Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

valse Windows 11 Pro-licentie

Ik kocht een windows 11 pro licentie van deze site maar de licentie is helemaal nep. toen heb ik contact opgenomen met microsofts en na een lange controle vertelde microsofts me dat de licentie die aan mij verkocht is niet echt is. ik krijg nietszeggende antwoorden op mijn mails van de site hierover. totale oplichterij, koop geen windows licentie van hier, het kost 2 keer meer dan andere sites en de licentie is nep.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij verkopen geen nep licenties zoals je ook aan andere reviews wellicht kan zien. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Ik heb je mail verkeer met onze support bekeken en onze antwoorden zijn vrij duidelijk. We vragen om screenshots van de foutcode die je krijg om het probleem te kunnen bepalen en op te lossen. Maar die hebben we helaas niet ontvangen. In je laatste mail vraag je om een retour, dit kunnen wij doorgaans niet doen omdat de licenties niet weer in voorraad genomen kunnen worden. Deze keer zullen we een uitzondering maken en het geld retourneren.
10 okt 2023
Op de productpagina duidelijker aangeven of het een OEM of retail versie betreft. Op de afrekenpagina vermelden of het een OEM of retail versie betreft. Op mijn vraag via Whatsapp of de key overdraagbaar is naar andere pc's werd positief geantwoord. Derhalve schafte ik de key aan, om er vervolgens achter te komen dat het toch een OEM key betrof... Ik werd verkeerd geïnformeerd dus, omdat ik een onlogische vraag stelde, omdat ik tijdens de aanschaf geen feedback kon vinden over wat voor type key ik aan het aanschaffen was.
12 okt 2023
Dat is vervelend om te lezen! Graag hoor ik of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Uit de chat geschiedenis via Whatsapp die ik voorbij zag komen met mijn collega Floor zie ik dat er op zowel de shop als in de chat op meerdre plekken duidelijk is aangegeven dat er een verschil is tussen OEM en Retail. Wel gaan we met jouw ticket informatie kijken of we dat nóg duidelijker kunnen maken. Wij vinden het erg vervelend en willen graag frustratie wegnemen voor jou en volgende bezoekers. Support is heel belangrijk voor ons en wij proberen hier dagelijks in de verbeteren.
11 okt 2023
De licentie sleutel werkte niet was al in gebruik dus bij deze bedankt om 16 € te stelen van mij ga overal slechte recensies zetten van jullie want waarom goede recensies zetten ls jullie geld stelen met gebruikte sleutels gemakkelijk geld verdien ik stuur jullie site door aan Microsoft
12 okt 2023
Dag, Wat vervelend dat u zo negatief over ons denkt en de moeite neemt om op elk systeem een negatieve review te schrijven. Wij doen erg ons best om goede service te leveren maar die kans krijgen wij helaas niet van u. Wij geven namelijk 100% activatie garantie en wanneer een licentie niet werkt geven wij direct een nieuwe licentie. Soms zit er een slechte licentie tussen de batch die wij ontvangen van de leverancier helaas kunnen we daar weinig aan doen. Aan uw schrijfstijl te zien heb ik u volgens mij vanmorgen een mail gestuurd met meer informatie en de vraag wat uw bestelnummer is zodat wij het verder kunnen onderzoeken. De € 16,- die u betaald heeft is geen verloren geld, wij gaan u verder helpen tot uw product geactiveerd is. U mag onze site naar Microsoft sturen maar wij verkopen alleen legale licenties die op basis van het UsedSoft arrest wettelijk verkocht mogen worden in Europa. (Uitspraak van het Europese Gerechtshof)
2 nov 2023
Licenties verkopen die werken of bij de juiste pakket passen. Ik heb Office 2019 Pro Plus (VXDNY-4GCTR-XYHT4-HDPG3-GF6KP) gekocht, 3 uur aan het kloten geweest en uiteindelijk bij concurent gekocht die binnen 5 minuten erop zat inclusief activering. Deze was nog goedkoper ook.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag Milo, Vervelend dat de licentie niet direct werkte. Ik raad het af om licenties weer te geven in een publieke review. De licenties die je hier boven hebt gepost is namelijk wel geldig en te koppelen via het account registratie systeem van Microsoft. Wij geven altijd 100% activatie garantie en hadden je graag verder willen helpen. Ik zie in ons support systeem dat het geld inmiddels is terug gestort aangezien je via een andere weg een licentie aangeschaft had. Excuses voor het ongemak, deze licenties moeten helaas via een specifieke weg geactiveerd worden en die communicatie is mis gegaan (ook in onze support door floor). Ik hoop dat wij je in de toekomst nog eens kunnen helpen met betere support/licenties.
25 nov 2023
Licentie van w11 werkt niet. Nieuwe code opgestuurd gekregen werkt ook niet. Vervolgens geen reactie meer en dus 16 euro weggegooid. Chat is traag en email zou wel niet werken. Als je geen service wilt pdl gebruiken wil je service gok ergens anders wagen
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, Ik zie in ons support systeem dat mijn collega nog bezig is met het onderzoek waarom de nieuwe licentie ook niet werkt. Wij komen hier spoedig op terug. De 16 euro is niet weggegooid!! Wij geven 100% activatie garantie en zullen er alles aan doen om je verder te helpen zodat je windows geactiveerd gaat worden.
24 nov 2023
1e keer voor mijn nieuwe pc gekocht en prima maar bij de 2de licentie die ik kocht voor een andere pc was de code al gebruikt. Wel contact gehad en andere code maar die was ook al gebruikt.
24 nov 2023
Goedemiddag, dank je wel voor je review. Fijn dat je 1e licentie direct werkte! Doorgaans werkt het op die manier :) maar helaas zit er soms een rotte appel tussen en werkt de licentie niet direct. Dit kan meerder oorzaken hebben. Het kan aan de software liggen maar ook aan de batch licenties die wij ontvangen hebben van de leverancier. Helaas lijkt het nu dat de batch niet goed is. Wij geven 100% activatie garantie dus het gaat sowieso goed komen met de 2e licentie. Ik zie in ons systeem dat mijn collega er mee bezig is.
24 nov 2023
ik heb de afgelopen tijd 4 licenties gekocht de eerste 3 werkte prima de laatste werkte niet en ik krijg al een dag geen respons. Als ik geld uitgeef wil ik ook dat het werkt.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, wat jammer dat je zo ontevreden bent over onze service. Ik zie dat er 1 dag voor je geplaatste review een reactie gestuurd is door ons op je laatste mail. Wij geven altijd 100% activatie garantie en willen naast de 3 werkende licenties ook de 4e werkend krijgen :) We hadden helaas een slechte batch ontvangen en willen zo spoedig mogelijk jou laatste licenties vervangen voor een werkende. Excuses voor het ongemak, we zijn het aan het onderzoeken en komen er spoedig op terug.
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een licensie voor windows 10 home gekregen terwijl ik 10 pro gekocht heb. En nu al 2 dagen bezig met wachten op hulp vanuit jullie. Hele trage hulp vanuit jullie.
21 jun 2023
Wat jammer om te lezen dat het niet naar wens gaat. Is het inmiddels opgelost? Zo nee, stuur ons dan vooral een e-mail.
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Missing link naar downloadpagina voor programma waarvoor licentie is gekocht.

