Klanten melden meestal positieve ervaringen met 123planten.nl. Klanten zijn erg tevreden over de zorgvuldige en stevige verpakking van de planten, waardoor deze meestal onbeschadigd aankomen. De kwaliteit van de planten voldoet doorgaans aan de verwachtingen en komt overeen met de foto's op de website. Daarnaast worden het ruime assortiment, de mogelijkheid om bijzondere planten te bestellen, en de duidelijke informatie op de website gewaardeerd. Ook de prijs-kwaliteitverhouding wordt vaak als positief ervaren, net als de oplossingsgerichtheid en vriendelijkheid van de klantenservice.
Aan de andere kant zijn er klachten over de bezorging, zoals vertragingen, onvoorspelbaarheid van het moment van aankomst en onzorgvuldige behandeling door koeriers. De levertijd wordt wisselend ervaren en reacties van de klantenservice kunnen soms traag zijn. Tot slot missen klanten proactieve communicatie bij wijzigingen of problemen met bestellingen.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe reviews werken bij Trusted Shops.
Heb bewust 2 planten besteld om met moederdag te geven.
Zouden vrijdag 9 mei bezorgd worden, maar dat werd maandag 12 mei.
Bij ons noemen ze dat als mosterd na de maaltijd.
Vanuit 123 planten geen enkel initiatief om de pijn te verzachten.
Zeer slechte communicatie.
Antwoord van 123planten.nl
Beste klant,
Het spijt ons oprecht te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en dat deze niet op tijd voor Moederdag is bezorgd. We begrijpen heel goed dat dit erg frustrerend is, zeker wanneer u bewust op een bepaalde leverdatum rekent voor een speciale gelegenheid. "Mosterd na de maaltijd" is inderdaad een terechte uitdrukking in dit geval, en daarvoor bieden we onze excuses aan.
We vinden het ook jammer dat u de communicatie als zeer slecht hebt ervaren en dat er geen initiatief is genomen om de situatie te verzachten. Dit is niet de service die wij willen bieden en we leren hiervan.
We hopen dat de planten, ondanks de vertraging, alsnog in goede staat zijn aangekomen!
Met vriendelijke groeten,
Team 123Planten
Community-lid
1 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Hallo,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat uw ervaring met onze service zo teleurstellend is geweest. We begrijpen heel goed dat het vervelend is als een bestelling later aankomt dan beloofd, zeker zonder duidelijke communicatie van onze kant.
Onze oprechte excuses voor de vertraging en het gebrek aan informatie. Dit is absoluut niet de service waar wij voor staan, en we nemen uw opmerkingen dan ook serieus. We zijn inmiddels bezig om onze processen te verbeteren, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op.
Groene groet,
Team123planten.nl
Community-lid
1 Reviews
Rotzooi!! Planten zijn dood!
Slechte service en vergoeding!! Helft van de planten zijn dood!!
Antwoord van 123planten.nl
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de planten dood zijn aangekomen en dat je de service als slecht hebt ervaren, Johan! Dat is natuurlijk absoluut niet de ervaring die we je willen bieden en we begrijpen je frustratie helemaal.
We willen dit graag zo snel mogelijk met je oplossen en zoeken naar een passende vergoeding voor de dode planten. Zou je contact met onze klantenservice willen opnemen via info@123planten.nl of de chatwidget op onze website? Vermeld hierbij je ordernummer en een omschrijving van de situatie, dan pakken we het direct voor je op.
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten
Community-lid
3 Reviews
2 weken moeten wachten op mijn bestelling, e-mail gestuurd moet je 48 uur wachten op ,en als je geluk een antwoord krijg . Wordt er ineens een zending geleverd door dpd en krijg je 2 dagen een bericht dat dat je pakket geleverd gaat worden . Een woord chaotisch.
Antwoord van 123planten.nl
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met uw recente bestelling en dat de communicatie rondom de levering chaotisch is verlopen. Dit is absoluut niet de ervaring die we onze klanten willen bieden.
Het spijt ons dat u twee weken heeft moeten wachten op uw bestelling en dat de reactietijd op uw e-mail niet aan uw verwachtingen voldeed. Ook de gang van zaken rondom de levering door DPD, waarbij u pas achteraf een bericht ontving, is verre van ideaal en begrijpelijk frustrerend.
