woolville.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

30 dec 2023
Super bezorging prachtig product
Antwoord van woolville.nl
Dank u hartelijk voor uw beoordeling! Moge het product u goed van dienst zijn :) Met vriendelijke groet, Anna.
Mooie kwaliteit snelle levering.
Antwoord van woolville.nl
Dank u hartelijk voor uw beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met het product en onze service. Moge het product u goed van dienst zijn :) Met vriendelijke groet, Anna.
Snelle levering. Fijne produkten
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je van onze producten hebt genoten en dat ze snel zijn aangekomen. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat klanten altijd een goede ervaring met ons hebben, dus we stellen je feedback erg op prijs. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Anna
14 jan 2024
Netjes en op tijd geleverd
Antwoord van woolville.nl
Dank u hartelijk voor de positieve beoordeling. We hopen dat u tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Het Woolville Team, Anna
JV
Josca V.
's-Gravenzande Holland
Mooie warme handschoenen
24 dec 2023
Snelle afhandeling top.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad! We zijn trots op onze snelle service en zijn voortdurend op zoek naar manieren om deze nog sneller en beter te maken. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen - dat waarderen we echt. Met vriendelijke groet, Anna
De warme pantoffels
Uitstekent maat ook
20 jan 2024
Mooie pantoffels
Antwoord van woolville.nl
Fijn om te horen! We zijn blij dat je de pantoffels mooi vindt. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen en te voorzien van kwaliteitsproducten. Met vriendelijke groet, Anna
Is goed zo
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat je het leuk vindt wat we hier in ons bedrijf te bieden hebben. Het is onze missie om onze klanten een geweldige ervaring te bieden elke keer dat ze binnenkomen, en het klinkt alsof we ons doel hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Met vriendelijke groet, Anna
20 apr 2024
7 mei 2024
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. We stellen het echt op prijs! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad, en we zullen ons blijven inzetten voor het leveren van kwaliteitsservice. We nemen klanttevredenheid heel serieus en streven ernaar dat onze klanten een uitstekende ervaring hebben. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als we in de toekomst iets voor je kunnen doen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
Dank u voor uw positieve beoordeling en we hopen dat u tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Anna
13 jan 2024
Antwoord van woolville.nl
Dank u hartelijk voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Anna.
Antwoord van woolville.nl
Dank u hartelijk voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Anna.
17 dec 2023