Klanten melden meestal positieve ervaringen met 123planten.nl. Klanten zijn erg tevreden over de zorgvuldige en stevige verpakking van de planten, waardoor deze meestal onbeschadigd aankomen. De kwaliteit van de planten voldoet doorgaans aan de verwachtingen en komt overeen met de foto's op de website. Daarnaast worden het ruime assortiment, de mogelijkheid om bijzondere planten te bestellen, en de duidelijke informatie op de website gewaardeerd. Ook de prijs-kwaliteitverhouding wordt vaak als positief ervaren, net als de oplossingsgerichtheid en vriendelijkheid van de klantenservice.
Aan de andere kant zijn er klachten over de bezorging, zoals vertragingen, onvoorspelbaarheid van het moment van aankomst en onzorgvuldige behandeling door koeriers. De levertijd wordt wisselend ervaren en reacties van de klantenservice kunnen soms traag zijn. Tot slot missen klanten proactieve communicatie bij wijzigingen of problemen met bestellingen.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe reviews werken bij Trusted Shops.
Reviews voor 123planten.nl
Sorteren
Community-lid
2 Reviews
Community-lid
2 Reviews
Community-lid
1 Reviews
Community-lid
1 Reviews
Community-lid
1 Reviews
Plant afgebroken ontvangen
Antwoord van 123planten.nl
Goedemorgen,
Bedankt dat u de tijd genomen heeft om uw feedback achter te laten. We vinden het jammer om te lezen dat we u niet tevreden bent met onze webwinkel. Helaas zie ik onder vermelding van deze gegevens niet dat uw klacht bij onze klantenservice terecht gekomen is. Zou u ons nog een keer per e-mail (info@123planten.nl) willen contacteren, bij voorkeur met foto's?
Mijn collega's van de klantenservice zoeken graag naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team 123planten
Community-lid
9 Reviews
Community-lid
3 Reviews
Community-lid
1 Reviews
De plantjes die ik bestelde waren van slechte kwaliteit, weinig blad en maar heel klein. Vlekjes alsof er een ziekte in zat. Op de foto zie je een mooie sterke plant met mooie bloemen. Dan verwacht je je plantjes met bloemen en meer takken dan 1
Antwoord van 123planten.nl
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer om te horen dat we jouw verwachtingen niet waar hebben kunnen maken! Ik zie dat je al contact opgenomen heb met onze klantenservice en dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen.
We hopen je ondanks deze ervaring in de toekomst weer eens terug te zien.
Groene groet,
Team 123planten
Community-lid
5 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Hallo,
hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kijken graag samen met u naar een passende oplossing. U kunt contact opnemen via info@123planten.nl
met vriendelijke groet,
team 123kamerplanten
Community-lid
1 Reviews
De planten zijn zelfs voor de helft niet toegekomen. En als ze nu nog moeten toekomen na 1 week van orderpicking vermoed ik dat ze allemaal kapot zullen zijn...
De planten die zijn toegekomen zijn enorm verzwakt door veel te lang transport
Er zijn planten van verkeerde soort geleverd.
Van de planten die zijn toegekomen zijn er reeds een groot aantal dood.
Ik verwacht hier degelijk snel een deftige oplossing !!!!
Antwoord van 123planten.nl
Beste Thierry,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons enorm te horen dat uw bestelling zo teleurstellend is aangekomen. De problemen die u beschrijft, zoals onvolledige levering, verzwakte planten door te lang transport, de verkeerde soort geleverde planten en reeds dode planten, zijn absoluut niet de kwaliteit en service die wij willen bieden.
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en zijn reeds bezig met het beoordelen van de situatie. We willen er alles aan doen om dit recht te zetten en u alsnog tevreden te stellen.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om samen een passende oplossing te vinden voor de beschadigde planten en de rest van uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Het team van 123planten.nl
Community-lid
2 Reviews
8 mei een pot besteld die veel te laat aan kwam, hele dagen zitten wachten ivm bezorgen.
Toen hij kwam was de pot heel erg beschadigd, dan duurt het weer dagen voordat de klacht opgepakt wordt.
Het is voor een klant van ons en wij weten niet meer uit te leggen hoe het komt.
Schande hoe er met klanten wordt omgegaan.
Nu wachten we op de 2e levering.. Hopelijk nu wel naar wens en hopelijk snel …
Antwoord van 123planten.nl
Beste Ronald,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Onze excuses dat de pot veel te laat en beschadigd is geleverd, en dat het zo lang duurde voordat uw klacht werd opgepakt. We begrijpen heel goed dat dit voor u en uw klant erg frustrerend is, en dat dit afbreuk doet aan het vertrouwen in onze service.
Het is absoluut niet onze bedoeling om zo met onze klanten om te gaan en we betreuren ten zeerste dat dit zo is gelopen. We hopen dat de tweede levering van de pot nu wel snel en naar wens zal zijn. We doen ons uiterste best om dit recht te zetten!
