sanispecials.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.529 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
sanispecials.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben recentelijk uitstekend geholpen door Hans en Irma bij Sanispecials en wil graag mijn positieve ervaring delen. Vanaf het begin tot het einde van mijn aankoopervaring waren ze zeer professioneel en behulpzaam. Hans en Irma toonden zich ware vakmensen; ze waren niet alleen accuraat in hun aanpak, maar dachten ook actief met me mee om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes maakte. Bij eventuele vragen of behoefte aan hulp stellen ze je gerust en geven ze duidelijke uitleg. Mijn aankoop, een prachtig Clou fonteintje met een designkraan en sifon, was niet alleen visueel aantrekkelijk maar ook zeer betaalbaar. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend, waardoor ik het gevoel had een goede deal te hebben gesloten. Wat de klantenservice betreft, was deze zeer goed te bereiken. De website van Sanispecials is helder en overzichtelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring was. Ik waardeer ook de snelle reactietijd van het bedrijf, vooral omdat het door slechts 4 mensen wordt bemand. In vergelijking met sommige klachten van andere kopers over de reactiesnelheid, vind ik persoonlijk dat het bedrijf het nog steeds netjes en snel doet. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Sanispecials en zou ik zonder aarzeling opnieuw bij hen bestellen. Dankzij Hans, Irma en het hele team voor hun uitstekende service!

Mooi douchrek van Novellini besteld, zwart op foto, geen indicatie of foto’s van andere kleuren. Best prijzig. Ontvangen, blijkt het een wit rek te zijn. Inderdaad op de bevestiging staat in kleine letters in omschrijving “wit”. Uiteraard kan ik omruilen voor zwart, maar moet dan wel ook verzendkosten betalen (dus in totaal 3 x verzendkosten). Daarnaast staat er ook volgende werkdag geleverd, maar ze bedoelen volgende werkdag verzonden.
FT
Femke T.
Roosendaal

Beoordelingen voor sanispecials.nl

GP
Ger P.
Roden, Nederland
Artikel keurig afgeleverd volgens afspraak.
Goeie prijzen en snel binnen. Erg blij mee
3 mrt 2024
Snel geleverd en tegen de juiste prijs
Makkelijk bestellen. Snelle levering
Snel en correcte bestelling gekregen
Snelle verzending en keurig verpakt.
Supersnelle levering, goede prijs.
Snelle levering zoals beloofd
Bestelling was snel binnen.
16 mrt 2024
Zeer goede communicatie
Vlug geleverd!
3 mrt 2024
de snelheid
snel service
Antwoord van sanispecials.nl
Beste, Bedankt voor uw review en 5 sterren. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de levering als met het advies. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials

Buiten jullie verantwoordelijkheid denk ik

Buiten jullie verantwoordelijkheid: de leveringswindow is te ruim. Levering was tussen 08 u00 en 21u30, tja dat is niet echt duidelijk. Toch wel een wat duurdere bestelling die men niet op de stoep achterlaat. De leveringstijd zou toch preciezer kunnen.

Bestelling warmtepomp

Bestelling gedaan voor een warmtepomp en toebehoren. Zeer vriendelijk geholpen bij vragen over de bestelling en levertijd. Levering van de voorraad artikelen volgens afspraak keurig binnen 1 werkdag zoals vermeld op de site.
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review en 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials