visumbuitenland.nl

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.236 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2020
visumbuitenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jul 2023
Bij het indienen van de aanvraag heb ik gemist dat je ook een kopie van het paspoort moet uploaden. Heb dat gemist. Misschien extra aandacht hier aan geven. De uiteindelijke toekenning duurde meer dan twee weken. Moest zelf vragen waarom het zo lang duurde. Misschien goed dat jullie van jullie kant daar pro-actiever in zijn en de klant te informeren

4 okt 2023
Kan iets simpeler!!!!????

Beoordelingen voor visumbuitenland.nl

Ik had problemen met uploaden, maar met behulp van derden is dat gelukt en daarna was het in een mum van tijd geregeld Met dank van den Akker
7 nov 2023
Vanmorgen mijn visumaanvraag met bijbehorend document online aangevraagd. En vanmiddag is mijn aanvraag al goedgekeurd. Visum in the pocket 👍
na eindeloze pogingen lukte het mij als 87jarige niet de goede passende foto te uploaden,desalniettemin ben ik nu dolgelukkig met het visum
20 jun 2023
Snelle verwerking. Onduidelijkheid over de prijs, en waarom er toch nog een extra betaling wordt gevraagd voor service die je al verwacht.
14 aug 2023
Snelheid van afhandelen en de duidelijke instructies met betrekking tot het invullen van de aanvraag. Binnen drie uur het visum binnen.
15 mei 2023
snel en duidelijk. Ik had een probleem met een foto upload, maar dat heeft Marianna erg snel voor mij opfelost. Allemaal erg makkelijk.
8 nov 2023
Ging allemaal erg makkelijk, paspoort inscannen was wel een dingetj maar snel bericht terug en aanvraag binnen een dag binnen. Top.
10 okt 2023
De e-mail om een kopie van mijn paspoort te downloaden. op de een of andere manier heb ik die aanwijzing niet gezien
28 jul 2023

Aanvraag prima en snelle levering

Aanvraag goed te doen, stap voor stap. Wel moeite gehad met gegevens voor facebook ID. Visum zeer snel goedgekeurd
Duidelijke instructie voor het invullen van de formulieren en nog dezelfde dag als de aanvraag het visum in huis!
16 jul 2023

Betrouwbare site

Duidelijk & snelle afhandeling van de aanvraag, ondanks de gemelde drukte, per omgaande goedgekeurd, top!
14 aug 2023
Super snelle service (terwijl er geen spoed was aan gevraagd.) Vandaag aangevraagd vandaag binnen. Top!
31 mei 2023

Snel en vlot verlopen

Alles duidelijk omschreven op de website en de procedure van de aanvraag is snel en vlot verlopen. Top!
25 sep 2023
Heldere opeevolging van vragen. Gied en duidelijk opgesteld. Bij foute invoer duidelijke aanduiding.
14 okt 2023
Makkelijk en eenvoudig in te vullen Moeilijk om te vinden tussen alle commerciële tussenpersonen.
16 sep 2023

Super snel

Geweldig, visum binnen 3 uur al binnen, zelfs in weekend. Niet ingewikkeld om aanvraag te doen.
Ik was verrast dat er zo snel wordt gereageerd. Echt top. Je denkt dat het langer zal duren.
AB
26 sep 2023
Heel goede inschrijf, makkelijk te volgen. En de snelheid van antwoord krijgen is top!! Dank
30 jun 2023

Supersnel!

Ik had nooit kunnen verwachten dat mijn ESTA binnen 6 uurtjes gereed zou zijn. Top service!
24 apr 2023

Op de hoogte worden gehouden door mails…

Op de hoogte worden gehouden door mails voor het laatste nieuws en een snelle afhandeling.