flessenland.nl- Logo - Reviews

flessenland.nl 
Reviews:

765 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.382 reviews in totaal  

flessenland.nl- Logo - Reviews

flessenland.nl 
Reviews:

765 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.382 reviews in totaal  

Reviews Overzicht

Klanten melden meestal positieve ervaringen met flessenland.nl. Klanten zijn zeer te spreken over de snelle levering, de stevige en veilige verpakking en de vriendelijke, behulpzame service. De kwaliteit van de producten, zoals potten, flessen en doppen, wordt als erg goed en solide ervaren. Problemen met bestellingen worden snel en soepel opgelost. Daarnaast wordt de prijs-kwaliteitverhouding vaak positief genoemd en ervaren klanten de website als duidelijk. Toch worden er ook enkele verbeterpunten genoemd: sommige klanten ervaren vertragingen of langere levertijden, vaak buiten de controle van de leverancier. Schade bij levering en suggesties voor betere verpakking komen regelmatig terug. Ook vinden sommige klanten de verzendkosten aan de hoge kant en wordt de website soms als traag ervaren of zijn producten beperkt beschikbaar.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe reviews werken bij Trusted Shops.

Reviews voor flessenland.nl

 Sorteren  
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling achter te laten. We hebben gezien dat u blijkbaar niet volledig tevreden was met onze service, en dat betreuren we zeer. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten altijd een positieve ervaring met ons hebben, en daarom nemen we uw feedback zeer serieus. Om beter te begrijpen wat precies tot uw beoordeling heeft geleid, zouden wij het zeer op prijs stellen als u ons de redenen voor uw beoordeling iets nader zou kunnen toelichten. Elke vorm van feedback – zowel positief als kritisch – helpt ons om onze processen en onze klantenservice gericht te verbeteren en toekomstige misverstanden of problemen te voorkomen. Uw terugkoppeling is voor ons van grote waarde, omdat wij voortdurend werken aan het optimaliseren van onze kwaliteit en het bieden van service op het hoogste niveau. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw ondersteuning en openheid. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard altijd graag voor u klaar. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
4 Reviews
Goede kwaliteit flessen. Mooie flessen. Levering duurde wel langer dan een week dus de aangegeven levertijd klopt niet. Verder tevreden en de bestelling was goed verpakt.
Community-lid 
2 Reviews
Helaas heb ik de flessen gekregen die ik niet besteld heb. Omdat het zo moeilijk is om cpntact te krijgen laat ik het hierbij.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Het spijt ons enorm om te horen dat u niet de flessen heeft ontvangen die u besteld had. We begrijpen heel goed hoe frustrerend dit voor u moet zijn, zeker omdat het voor u lastig was om contact met ons op te nemen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Wij willen u laten weten dat onze klantenservice u zojuist een uitgebreide e-mail heeft gestuurd om deze situatie samen met u op te lossen en zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden. Controleert u alstublieft uw inbox; mocht de e-mail daar niet zichtbaar zijn, kijkt u dan ook even in uw spam- of ongewenste-mailmap. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en wij willen ervoor zorgen dat deze fout snel en zonder extra moeite voor u wordt rechtgezet. Hartelijk dank dat u ons ondanks de omstandigheden op dit probleem heeft gewezen. Wij waarderen uw geduld en begrip zeer. Met vriendelijke groet, flessenland.nl
Community-lid 
2 Reviews
Ik heb potten bestel waar de deksels niet van passen.ze lijken tegroot. Daarnaast teweinig rode rubber ringen ontvangen, 6 besteld, maar 4 ontvangen
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback en uw beoordeling. Het spijt ons dat de deksels niet goed passen op de potten en dat u te weinig rode rubber ringen heeft ontvangen. Onze klantenservice zal binnenkort contact met u opnemen om samen een passende oplossing te vinden. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en wij zullen uw melding doorgeven aan ons magazijn zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Bedankt voor uw terugkoppeling en uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
Goede service en snelle reactie. Negen van de tien keer gaat de levering goed. En als het dan even niet goed gaat, wordt snel en adequaat gereageerd.
Community-lid 
1 Reviews
De website werkt slecht, artikelen komen niet in winkelmand of verdwijen eruit bijv. En 10 euro verzendkosten voor twee etiketten die in een envelop passen: ronduit schandalig.
Antwoord van flessenland.nl
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Op dit moment zijn ons geen technische problemen bekend, maar wij zullen dit laten controleren door de technische afdeling. Wij vinden het zeer spijtig dat de verzendkosten van uw bestelling niet naar verwachting zijn. Omdat wij gespecialiseerd zijn in het verzenden van flessen, bieden wij momenteel helaas nog geen goedkopere verzendmogelijkheden in een envelop aan. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, flessenland.nl
Community-lid 
2 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling achter te laten. We hebben gezien dat u blijkbaar niet volledig tevreden was met onze service, en dat betreuren we zeer. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten altijd een positieve ervaring met ons hebben, en daarom nemen we uw feedback zeer serieus. Om beter te begrijpen wat precies tot uw beoordeling heeft geleid, zouden wij het zeer op prijs stellen als u ons de redenen voor uw beoordeling iets nader zou kunnen toelichten. Elke vorm van feedback – zowel positief als kritisch – helpt ons om onze processen en onze klantenservice gericht te verbeteren en toekomstige misverstanden of problemen te voorkomen. Uw terugkoppeling is voor ons van grote waarde, omdat wij voortdurend werken aan het optimaliseren van onze kwaliteit en het bieden van service op het hoogste niveau. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw ondersteuning en openheid. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard altijd graag voor u klaar. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
2 Reviews

