ICANIWILL / ICIW- Logo - Beoordelingen

ICANIWILL / ICIW

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2022
ICANIWILL / ICIW voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Mooie kwaliteit na mijn mening iets te duur maar oke verder zeer tevreden en jammer dat alle kleuren er niet zijn in mijn maat
DA
Diana A.
Groningen

27 jun 2023
Een week geleden een bestelling geplaatst. 2 dagen later een track and trace ontvangen maar deze blijft in afwachting tot dhl het pakket ontvangt. Contact opgenomen met de klantenservice. Maar geen reactie……

Beoordelingen voor ICANIWILL / ICIW

WP
Wietske P.
De Knipe
29 sep 2023

Ruime keus, goede kwaliteit producten

Ruime keuze in producten en maten, snelle en nette levering
ND
Nardz D.
Berkel-Enschot
27 mei 2023
Perfect, alles werd geleverd en super mooi ingepakt.
24 aug 2023
Goed bedrijf. Mooi assortiment. Snelle levering.
10 aug 2023

Goede producten

Goede producten met heerlijk pascomfort
SL
Sonja L.
Delfzijl
29 aug 2023
Product zoals verwacht, snel geleverd
28 jun 2023
Goed bedrijf. Leuk assortiment Top
29 aug 2023
Goed bedrijf. Zeer snelle levering
27 jul 2023
Prachtige stof en snel geleverd
27 jun 2023

Geen levering

17 aug 2023
maattabel kan beter. Ik heb nav jullie maten te groot gekocht. Nu heb ik kosten aan verzending terug. Ook retourmeldingen duren nu bijna weken!! dat kan echt niet. Ik ben niet enthousiat om te kopen.. wat jammer is want kwaliteit is wel goed.
11 jul 2023

bestelling nog niet ontvangen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wel een bericht dat er bij DHL iets niet goed is gegaan. Zodra ik mijn betaalde bestelling alsnog op korte termijn heb ontvangen zal ik mijn oordeel opnieuw geven.
19 aug 2023
Ze komen hun afspraken niet na Lever datum 16-08-2023 En geen reactie na deze datum Het is van de zotte