Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden584 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

30 mei 2024
Bedankt voor de review!
20 mei 2024
22 mei 2024
Dank je wel voor je review!
7 jun 2024
de code werkt helemaal niet
13 jun 2024
Goedemorgen, Dank je wel voor je review. Jammer om terug te lezen dat je een niet werkende licentie hebt ontvangen. Aan de hand van je bestelnummer zie ik dat er geen contact is geweest met onze klantenservice. Zou je contact met ons willen opnemen? Wij garanderen namelijk 100% activatie garantie en helpen je graag hier mee. Contact opnemen kan per e-mail, whatsapp of via de live chat van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 uur t/m 21:00 uur. Op zondag tussen 12:00 en 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
1 jun 2024
Code werkte niet
4 jun 2024
Hi! Bedankt voor jouw feedback! Wij bieden aan activatie garantie voor jouw product! Ik ga je verder helpen met de activatie problemen. Zou je een screenshot willen sturen van de volgende 2 zaken: Een screenshot van de foutcode Een screenshot van de windows versie Dat mag naar info@productlicenties.nl Bedankt alvast!
15 jun 2024
18 jun 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke review. Graag horen we hoe we ons kunnen verbeteren of wat er mis is gegaan waardoor we de 3 sterren review hebben gekregen. Aan de hand van je bestelnummer kan ik zien dat er contact is geweest maar we helaas niks meer vanuit jou hebben vernomen. Is alles gelukt? Zo niet dan bieden wij activatie garantie en helpen we je hier graag mee! Je kan dan reageren op de mail of een chat starten. Onze klantenservice is van maandag tot zaterdag bereikbaar tussen 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 uur tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties
21 apr 2024

Office 2021 Pro Plus: niet-werkende licentiesleutels en geen verdere reactie.

Ik heb op 3 april 2024 Office 2021 Pro Plus gekocht. De daarbij geleverde registratiesleutel werd door Microsoft niet herkend. Nadat ik dat gemeld had kreeg ik prompt een nieuwe code, maar die gaf dezelfde foutmelding en dat heb ik op 4 april gemaild. Mijn laptop is helemaal up to date, daar ligt het niet aan. Mijn probleem zou "intern" doorgegeven worden aan de "specialist", maar sindsdien hoorde
26 apr 2024

Alles perfect en snel!

De uitleg bij de producten is super duidelijk. Windows 10 Pro licentie (Retail) besteld. Het bestellen is heel eenvoudig en dezelfde minuut heb je de licentiecode per e-mail binnen. Eén computer helemaal nieuw geïnstalleerd (Microsoft upgrade download) en is nu geregistreerd met de geleverde code. Andere computer alleen de licentiecode gewijzigd en is ook keurig geregistreerd. Kortom alles perfect en snel.
2 mei 2024
Daar doen we het graag voor! Dank je wel voor je review.
25 apr 2024
Kreeg meteen de licentie binnen, super snel, gemakkelijk en betrouwbaar. Heb tot nu toe 2 Windows 11 pro licenties gekocht, en beiden werkte zoals t ook zou moeten. Geweldige site, beter dan Microsoft met licenties voor €250😅
2 mei 2024
Fijn om te lezen dat het naar wens was! Dank je wel voor de review.
VW
Victor W.
Aldenhoven
11 mei 2024

Top reactie van support afdeling

Met de door mij aangekochte licentie werd abusievelijk een foutieve versie van de betreffende software op mijn computer geïnstalleerd. De medewerker(st)ers hebben mij direct geholpen om het probleem op te lossen.
15 mei 2024
Fijn om te lezen dat het met wat hulp opgelost is en allemaal werkt!
18 apr 2024

Zeer tevreden

Na afronding van mijn bestelling werd mijn Windows 11 Pro - Retail licentiesleutel direct via mail geleverd en werd meteen door Windows geaccepteerd. Geweldig, ik ben er heel blij mee!
25 apr 2024
Fijn om te lezen dat je er blij mee bent!
29 apr 2024

Uitstekende service

Licentie werkte in 1e instantie niet. Nieuwe gekregen en werkte ook niet. Op hun advies herstel van Windows uitgevoerd en daarna werkte de 1e licentie wel. Goede service!
2 mei 2024
Fijn dat het probleem opgelost is! We helpen waar we kunnen.
23 apr 2024

Bestellen en code binnen in een flits!

Bestellen en code binnen in een flits. Top. Alleen de voorgestelde link om bijv. Office te downloaden werkt niet. Via de probleemoplosser kom je wel bij de goede link.
25 apr 2024
Dank je wel voor je review!
2 mei 2024
Een correct licentienummer voor MS Office 2021 en eenvoudig kunnen activeren zonder problemen.
8 mei 2024
Fijn om te lezen! Veel plezier met je licentie.

Na telefonisch contact gelukt

Na telefonisch contact en goede uitleg is het toch gelukt om office te installeren. Bedankt
17 mei 2024
Jammer dat je altijd dat nummer moet bellen voor de echte activatie.
22 mei 2024
Dank je wel voor je review! Je bedoelt telefonisch activeren? Dat is inderdaad één van de opties. Mocht het op de 'normale' manier niet lukken dan verwijzen wij inderdaad daar naar door. Vaak lukt het dan wel en dat is het belangrijkste.
29 apr 2024
Snel en goed geregeld voor een redelijke prijs dus een dikke 10.
2 mei 2024
Dank je wel. Het is fijn om terug te lezen dat onze service naar wens was.
27 apr 2024
Werkte snel en direct geactiveerd geen zorgen bij deze provider
2 mei 2024
Fijn om te lezen dat alles snel en zonder zorgen is gegaan. Daar staan we graag voor!
6 mei 2024
activering van windows ging in één keer goed, goede prijs ook.
8 mei 2024
Dank je wel! We doen ons best om de prijzen laag te houden en het activeren simpel te houden.
5 mei 2024
Heldere instructie. en snelle levering. VOORAL BETROUWBAAR.
8 mei 2024
Fijn om te lezen dat je ons betrouwbaar acht, dat vinden we erg fijn!