beachflags.com/nl/- Logo - Beoordelingen

beachflags.com/nl/

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden206 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mrt 2017
beachflags.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jun 2023
Wij hadden een kleine tijdsnood inzake de ontvangst van onze beachflags (i.f.v. een evenement) maar onze bestelling werd onmiddellijk verder verwerkt, waardoor wij onze vlaggen toch nog tijdig konden ontvangen. Bij levering ontbrak nog 1 grondplaat, maar ook die werd nog in uiterste spoed nageleverd, en dus ook nog tijdig ontvangen. SUPER VLOTTE SERVICE, en de kwaliteit van de beachflags zelf is ook TOP, een aanrader !
JV

2 mei 2023
nemen een bestelling aan terwijl ze weten dat ze niet tijdig kunnen leveren!

Beoordelingen voor beachflags.com/nl/

Zoals verwacht!

Zoals besteld en verwacht is er geleverd. Er hoeft niets verbeterd, wat mij betreft.
Goede hulp online en mail contact en snel geleverd
Servicegericht, snel in huis

klantenservice

ik ben zeer goed verder geholpen over de "technische" vraagjes die ik nog had.
JV
21 jun 2023

Heel tevreden van onze beachflags

EK
Ellen K.
Enkhuizen
28 apr 2023
Vooraf Leuk telefonisch contact gehad en goed advies. Ik heb een dubbelzijdig geprinte vlag besteld en deze is heel mooi geworden. Mensen kunnen mijn logo nu goed zien en ook de tekst op de vlag. Ik had de vlag nodig voor Koningsdag en hij was ook nog op tijd klaar. Hele goede service. Groetjes van De Schminksalon uit Enkhuizen
8 sep 2023
+ Heldere communicatie, snelle productietijd. - Duidelijkere download mogelijkheid templates, afwerking van de vlag kan ietsje beter.
9 nov 2023
Keurig geholpen met het ontwerp, en binnen een paar werkdagen al afgeleverd. Ziet er prachtig uit
24 aug 2023

Goed advies ontvangen.

Goed advies ontvangen en het resultaat na het advies is zeker heel goed en mooi te noemen.
23 nov 2023
Snel geregeld, een tekening als proef en een mooie beachflag! Topservice.
17 apr 2023
Vriendelijk personeel en actief in het meedenken bij alle uitdagingen.
24 aug 2023

Behulpzaam

Erg behulpzaam met alle vragen die je maar kan hebben.
19 mei 2023
We zijn goed geholpen en goede service / kwaliteit
30 jun 2023
Uitstekende kwaliteit en afwerking. Mooi product!
12 mei 2023
Prima service en heel goede communicatie.
5 nov 2023
mooie beachflag, goede kwaliteit.
23 sep 2023

Top