Software licenties kopen bij Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden701 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

31 minuten geleden
Goedemorgen, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben op onze laatste email (21 oktober 13:39) geen reactie meer gehad. We lossen dit graag netjes met je op, aangezien we ook activatie garantie bieden! Je kan reageren op de mail of contact opnemen via de chat. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
23 aug 2024

Super klantenservice

Er is veel verschillende informatie te vinden over licenties online, en het is lastig om te weten wat wel en niet echt is. De site van product licenties was duidelijk en de goede recensies maakten dat ik het aandurfde. Ik ontving een licentie die niet werkte, maar ik kreeg binnen 5 minuten een mail terug met een nieuwe werkende licentie. Ontzettend blij met de klantenservice en het product.
28 aug 2024
Dank je wel voor je lovende review! Leuk om terug te lezen.
9 sep 2024
Windows 11 licentie werkt. Kreeg oorspronkelijk een melding dat W11 niet beschikbaar was voor mijn PC met installeren, dus dacht dat ik genept was met de code. Maar na wat dingen aanpassen in de BIOS (secure boot inschakelen) werkte het zonder probleem. Wel jammer dat de kortingscode nooit is binnengekomen na het inschrijven voor de nieuwsbrief
10 sep 2024
Goedemiddag, Dank je wel voor je bericht. Fijn dat de licentie vooralsnog gewerkt heeft. Wat betreft de kortingscode, je mag hiervoor altijd ons mailen of met ons chatten. Dan helpen we je hier graag mee! Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties
29 aug 2024
Ik heb bij productlicenties een Windows key gekocht en toen was de eerste key verlopen. Toen heb ik hun netjes een mailtje gestuurd en heb ik een nieuwe key gekregen die het wel doet.
4 sep 2024
Fijn om te lezen dat het allemaal opgelost is!
30 aug 2024

Snelle service voor een scherpe prijs.

Het ontvangen licentienummer was ongeldig, en het volgende nummer ook. Nummer drie was goed. Dus hetbwas evem gedoe, maar de reactiesnelheid was uitstekend. Ik ben tevreden.
4 sep 2024
Dank je wel voor je feedback! We vinden het fijn om te zien dat je tevreden bent.
27 aug 2024
werkt prima, wel activeren MO 2021 via outlook. Via Word, etc. lukte het niet en leek of de office 365 versie toch nog niet helemaal verwijderd was
28 aug 2024
Fijn om te lezen dat het activeren gelukt is!
19 sep 2024

Goede support gekregen

Mijn eerste en tweede licentie werkten niet om de een of andere reden. Ze zijn blijven helpen met een derde poging die uiteindelijk wel werkte.
27 sep 2024
Bedankt voor je review! Bij problemen ondersteunen wij graag. Fijn om te horen dat het snel is opgelost.
9 sep 2024
De bestelling verliep vlot en zonder problemen. Daarna heb ik eenvoudig Windows 11 en MS Office geïnstalleerd, alles werkte perfect.
10 sep 2024
Fijn om te lezen dat alles perfect en vlot werkte. (: Dank je wel voor de 5 sterren review!
2 sep 2024
Ik had binnen paar minuten na betaling mijn licentie al in mijn mailbox. Beterkoop ook dan verwacht. Gewoon super
4 sep 2024
Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je review.
26 aug 2024

Zeer tevreden over mijn aankoop.

Direct geleverd na aankoop en product code werkt feilloos na het invoeren. Topservice. Een aanrader!
28 aug 2024
Fijn dat je zo tevreden bent, dat doet ons goed!
29 aug 2024

Service top!

Niet werkende licentie ontvangen, Probleem (nieuwe licentie) binnen 1 dag opgelost.
4 sep 2024
Dank je wel voor de review! Ook bij problemen ondersteunen wij graag. Fijn dat het vlot opgelost is.
11 sep 2024
Licentie voor Windows 10 gekocht: zeer goedkoop en het werkt... tevreden klant.
LK
Louis K.
Heerhugowaard
25 aug 2024
Snelle levering en direct werkend. Niets op aan te merken. Bedankt!
28 aug 2024
Graag gedaan! We doen het graag.
14 sep 2024
Snel, officieel binnen paar minuten de code in de box!
30 aug 2024
Vlotte afhandeling en snelle support. Aanrader.
4 sep 2024
Dank je wel voor de positieve review! We vinden het fijn om te zien dat alles naar wens was.
25 aug 2024
reactie snelheid hoog. eenvoudig te bestellen.
28 aug 2024
Dank je wel voor je review! We streven er altijd naar om een hoge reactietijd te hebben en dat de website zo eenvoudig maar duidelijk mogelijk is.
28 aug 2024
Zeer snel geholpen toen code niet werkte.
4 sep 2024
Dank je wel voor je eerlijke review! We doen ons best om de klantenservice zo vlot mogelijk te houden. Fijn om te zien dat dit hier ook het geval was.
20 sep 2024
Goedkope producten en snelle levering.
3 sep 2024
Snel en goedkoop, wat wil je nog meer?
4 sep 2024
Nou precies, dat is wat wij ook vinden! :-) Dank je wel voor je review.
28 aug 2024
goede service bij activatie problemen.
28 aug 2024
Dank je wel voor je review! Het kan inderdaad zijn dat een keer een licentie niet werkt. Uiteraard krijg je dan een vervangende en passende hulp.