Klanten melden meestal positieve ervaringen met flessenland.nl. Klanten zijn zeer te spreken over de snelle levering, de stevige en veilige verpakking en de vriendelijke, behulpzame service. De kwaliteit van de producten, zoals potten, flessen en doppen, wordt als erg goed en solide ervaren. Problemen met bestellingen worden snel en soepel opgelost. Daarnaast wordt de prijs-kwaliteitverhouding vaak positief genoemd en ervaren klanten de website als duidelijk.
Toch worden er ook enkele verbeterpunten genoemd: sommige klanten ervaren vertragingen of langere levertijden, vaak buiten de controle van de leverancier. Schade bij levering en suggesties voor betere verpakking komen regelmatig terug. Ook vinden sommige klanten de verzendkosten aan de hoge kant en wordt de website soms als traag ervaren of zijn producten beperkt beschikbaar.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe reviews werken bij Trusted Shops.
Reviews voor flessenland.nl
Sorteren
Community-lid
2 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling.
Heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice.
U kunt een e-mail sturen naar het volgende adres:
mail@flessenland.nl
Bedankt!
Uw team van flessenland.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling.
Heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice.
U kunt een e-mail sturen naar het volgende adres:
mail@flessenland.nl
Bedankt!
Uw team van flessenland.nl
Community-lid
2 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling.
Heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice.
U kunt een e-mail sturen naar het volgende adres:
mail@flessenland.nl
Bedankt!
Uw team van flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Ik heb bijna een week geleden potten besteld, maar tot nu toe geen bericht ontvangen of deze verstuurd zijn of waanneer deze afgeleverd gaan worden
Antwoord van flessenland.nl
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Uw bestelling zal vandaag ons magazijn verlaten.
Je ontvangt automatisch een trackinglink per e-mail.
De levering zelf duurt 2 tot 3 werkdagen (behalve op zaterdag).
Onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering.
Bedankt voor je begrip.
Goededag,
Bedankt voor uw beoordeling.
Je hebt geen reactie achtergelaten.
Indien u vragen heeft over uw bestelling, kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice.
U kunt een e-mail sturen naar:
mail@flaschenland.de
Bedankt!
Community-lid
4 Reviews
De flessen worden laat geleverd
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Uw pakket is onderweg en zal naar verwachting binnenkort arriveren. Onze excuses voor de vertraging en we beantwoorden graag al uw vragen.
Uw team van
flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Vraag over beoordeling bestelling ontvangen voor levering
5 dekseltjes besteld, 4 ontvangen en één er van gebroken. Slechte verpakking van dekseltjes.
Antwoord van flessenland.nl
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We betreuren de schade ten zeerste.
Onze klantenservice heeft u zojuist een e-mail gestuurd over deze kwestie en we vragen u deze te beoordelen.
Bedankt.
Het team van flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Ik heb mijn pakket kapot gekregen en geen bericht meer gehad over terugbetaling.. ordernummer: F25NL1037107B
Antwoord van flessenland.nl
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We betreuren de schade ten zeerste.
Onze klantenservice heeft u zojuist een e-mail gestuurd over deze kwestie en we vragen u deze te beoordelen.
Bedankt.
Het team van flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Antwoord van flessenland.nl
Goededag,
Bedankt voor uw beoordeling.
Je hebt geen reactie achtergelaten.
Indien u vragen heeft over uw bestelling, kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice.
U kunt een e-mail sturen naar:
mail@flaschenland.de
Bedankt!
Community-lid
1 Reviews
Waarom een doos met weckpotjes opsturen waar van er wel 6 kapot zijn?
En dan ook vervolgens een email sturen voor een beoordeling in sterren. Normaal had ik geen reactie gegeven, maar nu wel.
Antwoord van flessenland.nl
Beste,
Hartelijk dank voor uw opmerking.
Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het feit dat de producten beschadigd waren tijdens de levering.
Onze collega's hebben de klacht al verwerkt en we hopen dat u toch nog van onze producten zult genieten.
Bedankt voor uw begrip.
Uw team van flessenland.nl
Community-lid
2 Reviews
Heb al een tijdje geleden besteld wacht nog steeds op mijn bestelling
Krijg ik een beoordelingsmail heb liever mijn bestelling eerst
Mvg Ryan Brinkman
ryanbrinkman10@gmail.com
Antwoord van flessenland.nl
Goededag,
Dank u voor uw reactie.
Zoals u kunt zien op de trackinglink van uw pakket, wordt het momenteel bezorgd.
Wij verontschuldigen ons voor eventuele vertragingen tijdens het transport.
Dank u voor uw begrip.
Jouw team van flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
7 dagen wachten op levering en heb nog steeds niks ontvangen zeer slecht als je op je site 2/3 dagen thuis zet
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Uw pakket is onderweg en zal naar verwachting binnenkort arriveren. Onze excuses voor de vertraging en we beantwoorden graag al uw vragen.
Uw team van
flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
De potten zijn toch niet mooi van kwaliteit
Antwoord van flessenland.nl
Goedendag,
Bedankt voor uw reactie.
Het spijt ons als u niet tevreden bent met de producten die u heeft besteld.
Als er een fout van onze kant is gemaakt, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice zodat zij u kunnen helpen.
Bedankt.
Uw team bij flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Ik kan nog niets beoordelen want ik heb nog niets ontvangen
Antwoord van flessenland.nl
Goededag,
Dank u voor uw reactie.
Onze excuses voor de vertragingen bij uw bestelling, deze is inmiddels geleverd.
Onze logistieke afdeling doet er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.
Dank u voor uw begrip.
Jouw team van flessenland.nl
Community-lid
2 Reviews
Bezorging te laat
Antwoord van flessenland.nl
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling.
Onze excuses voor de vertraging en we beantwoorden graag al uw verdere vragen over uw bestelling.
Met vriendelijke groeten
flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Antwoord geven op een vraag die ik jullie stel vnwege een foute levering.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant,
het spijt ons te horen dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen.
Het gevraagde vervangende artikel wordt binnen enkele werkdagen bij u afgeleverd.
Onze excuses voor het ongemak en we beantwoorden graag al uw vragen.
Met vriendelijke groeten
flessenland.nl
Community-lid
2 Reviews
20 mei besteld, bestelling is nog niet verzonden.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling.
Volgens de trackinginformatie wordt uw bestelling vandaag bezorgd. Onze excuses voor de vertraging en we beantwoorden graag al uw vragen.
Uw team van
flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Heel slecht met levering. Niet optijd en geen support /oplossingen
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen,
Bedankt voor uw opmerking.
Uw bestelling is verzonden en wordt momenteel geleverd.
Onze oprechte excuses voor de vertraging.
Bedankt voor uw begrip.
Uw team van flessenland.nl
Community-lid
1 Reviews
Nog niets ontvangen
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. We zien dat uw bestelling gisteren is bezorgd en hopen dat u veel plezier beleeft aan uw aankoop. Onze excuses voor de vertraging en we beantwoorden graag al uw vragen over uw bestelling.
Uw team van flessenland.nl
Goedemorgen,
Bedankt voor uw opmerking.
Uw bestelling is verzonden en wordt momenteel geleverd.
Onze oprechte excuses voor de vertraging.
Bedankt voor uw begrip.
Uw team van flessenland.nl
Ter controle van de echtheid
Geverifieerde reviews
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde reviews
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.