wijnklimaatkast.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2019
wijnklimaatkast.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na ontvangst van de bestelde wijn koelkast bleek de deur niet lekker te lopen (speling op één van de scharnieren). Direct contact opgenomen via het servicenummer. Na het aanleveren van een kort filmpje en ontvangen telefonische ondersteuning is een vervolgafspraak gepland voor het vervangen van de deur. Jammer dat de koelkast af fabriek niet geheel in orde was, maar dit kan gebeuren. Desondanks ben ik tot dusverre heel tevreden over de wijze waarop "mijn klacht" in behandeling is genomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dan het probleem tijdens het servicebezoek opgelost wordt. Wij zijn heel blij met onze aanschaf en zien de koelkast als een optische verrijking voor onze keuken! Wat ook heel fijn is, is dat de koelkast echt heel stil is. Tot nu toe niets anders dan lof voor dit Wijn klimaatkast.nl!

Score op “matig” omdat het bestelde en betaalde artikel(op 29 november) nog niet geleverd is. Aangekondigd is wel dat de levering rond medio december verwacht kan worden.

Beoordelingen voor wijnklimaatkast.nl

20 mrt 2024

Snelle levering van een bekend product

Sne
Goede service.
Past prima bij de ikea oven. Wel apart 2 Stripjes bij aeg moeten kopen. Misschien een tip om die optioneel bij de wijnklimaatkast aan te bieden.

Goede webshop!

Duidelijke productbeschrijving en snel en netjes bezorgd. Duidelijke instructies omtrent het installeren van de wijnkoelkast!

Wijnkoeler WK-W100B Ging Binnen 5 jaar…

Wijnkoeler WK-W100B Ging Binnen 5 jaar na aankoop defect. Uiteindelijk bleek het een doorgebrande printplaat te zijn. Bovendien werd geadviseerd het koolstoffilter te vervangen. De klantenservice had snel een analyse gemaakt en een nieuw filter en printplaat toegezonden. De technische handleiding die toegezonden werd was niet overeenkomstig het model maar met telefonische hulp van de klantenservice kon de wijnkoeler gerepareerd worden. Klantenservice was zeer vriendelijke en kundige. Wel vreemd dat de wijnkoeler al binnen vijf jaar technische problemen geeft.
RD
Raph D.
Kaggevinne

Uitstekende wijnklimaatkast

Zeer vriendelijk aan de telefoon, chauffeur heeft ook nog eens verwittigd wanneer hij aankwam. Degelijk verpakt.
Snelle verzending

Deur Vinata Soprana wijnklimaatkast functioneert niet naar behoren bij levering

Mooie wijnkoelkast met twee zones. Werkt prima alleen maakt wel redelijk wat lawaai.
29 okt 2023
Heb gekozen voor een tweede kans, op de foto’s was er goed zichtbaar wat er mis was. En toen we hem thuis kregen klopte het ook zo als op de foto’s. Dus dat was erg fijn. Bezorgen was erg snel en de chauffeur heeft hem netjes boven gebracht. Dus top, mooie aanwinst. Heb een minpuntje is dat hij wel iets gehorig is. Maar voor ons geen probleem.
26 okt 2023
Wijnglazen afgehaald, keurig zoals afgesproken. Voor mij was het niet echt makkelijk om jullie te vinden in het verzamelgebouw. Er staat geen enkel aanwijzing naar Wijnklimaatkast.nl op de borden.
21 nov 2023
karaf zat goed beschermd verpakt , maar spijtig er geen woordje uitleg bij zit over het juist reinigen met de parels moet. oplossen in koud of warm water of spoelen?? geen weet !
17 mei 2023
Mooi product besteld, deze kwam helaas gebroken aan, nadat ik dit gemeld had kreeg ik gelijk een nieuw product toegestuurd. Goede service en mooie producten

Geweldige klantenservice

Nadat ik de bestelling had geplaatst is er direct contact geweest, bij het verzenden ook telefonisch contact. Echt super!
Snelle levering en mooie wijnklimaatkast voor een goede prijs.
Duidelijke communicatie en levering volgens afspraak.
23 nov 2023

Top club, snelle response en verzending.

Erg fijn en leuk geholpen, verzenden ging razend snel!
RD
Ria D.
Rotterdam
17 okt 2023
Snelle levering van goed product; ook goede prijs
14 nov 2023
Kast doet wat hij moet doen. Echt geluidsarm.