We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze intern bespreken om onze processen, zowel wat betreft de levertijden als de klantcommunicatie en de samenwerking met onze bezorgpartners, te verbeteren. Uw feedback is essentieel om onze service te optimaliseren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om te laten zien dat we van deze ervaring hebben geleerd!
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten
Community-lid
1 Reviews
My plants never got delivered on the days they were supposed to. Still waiting to see if they'll show up.
Antwoord van 123planten.nl
Hi Christine,
Thank you for your review. We're very sorry to hear your plants haven't arrived yet and that your delivery was delayed, leading to a 1-star rating.
We understand your frustration. We had a temporary stock issue with one of the plants in your order, which unfortunately caused the delay. We've resolved this now, and your order has been shipped out as quickly as possible. You should receive it soon!
We appreciate your patience and understanding.
Sincerely,
123Planten
Community-lid
3 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw review. We vinden het jammer te lezen dat uw ervaring in eerste instantie tot een 2-sterren beoordeling heeft geleid.
We zijn echter erg blij dat we inmiddels al contact met u hebben gehad en een passende oplossing hebben kunnen bieden voor het probleem met uw bestelling. We hopen oprecht dat u nu alsnog tevreden bent en dat we in de toekomst een volledig positieve ervaring kunnen bieden!
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten
Community-lid
1 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet volledig naar wens is. Wij streven er altijd naar om de hoogste kwaliteit producten en service te leveren, en het spijt ons dat we in uw geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.
We willen u graag een passende oplossing bieden om u alsnog tevreden te stellen met uw aankoop. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via info@123planten.nl? Vermeld hierbij alstublieft uw ordernummer en een korte omschrijving van het probleem.
Wij hopen snel van u te horen en het vertrouwen in 123planten.nl te herstellen!
Met vriendelijke groet,
Team 123planten.nl
Community-lid
1 Reviews
Plantenbak ontvangen met verwelkte plant en gebroken bladeren. Gemaild met foto’s, maar helaas nog geen reactie gekregen. Jammer van de service.
Antwoord van 123planten.nl
Hallo,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. We betreuren het dat uw plant in deze staat is bezorgd. Wegens drukte heeft het wat langer geduurd voordat de klantenservice contact met u op kon nemen. Onze excuses hiervoor! Inmiddels hebben zij op uw bericht gereageerd. Samen zal er naar een passende oplossing voor u worden gezocht.
Met vriendelijke groet,
Team 123Planten
Community-lid
2 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Hallo Lydeke,
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons resulteerde in een tweesterrenbeoordeling. Dit is natuurlijk niet wat we willen voor onze klanten.
We zouden heel graag willen weten waarom uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Zou u contact met ons willen opnemen via info@123planten.nl? Zo kunnen we begrijpen wat er mis is gegaan en proberen u en uw planten alsnog blij te maken.
Met vriendelijke groet,
Het team van 123Planten
Community-lid
1 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet is bezorgd! We begrijpen je teleurstelling hierover en het spijt ons dat dit is gebeurd. Gelukkig is de terugbetaling voor deze bestelling inmiddels in orde gemaakt!
Mocht je in de toekomst opnieuw een bestelling willen plaatsen en/of als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via info@123planten.nl of de chatwidget op onze site. Wij helpen je graag!
Vriendelijke groeten,
123Planten
Community-lid
1 Reviews
Geen bestelling ontvangen na 2 weken... Ik had mijn plantjes nodig tegen 14 mei en kan er nu niets meer mee... Ik probeer de bestelling te annuleren maar krijg amper gehoor!
Antwoord van 123planten.nl
Beste Melissa,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad en geen bestelling heeft ontvangen na twee weken. We begrijpen heel goed dat dit frustrerend is, zeker omdat u de plantjes op 14 mei nodig had.
Het spijt ons oprecht dat een deel van uw bestelling helaas niet op voorraad bleek te zijn, waardoor we uw planten niet konden verzenden. We begrijpen dat de communicatie hierover te wensen heeft overgelaten en bieden hiervoor onze diepe excuses aan.
Zoals u weet, is uw bestelling inmiddels geannuleerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt!
Met vriendelijke groet,
123planten.nl
Community-lid
3 Reviews
Ik wacht nu 2 weken op mijn bestelling
Antwoord van 123planten.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat u al twee weken op uw bestelling wacht en dat dit tot een 1-sterrenbeoordeling heeft geleid.
We zien dat u hierover al contact met ons heeft opgenomen via de e-mail. We zijn momenteel druk bezig met het uitzoeken waarom uw bestelling nog niet is geleverd. U kunt erop vertrouwen dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt.