De licentie en betaling daarvan was heel gemakkelijk te doen op jullie website.Maar ik had een licentie voor Windows 10 professional besteld en gekregen en mocht daarna zelf op internet gaan zoeken naar een downloadpagina voor dat programma. Ik had minstens verwacht dat op jullie pagina een link zou staan naar een betrouwbare downloadsite, echt jammer dat jullie die service niet leveren.
25 sep 2023
Dag Rob, Op zowel de product pagina's als de meest gestelde vragen pagina's staat installatie hulp met de link naar de officiële website van Microsoft waar je Windows kan downloaden. Ook in ons chat systeem staat dit duidelijk vermeld. Jammer dat u dit niet heeft kunnen vinden, we gaan kijken of we ook in het mail verkeer een link mee kunnen sturen. Het is echter wel zo dat 90% van onze klanten Windows al geïnstalleerd heeft en alleen wil activeren met de licentie die wij bieden.Bedankt voor uw bericht, we gaan er mee aan de slag :)
De licentie die ik gekocht heb werkte niet. Ik heb 1 mailtje gestuurd en daarop kreeg ik een reactie waarin mij werd gevraagd om de bon met de licentie terug te sturen. Na het terugsturen heb ik hierop ondanks diverse herinneringsmailtjes geen reactie meer ontvangen. De licentie wel betaald maar niet een werkende licentie reactie.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik de corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Afgelopen zondag kwam om 17:39 kwam jouw laatste reactie binnen. Dezelfde dag om 17:47 heeft mijn collega jou een nieuwe licentie toegestuurd. Heb je deze e-mail wellicht niet binnen gekregen? Voor de zekerheid heb ik dezelfde mail opnieuw opgestuurd. Ik hoor graag of ik jouw hiermee heb kunnen helpen! Nog een hele fijne avond gewenst! :)

