 2023
De bestelling is vlot verlopen volgens de condities op de website. Dit geeft vertrouwen.
24 jun 2023
Snelle bezorging. Wel idioot grote doos voor 1 potje pillen!!
21 jun 2023
Supersnelle levering, supersnelle reactie op vraag/verzoek
23 jun 2023
Snelle levering, mooie prijzen en vriendelijke service!
AD
Andre D.
Mechelen
26 jun 2023
Het is heel snel geleverd en in goede staat ontvangen
RL
2 jul 2023
Snelle levering, product zoals beschreven geleverd !
HH
H.A. H.
Drachten
Snelle levering. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
GF
Greta F.
Oosteeklo
4 jul 2023
Correcte levering, heeft wel enkele dagen geduurd.
11 mei 2023
Top. Netjes verpakt, helaas geen duidelijke track and trace maar het was wel binnen 2 dagen binnen
Antwoord van bono.nl
15 mei 2023
Geweldig om te horen dat je bestelling naar tevredenheid is afgeleverd! We waarderen je feedback en nemen je opmerking over de track and trace ter harte. Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling! Groet, Julie

Goede prijs en snelle levering

Bij Bono bestelde ik twee keer voedingssupplementen en deze waren goed geprijsd en snel geleverd.
NL
Netty L.
Apeldoorn
7 nov 2023
Bestelling werd snel geleverd en we werden op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
2 nov 2023

Prima website snelle levering

Prima website, klant vriendelijk! Maar wat ik geweldig vind was de snelle levering ongelofelijk ❤️
29 jul 2023
Goed geïnformeerd en tijdig geleverd. Wel laat. Maar dat is een keus. Netjes gekloot ipv gebeld.
4 nov 2023
Great product selection, easy check out, good communication of order status, and fast delivery.
GK
Greta K.
Farnborough
10 aug 2023
De vriendelijke en professionele manier van werken, goed geïnformeerd, en blij met de producten
8 okt 2023

Very fast delivery and great prices!

Very fast delivery - ordered the products in the evening and received them the very next day.
2 nov 2023
Betaalbaar, grote verpakkingen, snelle levering. Deze keer gebruik gemaakt van extra korting!
DP
Dirk P.
Anna Paulowna
14 okt 2023
Alles bij Bono is goed bevallen van bestellen tot leveren ben zeer tevreden over dit bedrijf.
18 jun 2023
Super snel geleverd volgende morgen Daarna nog een order bevestiging Allemaal top geregeld
DM
Daniel M.
Berchem
16 sep 2023

Snelle levering en correcte service

Snelle levering, correcte service en duidelijke omschrijving van de goederen. Een aanrader.