We waarderen uw geduld en begrip!
Met vriendelijke groet,
123Planten
Community-lid
3 Reviews
Geen ongevraagde uien meesturen..,.
Antwoord van 123planten.nl
Beste Gerard,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat u ongevraagd uien heeft ontvangen bij uw bestelling en dat dit tot een 1-sterrenbeoordeling heeft geleid. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij vermoeden dat er een fout is opgetreden bij het verwerken van uw order. Onze excuses voor het ongemak.
We hopen dat u desondanks een goede bestemming kunt vinden voor de uienbollen. Mochten er verder nog problemen zijn met uw bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder!
Met vriendelijke groet,
Het team van 123Planten
Community-lid
1 Reviews
Antwoord van 123planten.nl
Beste Carlin,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, al betreuren we het om te zien dat u zo ontevreden bent.
We hebben uw situatie in ons systeem bekeken en zien dat u uw bestelling graag wilde annuleren. Helaas was dit op dat moment niet meer mogelijk, omdat uw pakket al was verzonden.
We begrijpen volkomen dat dit frustrerend is. We zien nu dat het pakket bij bezorging door u is geweigerd en dat het inmiddels retour is gekomen naar ons magazijn. Hierdoor hebben we de bestelling alsnog volledig kunnen annuleren en de terugbetaling in gang gezet.
Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We hopen dat u ondanks deze ervaring in de toekomst wellicht weer voor ons kiest.
Met vriendelijke groet,
Het team van 123Planten
Community-lid
1 Reviews
1 plant was al dood bij aankomst en voor vervanging is een simpel telefoontje niet genoeg
Antwoord van 123planten.nl
Hallo,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt me te horen over uw ervaring. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? U kunt een e-mail sturen naar info@123planten.nl, bij voorkeur met foto's. Samen zoeken we naar een passende oplossing.
Groene groet,
team 123planten.nl
Community-lid
1 Reviews
Mijn planten pot is met rust vlekker gekomen en met een deuk
Antwoord van 123planten.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat uw plantenpot beschadigd is geraakt en roestvlekken en een deuk heeft. Dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij willen leveren.
We hebben zojuist gereageerd op de e-mail die u ons eerder stuurde over deze beschadigde pot. We hopen zo snel mogelijk met u in contact te komen om de situatie te bespreken en samen tot een passende oplossing te komen!
Met vriendelijke groet,
123Planten
Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling beschadigd is geleverd, Josine! We zien dat u hierover al contact met ons heeft opgenomen.
We zijn momenteel nog in afwachting op de foto's van de schade aan de plant(en) uit uw bestelling. Zodra we deze ontvangen, kunnen we samen met u kijken naar een passende oplossing. We doen ons best om dit zo snel mogelijk af te handelen!
Met vriendelijke groeten,
Team 123Planten.nl
Community-lid
1 Reviews
Postnl heeft niks geleverd al zeggen ze van wel
Antwoord van 123planten.nl
Beste Helga,
Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen, terwijl PostNL aangeeft van wel. Dit is natuurlijk erg frustrerend.
Mocht u het pakket nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op via info@123planten.nl. We helpen u graag om dit uit te zoeken en een passende oplossing te vinden voor het verloren pakket!
Met vriendelijke groeten,
Team 123Planten
Community-lid
1 Reviews
beter/eerder reageren
Antwoord van 123planten.nl
Beste Johannes,
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat onze reactietijd niet aan uw verwachtingen voldeed en nemen uw opmerking zeer serieus.
We willen u laten weten dat we direct actie hebben ondernomen om uw probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Binnen onze gebruikelijke reactietijd (van 24 tot 48) uur hebben we geprobeerd een passende oplossing te bieden.
We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij!
Met vriendelijke groet,
123Planten.nl
Community-lid
1 Reviews
Rot op met dit gezeik. Ik koop niks meer bij jullie.
Antwoord van 123planten.nl
Beste Bas,
Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet naar wens is geleverd. Onze oprechte excuses dat de plant, die bedoeld was als Moederdagcadeau, pas de dag na Moederdag is bezorgd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen uw teleurstelling volledig.
We hopen dat de plant ondanks dit ongemak toch nog naar wens is. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@123planten.nl.
Met vriendelijke groet,
Het team van 123planten
Ter controle van de echtheid
Geverifieerde reviews
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde reviews
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.