Mocht u verdere vragen en/of opmerkingen hebben, of als de tweede levering onverhoopt toch niet naar wens is, neem dan alstublieft opnieuw contact met ons op via info@123planten.nl. We staan voor u klaar om dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Het team van 123planten
Community-lid
2 Reviews
Van mijn plant waren enkele bladeren flink beschadigd...👎
Antwoord van 123planten.nl
Hallo,
Het spijt me te horen over uw ervaring. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? U kunt een e-mail sturen naar info@123planten.nl, bij voorkeur met foto's. Samen zoeken we naar een passende oplossing
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten
Community-lid
2 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Goedemiddag,
Bedankt dat je tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Ik zie dat er inmiddels een oplossing is gevonden via onze kantcontact. Ik hoop dat het zo naar tevredenheid is opgelost. Als er nog vragen zijn, laat het ons gerust weten! Onze excuses voor het ongemak en nog een fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Team 123planten.nl
Community-lid
1 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Goedemorgen,
Bedankt dat u de tijd genomen heeft om uw feedback achter te laten. We vinden het jammer om te lezen dat we u niet tevreden bent met onze webwinkel en het contact met de klantenservice niet naar wens verlopen is. We zullen uw feedback bespreken en meenemen in de verbetering van onze dienstverlening Ondanks uw negatieve ervaring bewijzen wij u graag in de toekomst het tegendeel.
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten
Community-lid
1 Reviews
door te doen wat er belooft is Heb 2x moeten bellen waar mijn planten bleven
Antwoord van 123planten.nl
Beste Klant,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat u twee keer heeft moeten bellen over de status van uw bestelling. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat onze klanten hebben.
We hebben geprobeerd contact met u op te nemen via e-mail om u op de hoogte te stellen van de verzending, maar helaas is dit bericht waarschijnlijk niet goed aangekomen. Onze excuses hiervoor.
We zijn blij te zien dat uw bestelling inmiddels is bezorgd. We hopen van harte dat de planten volledig naar wens zijn en dat u er veel plezier van zult hebben.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het graag!
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten.nl
Community-lid
1 Reviews
I did not get what I ordered.
Antwoord van 123planten.nl
Dear customer,
We're sorry to hear that you did not receive what you ordered! We would like to resolve this for you as soon as possible.
Would you please contact us via info@123planten.nl? In your email, please include a description of the problem with your order and which products you received incorrectly. We will then be happy to work with you to find a suitable solution.
Our apologies for the inconvenience, we hope to hear from you soon!
Kind regards,
Team 123Planten
Community-lid
1 Reviews
Contact en oplossen van klacht kan veel sneller.
Antwoord van 123planten.nl
Hallo,
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je de afhandeling van je klacht als traag hebt ervaren. Onze intentie is altijd om klachten zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen, en we begrijpen dat het vervelend is als dit niet aan je verwachting voldoet. We nemen je opmerking serieus en kijken intern hoe we onze reactietijd kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team 123planten
Community-lid
1 Reviews
Niet geleverd
Helaas heb ik de bestelling niet mogen ontvangen. De eerste keer is de bestelling zoek geraakt tussen 123planten en de vervoerder. Bij de tweede poging is het pakket zogenaamd afgeleverd, maar niet door mij ontvangen. De vervoerder is ook niet door de ring deurbel waargenomen. Uitermate teleurstellend.
Antwoord van 123planten.nl
Beste Sonja,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je je bestelling helaas nog steeds niet hebt ontvangen en dat er zoveel mis is gegaan. Dit is absoluut niet de ervaring die we onze klanten willen bieden, en we begrijpen je teleurstelling volledig.
We zijn momenteel druk bezig om via de mail een passende oplossing voor je te vinden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat je de bestelling alsnog volledig naar wens ontvangt, of, als je dat liever hebt, dat je een terugbetaling krijgt.
We hopen je zo spoedig mogelijk een definitieve oplossing te kunnen bieden via de e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team 123planten.nl
Community-lid
2 Reviews
De Areca (Goudpalm) zat helemaal scheef in de pot. De bladerbos hing naar één kant. Het advies op mijn klacht was: ompotten. Dat krijg ik niet voor elkaar en ik bestel online nu juist voor het gemak, niet voor extra werk!
Antwoord van 123planten.nl
Beste Margie,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw Areca (Goudpalm) scheef is aangekomen en dat u hierdoor extra werk ervaart. We begrijpen heel goed dat u juist online bestelt voor het gemak, en dan is zo'n situatie natuurlijk extra teleurstellend.
Helaas kan het tijdens transport weleens voorkomen dat planten verschuiven in hun pot. Dit is een risico dat we proberen te minimaliseren, maar dat we niet altijd volledig kunnen uitsluiten.
Goed nieuws: u hoeft de plant gelukkig niet in zijn geheel te verpotten! U kunt de plant eenvoudig verstevigen door wat extra potgrond toe te voegen en eventueel tijdelijk een groeistokje te plaatsen voor ondersteuning. Zo staat uw Goudpalm er snel weer prachtig bij zonder veel moeite.
We hopen dat u met deze tip alsnog van uw mooie Areca kunt genieten. Mocht u hierover nog vragen hebben, dan staan we altijd voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten.nl
Community-lid
1 Reviews
Nooit geleverd
Product besteld. Na een week een bericht gestuurd, bleek het niet op voorraad te zijn. Hier heb ikzelf achteraan moeten gaan in plaats dat 123planten uit zichzelf een bericht heeft gestuurd. Daar ben ik noet tevreden over.
Antwoord van 123planten.nl
Hallo,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We betreuren het uw ervaring met onze webshop niet als positief is ervaren. Hopelijk geeft u ons in de toekomst nog een kans om dit te veranderen.
Groene groet,
Team 123planten
Ter controle van de echtheid
Geverifieerde reviews
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde reviews
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.