NR1 Koken
Reviews:

54 reviews in totaal   

4,68

Uitstekend

54 beoordelingen sinds 18 okt 2024

5
80 %
4
12 %
3
6 %
2
< 1 %
1
2 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 12 nov 2024
nr1koken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn erg tevreden over de snelle en betrouwbare levering, de hoge kwaliteit en uitstraling van de producten, en de duidelijke, snelle communicatie. De service wordt als behulpzaam, vriendelijk en oplossingsgericht ervaren. Daarnaast wordt de vriendelijkheid van medewerkers en het persoonlijke contact zeer gewaardeerd. Problemen met bestellingen of beschadigde producten worden meestal snel en adequaat opgelost. Soms ervaren klanten vertragingen of langere wachttijden bij de levering en missen zij af en toe een reactie op hun communicatie.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsNR1 Koken

(1)
(0)
(3)
(6)
(40)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Topservice

Snelle, betrouwbare levering en goede prijs
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Super fijne service, twee glazen kapot ontvangen, en ze hebben meteen 2 nieuwe opgestuurd.

Antwoord van NR1 Koken

Beste Bernice, Fijn om te horen dat de nieuwe glazen heel aangekomen zijn. Veel wijnplezier. Dankjewel voor je review. Groet Team NR1 Koken
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Netjes geleverd, duurde alleen wat lang. Tegenwoordig moet je echt binnen 3 dagen afleveren.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Wijnglazen besteld, zou zaterdag 30 mei bezorgd worden. Maar de zending is vertraagd en wordt nu waarschijnlijk pas woensdag bezorgd? Heb in ieder geval nu nog niets ontvangen, behalve deze uitnodiging om een review achter te laten. Dus dit proces werkt niet naar behoren.

Antwoord van NR1 Koken

Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling later wordt geleverd dan verwacht. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer u rekent op levering op de afgesproken datum. Wij hebben uw bestelling op tijd verzonden, maar zijn voor de uiteindelijke bezorging helaas afhankelijk van de vervoerder. In sommige gevallen ontstaan daar vertragingen waar wij helaas geen directe invloed op hebben. Uiteraard vinden wij dit zelf ook erg jammer. Wij hopen dat u de wijnglazen inmiddels alsnog in goede orde heeft ontvangen en wensen u er veel plezier van. Met vriendelijke groet, Team NR1 Koken
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

glaswerk keurig en snel bezorgd.

Antwoord van NR1 Koken

Dankjewel voor je fijne review. Proost. Team NR1 Koken
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Alles prima geregeld

Antwoord van NR1 Koken

Beste Jos, Dankjewel voor je review. Groet team NR1koken
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Super snel geleverd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snel en accuraat.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ruimt assortiment en goede service. Versturen duurt een paar dagen. Vond ik niet erg, maar als je het de volgende dag nodig hebt moet je er wel even rekening mee houden.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Duidelijke communicatie en goede service. Er was tijdens transport een glas gesneuveld en dat werd direct keurig opgelost. Klantenservice goed bereikbaar en oplossingsgericht.

Antwoord van NR1 Koken

Fijn dat alles goed opgelost is! veel wijnplezier toegewenst.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Fijn bedrijf om mee te werken. Issues met de bestelling werden snel en zonder gedoe opgelost.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
De glazen waren goed verpakt

Antwoord van NR1 Koken

Beste Jacqueline, Dankjewel voor je review, veel wijnplezier gewenst. Groet Team NR1 Koken
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Praktische en leuke kommetjes

De uitstraling van deze kommetjes is mooi en voor ons, voor dagelijks gebruik, een leuke look op tafel. Zien er heel leuk uit en ook de vorm is praktisch.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
2 items beschadigd tijdens transport/uitlevering: nog geen reacties ontvangen over vervanging c.q. verfgoeding.

Antwoord van NR1 Koken

Onze Excuses voor het ongemak. Na ons prettige telefonische contact hebben wij direct kosteloos de nieuwe kommen toegestuurd. Heel veel plezier met uw nieuwe Steelite servies. Groet Team NR1 koken.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

In onze webshop vind je alles om je kookkunsten flink op smaak te brengen. Of je nu op zoek bent naar geavanceerde keukenapparatuur voor intensief gebruik of keukengerei van topkwaliteit voor dagelijk...