Twee licenties blijken niet te werken bij…

Twee licenties blijken niet werken bij activate. Het aantal activates bij Microsoft op het licentie nummer is steeds verbruikt. Bovendien willen ze het aankoopbedrag niet terugbetalen, want ze kunnen niet controleren of de licentie misschien toch is gebruikt. Zo als waard is vertrouwt hij zijn gasten. Onbetrouwbaar bedrijf!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Beste, Wat vervelend dat de licentie niet in 1x geactiveerd is. Ik heb zojuist de chats met mijn collega's teruggelezen. Het lijkt erop ondanks de instructies er nog steeds de verkeerde versie wordt gebruikt i.c.m. de activatiecode. Ik heb je zojuist een duidelijke e-mail gestuurd met daarin de installatie instructies. WIl je mij laten weten of het daarmee lukt? Bedankt! Met vriendelijke groet, Wouter
13 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Licentie werkte niet (kon niet activeren). De helpdesk gaf niet thuis en reageerde pas nadat de eigenaar van de webshop in cc was meegenomen.Uiteindelijk met een onwerkende situatie blijven zitten. Ik heb elders een licentie gekocht welke wel werkt.Mijn advies is om niets te kopen bij productlicenties.nl
20 jun 2023

Binnen 15 minuten geleverd: grapje

Ik had nog van tevoren gelezen of ze wel te vertrouwen waren. Dat leek zo. Licentie besteld en met iDeal betaald. Super makkelijk. Netjes automatisch factuur gekregen. Maar geen licentie. Niet na een kwartier en nu nog niet. Ik laat het er niet bij zitten.
12 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Maak een goede gebruiksaanwijzing.

Nadat je de key hebt krijg je niet veel instructies. Het downloaden en installeren van Windows was nog best een werk en de video op jullie site was niet heel prettig en ging veel te snel.Ik mis echt een goede stap voor stap gebruiksaanwijzing.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag Helianthus, Wij verkopen alleen licenties en geen software. Bij de meeste klanten is windows al geïnstalleerd en moet deze alleen geactiveerd worden. Desalniettemin zijn we bezig met nieuwe installatie video's maken en betere activatie instructies. Fijn dat u bevestigd dat dit nodig is, dan weten we dat we goed zitten! Afgelopen periode hebben we onze support systeem aangepakt en verbeterd, onze chat reageert nu super snel en daar proberen we dit soort vragen op te vangen totdat we betere video's hebben.Bedankt voor uw review, ben u wel tevreden met de werking van de licentie?

Licentie reeds gebruikt

Helaas kreeg ik de melding na het invoeren van de licentiecode voor windows 11 home versie de melding dat deze reeds is gebruikt. Ik heb net de reviews gelezen. Sprake van domme pech? Bestelling #PL-295342977] (28 november 2023)
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag! Ik heb u net gebeld. Wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Echter kwamen wij er in het telefoongesprek achter dat u geen contact had opgenomen. We zijn nu op de hoogte van de situatie en zullen u een e-mail sturen. In vervolg kunt u zelf altijd contact met ons opnemen. Dit kan via de livechat op de website of door een e-mail te sturen naar info@productlicenties.nl
8 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
de betaling is in enkele seconde geregeld maar als het mis gaat met het aangekochte produckt dan word het een lange niet te winnen leidings weg mijn raad is niet in zee te gaan met deze mensen het zijn gewoon oplichters
Krijg m'n geld niet terug na verkeerde bestelling. Er werd een voorwaarde op m'n mouw gespeld. Voor mij geen twee keer meer.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, Helaas kunnen wij geen licenties terug nemen. Deze zijn namelijk niet opnieuw te verkopen net als vele andere producten die je online besteld. Dit kan overigens bij geen één bedrijf dat licenties verkoopt en is wettelijk ook verboden om licenties terug te nemen. Wij bieden meestal een kortingsbon aan van 50% voor het aanschaffen van de juiste licentie via onze webshop. Het is natuurlijk super vervelend dat je nu met een licentie zit die je niet kan gebruiken. Zou je contact willen opnemen dan kunnen we samen kijken of we de juiste licentie met korting kunnen leveren.
29 okt 2023
Waarom binnen een paar dagen alweer 2 advertentieberichten in m'n email nadat ik iets bij jullie besteld heb?
24 nov 2023
Hi Tim, kan zijn dat je je hebt aangemeld hier voor. Onderaan de mails kan je je afmelden voor deze mailing.
Heb een code gekregen die al in gebruik was.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedenavond, Wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Echter kan ik niet terugvinden op bestelnummer of e-mail adres dat je contact hebt opgenomen. Zou je contact willen opnemen? Ik help je graag verder!
27 mei 2023

Werkt niet

Betaald door ideal en kijk. Werkt niet
31 mei 2023
Hi Morne, Wat vervelend om te horen dat de activering niet gelukt is. Je mag altijd contact met ons opnemen, dan kunnen wij kijken naar een oplossing.