dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Volgens de website zijn alle producten nieuw in doos. Ik bestelde een iPad pro 2021, die nieuw eigenlijk bijna niet meer te krijgen zijn. Dus ik was al blij er 1 te vinden op de website van Dutch Plaza. Maar helaas kreeg ik geen nieuw product geleverd, maar was deze al gebruikt. En ook ontving ik geen BTW factuur. Daarover stond ook niets vermeld bij het bestelde product. Ik heb vervolgens een whatsapp gestuurd met mijn klachten/opmerkingen, omdat ik het heel misleidend vond wat er op de website vermeld wordt en ik het tegenovergestelde kreeg. De volgende dag netjes antwoord gekregen dat er intern een onderzoek gedaan zou worden hoe het kon dat ik een gebruikte iPad had gekregen terwijl er duidelijk iets anders op de website stond. Nog dezelfde middag werd ik gebeld, dat het een interne fout betrof en de iPad nooit op de website verkocht had mogen worden. Ik kon er voor kiezen het product terug te sturen of kon een leuke korting krijgen. Ik heb gekozen voor de korting, omdat de iPad er echt als nieuw uitzag en verder helemaal goed is en niks mankeert en er gewoon netjes 2 jaar garantie op heb. Ook werd duidelijk waarom er geen BTW factuur werd geleverd. Kortom: ondanks de 1e indruk niet heel goed was, heeft Dutch Plaza, naar mijn mening, voor een prima oplossing gezorgd. En ik ben ondanks alles erg tevreden met mijn aankoop. Ik zal Dutch Plaza zeker nog eens een bezoekje brengen als ik weer iets nodig heb.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

Snelle communicatie, goeie prijs, en snel geleverd! Ik ben (tot nu toe) erg tevreden!
10 feb 2024
Het produkt was goed en netjes verpakt en de leveringstijd was heel kort 1 dag
JG
Jaap G.
Haarlem

DutchPlaza doet wart het belooft!!!

Goede prijs, hele snelle levering; precies zoals beloofd! Echt een aanrader
Prima bedrijf, snelle levering. Tevreden over mijn gekochte iphone
Goede en snelle levering, goede prijs vergeleken met andere sites

Vlotte levering!

Vlotte levering ! Geen bericht op post.nl over levering!
Snelle bezorging, goede prijzen. Betrouwbare partij.
MZ
Marijke Z.
Maastricht
3 feb 2024
snelle service en een goede prijs kwaliteit.
BB
Berto B.
Meppel (Niederlanden)
Snel verzonden, goede relevante informatie.
PG
Pieter G.
Veldhoven
duidelijke informatie, snelle levering
Snelle reactie en direct af te halen
Het pakketje werd netjes bezorgd.
Goede service en snelle levering
Super snel geleverd. TOP!
Niets
11 feb 2024