Software licenties kopen bij Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden701 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

Activatie werkte prima
6 sep 2024
Snel en gemakkelijk
10 sep 2024
Daar doen we het onder andere voor! Dank je wel voor je review.
2 sep 2024

Topservice! Werkt fantastisch allemaal.

Fantastisch bedrijf
9 sep 2024
Bedankt voor je review!
26 aug 2024
Perfect en snel.
28 aug 2024
Dank je wel voor de review!
31 aug 2024
alles was goed
4 sep 2024
11 sep 2024
Goed en snel
13 sep 2024
27 sep 2024
Bedankt voor je positieve review!
14 sep 2024
Robert V.
Nordhorn
19 sep 2024

Geen soepele aankoop!

16/9 een Retail Windows 11 pro gekocht, De 1e productcode kwam snel door, werkte niet en was een OEM . De 2e werkte, maar was wederom een OEM. Weer gemeld en kreeg een 3e code, maar ook deze was geen Retail maar een OEM licentie. Dit kan iedereen controleren door in de command prompt " mlsgr /dli " in te geven. Uiteindelijk na 3 dagen de juiste Retail licentie. Een vervelende ervaring!
20 sep 2024
Hi! Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. Ik heb de case zojuist gelezen met alle chatberichten en e-mails, je hebt helemaal gelijk! Door jouw uitgebreide review kan ik hier ook direct intern mee aan de slag :). Dus nogmaals, bedankt!
30 aug 2024
Windows 11 Product Key gekocht, maar bleek ongeldig. Vervolgens geen enkele reactie van customer support. Productlicenties = OPLICHTERS
2 sep 2024
Hi, Bedankt voor jouw feedback! Je hebt inderdaad geen reactie van ons ontvangen.. Mijn oprechte excuses voor deze trage afhandeling. De ticket stond onbedoeld op gesloten, een menselijke fout. Zojuist heb ik de ticket weer geopend en beantwoord met een oplossing. Ik zie jou reactie graag tegemoet!
HS
Hubert S.
Heerlen Niederlande
19 aug 2024
Eerst huiverig om te bestellen. Kan dit wel, krijg je een code die het niet doet? Nee, alles werkt prima en dat voor een prijs waarvoor je glimlacht. Voor het vertrouwder te maken zou ik persoonlijk liever achteraf betalen zodat je totaal geen risico aangaat. Maar als je eenmaal besteld hebt weet je wel dat het betrouwbaar is en echt werkt.
21 aug 2024
Goedemiddag! Dank je wel voor je eerlijke review. Ik kan begrijpen, met alle andere websites, dat je 2x nadenkt. Fijn dat wij in ieder geval het tegendeel hebben kunnen bewijzen.
6 aug 2024

Upgrade naar Windows 11 Pro verliep niet vlekkeloos maar is nu opgelost

Licentie werd direct na de bestelling getoond, helaas werkte deze niet direct. Support was zelfs op zondag kundig en snel echter zelfs na een extra licentie lukte het niet de upgrade door te voeren. Uiteindelijk hebben we zelf de oplossing gevonden, maar met alle support van ProductLicenties, dank daarvoor!
8 aug 2024
Goedemorgen, graag gedaan natuurlijk voor alle hulp! Ons team helpt graag mee indien dit nodig is. Ook op zondag! We vinden het fijn om te lezen dat alles goed opgelost is en de hulp naar wens is. :)
30 jul 2024

Onverwachts goed

In mijn ervaring is het vaak dat als je een product als dit koopt de verkoper je vaak een niet werkende licentie geeft en je leterlijk met de gebakken peren laat. Ik had mijn licentie de seconde nadat ik hem heb gekocht en dat was zo fijn! En hij werkte ook :)
31 jul 2024
Jammer om te lezen dat je nare ervaringen hebt gehad met andere bedrijven. Wel vind ik fijn dat wij als bedrijf het tegendeel hebben kunnen bewijzen. Dank je wel voor je review!
19 aug 2024

Prijs en correcte BTW berekening voor ander EU land.

Prijs is voordeliger dan bij gelijkaardige websites. Bovendien heeft deze Nederlands webshop ook de mogelijkheid om als zakelijke Belgische klant een licentie aan te kopen, met de correcte BTW verrekening, nl. 0% vanwege intracommunautaire regeling.
21 aug 2024
Fijn om terug te lezen dat je tevreden bent met onze website en bedrijf. We helpen zowel de particuliere als zakelijke klant graag!
25 jul 2024

Een oude notebook upgraden

Een oude notebook geschikt maken voor de komende tijd maar na de upgrade was m’n Windows 10 niet correct. Een vlug bezoekje en het betalen van een schappelijk bedrag later was alles voor mekaar. Kan niet simpeler
31 jul 2024
Fijn om te zien dat het is bevallen en gelukt is!
4 aug 2024
had oude harde schijf overgezet met windows 7 en systeem kon naar windows 10. Had een licentie nodig. voor 12 euro kon ik het risico wel lopen. De licentie werkt en alle updates xijn geinstalleerd.
8 aug 2024
Fijn om te lezen dat alles gelukt is met het overzetten en de licentie!