VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

890 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

Bij het laten verzenden van de bonnen wordt de kaart voor de veiligheid niet geactiveerd verzonden. Prima natuurlijk. Echter om te kunnen activeren heb je het kaartnummer nodig en die is voor de gever nergens te vinden... Dus moet je de ontvanger vragen om het kaartnummer door te geven. En dan is het puzzelen welke kaart bij welke bestelling hoort. Want aan wie wat is verzonden staat dan weer niet op de factuur... Gelukkig wel op de verzendbevestiging. Al met al een zoekplaatje dus. Maar... de ontvangers waren er blij mee. En ik was positief verrast dat je er veel meer mee kunt dat besteden bij Blokker, Hema etc. wat mijn beeld was van de VVV bon...

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

Activeren was wel even puzzelen...

Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat het is gelukt om alle bestellingen te activeren. Als we je in de toekomst hierbij kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
BZ
Bob Z.
Enschede

Snel en gemakkelijk een vvv-bon aanschaffen

Via deze app en een account daarin, is het schenken van een vvv card heel simpel geworden. Je beantwoord de paar vragen, vult het bezorgadres in, betaal en je kan iemand blij maken op de gewenste datumAls extra toetje: je bent of de vvvvon is verzekerd

Trage verzending

“Hét perfecte last minute cadeau” zegt VVV Cadeaukaarten op zijn eigen website, maar de verzendtijd laat nogal te wensen over. Donderdag besteld, woensdag in huis 🙁. Toegegeven, er zat een lang (pinkster)weekend tussen, maar toch…
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je langer op je VVV bestelling hebt moeten wachten als verwacht. We hopen dat de ontvanger alsnog erg van je bestelling heeft genoten. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
16 mei 2024

Een heel persoonlijke kaart.

Je kunt er een heel persoonlijke kaart van maken. Een mooi aandenken voor de ontvanger. Maar helaas duurde het wel een week voor ik hem binnen had. Daar zat nog wel de hemelvaartsdag tussen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de Eigen Ontwerp Cadeaukaart. We hopen dat de ontvanger hier erg van heeft genoten. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
7 mei 2024
Duidelijke handleiding Alleen factuuradres is niet het adres waar je kadobon naar toe moet worden gestuurd. Staat verwarrend bij bestelling .
7 mei 2024
Bedankt voor deze review. Ook bedankt voor deze feedback dat het verschil tussen verzendadres en factuuradres duidelijker vermeld moet staan. We zullen kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Zo leuk en origineel met een eigen foto ontwerp ! Echt verrassend. En de verzending en afwikkeling van de bestelling was vlot en zorgvuldig!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. We vinden het superleuk om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van de Eigen Ontwerp Cadeaukaart en dat deze snel was bezorgd. We wensen iedereen er heel veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Harstikke gemakkelijk zo'n digitale cadeaukaart

Harstikke gemakkelijk om zo cadeaukaart voor een collega als scheidscadeau te kunnen kopen. En de kaart is zeer veelzijdig te gebruiken
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We vinden het heel fijn om te horen dat je onze kaart als veelzijdig ervaart en dat je deze gemakkelijk kon kopen. We wensen iedereen er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
8 mei 2024

snel geregeld

Het gemak om last minuten een cadeaukaart online te regelen en dat het ook snel online bij de ontvanger kan worden bezorgd.
13 mei 2024
Bedankt voor deze review! We vinden het heel leuk om te horen dat je erg gemakkelijk je cadeaukaart kon regelen en dat deze snel was bezorgd. We wensen je er veel plezier mee. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.

vriendelijk en hulpvaardig

De persoonlijke attentie toen er iets mis ging met de bestelling. Hulpvaardig tot het goed voor mij was opgelost.
5 mei 2024
Via de website besteld. Kaarten zelf niet gezien. Website munt niet uit door toegankelijkheid.
6 mei 2024
Bedankt voor deze review en feedback. We vinden het belangrijk om punten te horen waar we ons nog in kunnen verbeteren. We doen ons best om onze website zo gemakkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
17 mei 2024
Een kaartje met een foto personaliseren is erg leuk en werd ook als héél aangenaam ontvangen!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. We vinden het superleuk om te horen dat je jouw Cadeaukaart hebt gepersonaliseerd en dat de ontvanger hier ook van heeft genoten. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Makkelijke manier om een cadeaukaart te bestelln en helemaal te personaliseren. Ideaal
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat fijn dat je gemakkelijk je kaart kon bestellen en personaliseren. We wensen je er heel veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Eigen logo op de kaart

We hebben een eigen kaart gemaakt. Ziet er erg netjes uit! Levering snel. Prima
Dat je ze op veel plekken kan geruiken. Ook in andere kaarten kan veranderen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je zo positief bent over de VVV Cadeaukaart. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
11 mei 2024
Heel gemakkelijk om zakelijk cadeaukaarten aan te schaffen voor mijn klanten.
13 mei 2024
Bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat je gemakkelijk zakelijke cadeaukaarten aan kunt schaffen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
MP
Marleen P.
Amsterdam
Gewoon fijne kaarten en je weet dat er een goede organisatie achter zit
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review en voor je compliment. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Snel verzonden en goed dat je met een hoog bedrag thuis moet activeren
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn om te horen dat je bestelling snel is verzonden. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Ik heb er verder niks op aan te merken. Het is allemaal goed verlopen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Snel besteld en direct in je inbox en te gebruiken. Top!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je bestelling snel besteld en geleverd is. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
JP
Had geen track en trace na een mail, heel snel reactie.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je snel bent geholpen. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.