Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

Ik heb een Windows 11 Pro licentie… Dacht ik toch :-(

Ik heb een Windows 11 Pro licentie gekocht, tenminste dat dacht ik toch, die niet werkte. Dan heb ik alle stappen doorlopen die ze voorschrijven op hun website, inclusief Microsoft bellen, en die laatste vertelde me dat de sleutel al zoveel gebruikt was dat ze hem geblokkeerd hebben. Na een paar dezelfde opmerkingen van Productlicenties via email geantwoord te hebben kreeg ik uiteindelijk een andere sleutel. Helaas werkte ook deze niet. Hetzelfde verhaal. Laatste mail die ik ontving was "Ik geef het uit handen aan een collega van me...." U raadt het al. Geld weg en geen reactie meer. Ook nooit geen werkende sleutel ontvangen natuurlijk. Ik heb het gevoel dat ze één sleutel betalen en deze dan 100 keer verder verkopen. Trouwens heel alert zijn en goed lezen als je de OEM versie betaald. Kort samengevat staat daar eigenlijk al dat die niet gaat werken. Maar toch bieden ze het te koop aan. Voor mij voelt het aan als oplichting! Afblijven!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review. Aan de hand van je bestelnummer heb ik de conversaties erbij gepakt. Het spijt ons ten zeerste dat er al langere tijd geen contact is geweest tot nu toe. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je zojuist een mail gestuurd en hopen dit samen op te kunnen lossen. We zien graag een reactie weer terug. Een OEM licentie is voor apparaten die nog geen Windows hebben. Retail is voor wanneer je wil upgraden, dat kan inderdaad niet met een OEM licentie. Wij raden ook altijd aan om een retail licentie te bestellen, dit zie je ook op onze website terug. Indien je twijfelt over welke licentie je moet aanschaffen mag je altijd via de klantenservice contact opnemen. Dan helpen we je graag met je keuze. Onze klantenservice is per chat, mail en WhatsApp bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties.nl
18 apr 2024
Niet iets garanderen dat activatiecode werkt want dat is dus niet correct heb alsnog een Windows 11 pro moeten kopen. En bedankt nooit meer sorry
25 apr 2024
Hi, Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact op willen nemen met info@productlicenties.nl of de live chat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief zaterdag) van 09:00 tot 21:00 uur geopend en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Groet, Joris

Key Windows ongeldig

Heel slecht ervaring.....De licentie was ongeldig ik direct dit gemeld maar nog na twee dagen na de aankoop van en licentie Windows Pro ,ik hoor allen " wee zijn bezig , sorry is te druk " ik heb gevraagd of wel en vervang licentie of mijn geld terug maar tot nu toe geen van de twee , dus heel voorzichtig mee met dit winkel....
25 apr 2024
Goedemorgen, Dank je wel voor je bericht. Onze excuses dat het langer duurde dan normaal. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Onze licenties zouden moeten werken en het kan helaas zijn dat er een keer en rotte appel tussen zit. Ik kan aan de hand van je ordernummer zien dat het bedrag uiteindelijk terugbetaald is. We hopen dat het hiermee is opgelost. Met vriendelijke groet, Joris
licentie gekocht werkt niet en neemt ook geen contact terug op met mij
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Beste, Dank je wel voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je licentie niet werkt. Uiteraard bieden wij 100% activatie garantie en hier houden wij ons ook aan! Aan de hand van je bestelnummer zie ik geen eerdere conversatie terug in ons systeem. Zou je contact met ons op willen nemen? Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 09:00 t/m 21:00 uur bereikbaar per mail, whatsapp en chat. Zondag van 12:00 t/m 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
17 apr 2024
Nakomen van de beloofde service
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke review. Ik heb de bestelling nagekeken aan de hand van je ordernummer. Ik zie dat de licentie uiteindelijk werkt, wat fijn is om te zien. Dat is uiteraard waar we voor staan! Het kan helaas voorkomen dat er een rotte appel tussen zit. Uiteraard helpen wij je dan om dit netjes op te lossen. Mocht er in de toekomst iets zijn dan helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Joris
Zoals geadverteerd. Afgelopen week een nieuwe pc in elkaar gezet en zocht online naar een betrouwbare goedkope oem licentie. Ontving de mail met de productcose vrijwel meteen, Windows was al voorgeïnstalleerd en binnen no time geactiveerd. Zeer tevreden.
20 mrt 2024
Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dank je wel voor de review!
Buitengewoon betrouwbaar en correct reagerend bedrijf! Vlot reagerend. Heel goede werking van de aankoop. Had een probleempje, maar dat lag aan mij en de oplossing was geen probleem vanuit Productlicenties! Geen loze beloften. Zeer aanbevolen!!!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je review!
RV
Rini V.
Kruiningen
Snel geregeld na betaling de code ontvangen die meteen werkte. Verrassend was wel dat alle prijzen op de website exclusief btw waren. Dat staat eigenlijk nergens duidelijk vermeld.
20 mrt 2024
Dank je wel voor de review en feedback. We zullen het meenemen.

Scherpe prijs, makkelijk proces en goede service

Na bestelling gelijk per e-mail de code ontvangen. Werkte gelijk zonder gedoe. Scherpe prijs, makkelijk proces en goede service (niet nodig gehad, maar gelezen in andere reviews)
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je review! Wordt erg gewaardeerd.
De verkregen product key werkte niet, maar na contact vriendelijk en snel (lees: in het weekend ‘s avonds) geholpen. Uiteindelijk goed opgelost en zeer tevreden.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen. Wij zijn inderdaad in het weekend en avonden gewoon bereikbaar voor support.
17 mrt 2024
Aankoop was zo gedaan. Gelijk op het scherm de licentie code en ook in je email en Windows 11 home was geactiveerd. Super snel en goed geprijsd
20 mrt 2024
Fijn om te lezen dat alles naar wens was!
Snel gekocht, snel geleverd, snel geïnstalleerd. Binnen een uur weer aan het werk en dat alles voor een schappelijke prijs.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat alles naar wens is! Dank je wel voor de review.

Activeerde gewoon maar....

Activeerde gewoon maar problemen later met corrupte code waardoor gewoon microsoft producten niet updaten of storing geven
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag, dat is erg vervelend! Je mag uiteraard altijd contact met ons opnemen hier over.

windows 11 code werkt

de eerste windows 11 code / licentie werkte niet, direct een nieuwe code gekregen en die werkt correct
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen! Er zit soms een rotte appel tussen, uiteraard krijg je dan een vervangende licentie.

Topper

De snelle reactie en vriendelijke afhandeling van de vraag die ik later stelde over de download.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je compliment en 5 sterren review!
Registratie van windows 11 pro en Microsoft Office 2021 pro loopt vlekkeloos.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om terug te lezen dat alles vlekkeloos is verlopen. Dat zien we graag!
Eventjes geduurd voor het in orde was , maar uiteindelijk alles werkt
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te horen dat alles uiteindelijk in orde was. Daar doen we het voor!
Vlot, duidelijk, en spotgoedkoop! Zeer tevreden!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Daar doen we het voor! Bedankt voor je eerlijke review.
AB
Arjan B.
Markelo
19 mrt 2024
snel de juiste en werkende licentiecodecode
20 mrt 2024
Dat is onze service! Dank je wel voor de review.
Licentie wordt snel verstuurd en werkt.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Ja zeker! Dat is onze service. Dank je wel voor de review.