Kwaliteit van de producten is…goed.

Kwaliteit van de producten is uitstekend. Maar de manier waarop het verpakt is is heel slecht. Mijn potjes zaten los in de dozen met alleen papier aan de buitenzijde. Resultaat 40 potjes kapot. Dus bijna 10 %.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Het spijt ons zeer dat u een defect artikel heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Wij nemen spoedig per e-mail contact met u op om het probleem samen op te lossen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
2 Reviews
Het is 3 weken en ik ontvangen niet mijn besteling ns dit tijd dramat
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen en dat dit zoveel ongemak heeft veroorzaakt. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden en wij bieden onze excuses aan voor de lange wachttijd. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om samen een oplossing te vinden en uw bestelling alsnog te leveren. Bedankt voor uw geduld en uw terugkoppeling – uw mening helpt ons onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Omdat uw beoordeling geen toelichting bevat, nemen wij graag persoonlijk contact met u op om te horen hoe uw ervaring met ons was. Uw feedback is voor ons erg belangrijk en helpt ons om onze service te verbeteren. Mocht u in de tussentijd vragen of opmerkingen hebben, kunt u uiteraard ook zelf contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
2 x een gebroken fles gehad.maar het kan ook liggen aan DHL
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat u twee keer een gebroken fles heeft ontvangen. Dat mag uiteraard niet gebeuren en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Onze klantenservice zal binnenkort contact met u opnemen om samen een passende oplossing te vinden. We zullen uw melding ook doorgeven aan ons verzendteam zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor uw terugkoppeling en uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, flessenland.nl
Community-lid 
3 Reviews
Groot assortiment. Zorgvuldig verpakt. Verzendtijd langer dan aangegeven. Contact met flessenland gaat makkelijk en ze reageren snel.
Community-lid 
2 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste, Dank u voor uw bericht. We willen u graag informeren dat onze verzendprovider DPD momenteel onvoorziene vertragingen ondervindt bij de bezorging van uw pakket. We begrijpen dat dit ongelegen komt voor u en we willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak. U kunt er zeker van zijn dat we de situatie nauwlettend in de gaten houden en dat we al in nauw contact staan met DPD om ervoor te zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Helaas ligt het verdere transport van uw pakket buiten onze directe invloedssfeer, dus we vragen u om uw geduld. Zodra de status van de zending wordt bijgewerkt of er nieuwe informatie beschikbaar is, wordt u automatisch op de hoogte gebracht via het systeem voor het volgen van de zending. Wij danken u oprecht voor uw begrip en geduld. Als u nog vragen hebt of als we nog iets voor u kunnen doen, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groeten flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling achter te laten. We hebben gezien dat u blijkbaar niet volledig tevreden was met onze service, en dat betreuren we zeer. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten altijd een positieve ervaring met ons hebben, en daarom nemen we uw feedback zeer serieus. Om beter te begrijpen wat precies tot uw beoordeling heeft geleid, zouden wij het zeer op prijs stellen als u ons de redenen voor uw beoordeling iets nader zou kunnen toelichten. Elke vorm van feedback – zowel positief als kritisch – helpt ons om onze processen en onze klantenservice gericht te verbeteren en toekomstige misverstanden of problemen te voorkomen. Uw terugkoppeling is voor ons van grote waarde, omdat wij voortdurend werken aan het optimaliseren van onze kwaliteit en het bieden van service op het hoogste niveau. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw ondersteuning en openheid. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard altijd graag voor u klaar. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
3 Reviews
fijne flessen en makkelijk bestellen, echter als je geen account hebt kun je pakketje niet volgen en wist ik dus niet waneer het aankwam
Community-lid 
1 Reviews
Verkeerde doppen geleverd. En retour uiterst ingewikkeld gemaakt. No go website.
Antwoord van flessenland.nl
Geachte klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Wij vinden het zeer spijtig dat uw ervaring niet naar tevredenheid was – dit komt in geen enkel opzicht overeen met onze normen voor kwaliteit en service. Uw feedback is voor ons van groot belang. Het helpt ons mogelijke fouten te identificeren, interne processen te evalueren en onze werkwijzen continu te verbeteren. Alleen door dergelijke terugkoppeling kunnen wij ervoor zorgen dat wij onze klanten de best mogelijke service bieden. We willen u verzekeren dat onze klantenservice ook in de toekomst altijd voor u klaarstaat om vragen te beantwoorden of u te ondersteunen bij eventuele andere zaken. Wij streven ernaar dat uw toekomstige ervaringen volledig aan uw verwachtingen voldoen. Wij danken u hartelijk voor uw begrip en geduld en hopen dat wij u ook in de toekomst tot onze tevreden klanten mogen rekenen. Met vriendelijke groet, flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling achter te laten. We hebben gezien dat u blijkbaar niet volledig tevreden was met onze service, en dat betreuren we zeer. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten altijd een positieve ervaring met ons hebben, en daarom nemen we uw feedback zeer serieus. Om beter te begrijpen wat precies tot uw beoordeling heeft geleid, zouden wij het zeer op prijs stellen als u ons de redenen voor uw beoordeling iets nader zou kunnen toelichten. Elke vorm van feedback – zowel positief als kritisch – helpt ons om onze processen en onze klantenservice gericht te verbeteren en toekomstige misverstanden of problemen te voorkomen. Uw terugkoppeling is voor ons van grote waarde, omdat wij voortdurend werken aan het optimaliseren van onze kwaliteit en het bieden van service op het hoogste niveau. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw ondersteuning en openheid. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard altijd graag voor u klaar. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling achter te laten. We hebben gezien dat u blijkbaar niet volledig tevreden was met onze service, en dat betreuren we zeer. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten altijd een positieve ervaring met ons hebben, en daarom nemen we uw feedback zeer serieus. Om beter te begrijpen wat precies tot uw beoordeling heeft geleid, zouden wij het zeer op prijs stellen als u ons de redenen voor uw beoordeling iets nader zou kunnen toelichten. Elke vorm van feedback – zowel positief als kritisch – helpt ons om onze processen en onze klantenservice gericht te verbeteren en toekomstige misverstanden of problemen te voorkomen. Uw terugkoppeling is voor ons van grote waarde, omdat wij voortdurend werken aan het optimaliseren van onze kwaliteit en het bieden van service op het hoogste niveau. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw ondersteuning en openheid. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard altijd graag voor u klaar. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
Toen we de bestelling plaatsten zou het binnen 3 werkdagen geleverd worden, hier hebben we op gesorteerd want we hadden product snel nodig, echter heeft het 1,5 week geduurd en was het evenement bijna voorbij
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor uw reactie en onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering. We hopen dat u nog steeds tevreden bent met onze producten. Bedankt voor uw begrip. Uw team bij flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
De flessen beter inpakken er waren er 7 stuk
Antwoord van flessenland.nl
Beste, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons zeer te horen dat uw levering beschadigd is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze klantenservice heeft inmiddels per e-mail contact met u opgenomen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, flessenland.nl