HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux ShopReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
HMG Benelux Shop is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij HMG Benelux Shop kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

151 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Duidelijke informatie van door ons bestelde polycarbonaat heldere golfplaten in een lengte van 8.00 m1 beschikbaar. De bestelde materialen werden deugdelijk verpakt aangeleverd. Groot bezwaar... HMG maakt gebruik van extern transportbedrijf, waardoor je afhankelijk bent van de transportdagen/weken van deze Duitse transporteur. HMG geeft aan dat doorgaans tussen 1 en 2 weken wordt bezorgd, maar aanvaard geen enkele aansprakelijkheid over deze leverdata. In ons geval vond de levering circa 1 maand later plaats en is behoorlijk vervelend als je op de dakplaten zit te wachten ivm noodzakelijke waterdichtheid etc. Wij vinden dat HMG hier beter mee om moet gaan.

Bij mijn bestelling gevelplaten ook vulstroken besteld om ONDER de plaat te monteren. Bij montage merk ik dat deze niet passen. Het blijkt dat ik vulstroken nodig heb type "BOVEN de plaat", om "ONDER de plaat" te kunnen monteren..!? Dit blijkt nergens vermeld te zijn, ook niet in montagehandleidingen waardoor ik dit onmogelijk kon weten. De klantendienst kan dit niet (kosteloos) voor mij oplossen met een retour & nieuwe levering terwijl in mijn ogen wel de juiste vulstroken voor montage "ONDER" de plaat besteld heb. De levering door een extern transportbedrijf was ook niet op de afgesproken dag, van hen uit werd niks over gecommuniceerd over een wijziging in distributie. Ook qua prijs niet de meest interessante leverancier. Jammer genoeg heb spijt van deze aankoop bij HMG Benelux en is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Geen aanrader.

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

19 mei 2022
van H B.
Bestelling gedaan van kanaalplaten en dat is van het begin tot het einde goed geregeld. Levertijd viel mee ondanks dat ze afhankelijk zijn van een transporteur en de chauffeur heeft goed geholpen de platen op zijn plek te krijgen.Verder was alles ook aanwezig wat er moest zijn.Gewoon super allemaal.
21 dec. 2021
Hebben in het verleden al eens golfplaten besteld en nu een staaltje om te kijken of dit is wat we nodig hebben. Wij zijn teruggekeerd naar. HMG door de goede ervaring in het verleden. staaltje was wat we wilden en zijn nu de plannen aan het maken. Gaan zeker tot bestelling over bij HMG
6 mrt. 2022
Prettig bedrijf en respons bij contact. De panplaten moeten we nog plaatsen. Jammer, dat deze na opgeven lengte en breedte dak-oppervlak, niet in de breedte gemaatvoerd kunnen worden. Kijken of de werkende breedte opgelost kan worden door meer pan overlap te doen. We gaan het zien.
11 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw referentie. De platen kunnen inderdaad gewoon verder met elkaar overlapt worden. Ook kunt u een elektrische knabbelschaar gebruikt. Enkel niet zagen!
18 feb. 2022
Klantenservice denkt heel goed mee en de service is een 10. Maar het is fout gegaan met de planning. Ze zouden maandag komen, vrij genomen. Toen werd het dinsdag, oké balen. En toen ging de telefoon (maandag 16.30 uur) dat de chauffeur eraan kwam. Dat kan dus beter. Verder alle lof.
11 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw referenie. We zijn dit jaar overgestapt op een nieuw planningssysteem. Hier moeten nog wat foutjes worden bijgewerkt.
30 jun. 2022
De communicatie voor de bestelling was goed uitgelegd zodoende dat ik wist wat er juist moest besteld worden. Tussen de bestelling en de levering genoeg informatie gekregen van wat en hoe ze zouden leveren. De levering van de chauffeur was TOP gelijk de werking van jullie bedrijf
7 apr. 2022
Professionele firma, alles netjes geleverd en bij het nakijken van de bestelling hebben ze me zelfs ingelicht over een fout die ik gemaakt had en hebben ze een creditnota opgesteld voor het teveel bestelde materiaal. Enige punt van verbetering is de kwaliteit van de schroeven
27 apr. 2022
Een communicatie om U tegen te zeggen , een voorbeeld voor de meeste Firma's. Voor een Belgisch bedrijf is dit een voorbeeld , normaal zijn de Nederlanders op dit gebied voorloper. Dit s ook de reden dat ik het bedrijf aanbeveel aan al mijn kennissen en vrienden.
19 mei 2022
Zeer goed georganiseerd proces vanaf de bestelling in de webshop tot aan de levering incl. tussentijdse updates. Aanschaf Polycarbonaat golfplaat 76/18 Voordeelpakket komt compleet met RVS schroeven en afstandhouders; je kunt dus gelijk aan de slag.
22 apr. 2022
De golfplaten die wij kregen waren niet strak afgesneden. Bezorging kwam op het afgesproken tijdstip. 1 plaat had een klein scheurtje wat ik gerepareerd heb ipv weer terug te sturen wat weer een aantal weken uitstel tot gevolg zou hebben gehad.
24 mei 2022
Het spijt me dat u schade aan het materiaal had. Dit is natuurlijk niet osn standaard en hadden wij graag opgelost.
10 jun. 2022
Puike aflevering van de bestelde dakplaten en accessoires. Goederen van perfecte kwaliteit. Wel een iet wat te lange wachttijd tot de levering! Bij wijziging van leveringsdatum word je telkens tijdig verwittigd... Top!
1 jul. 2022
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen er alles aan zo snel mogelijk te leveren en het ziet er momenteel ook alweer veel beter uit. De actuele marktsituatie is voor iedereen een uitzondering.
7 feb. 2022
De bestelling was precies wat ik verwachtte en ben er tevreden mee. Alleen de bezorging was op een ander tijdstip dan verwacht (woensdag om 19:30 in plaats van donderdag). Ook de platen waren een beetje nat geworden
11 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij leveren met een open wagen, dus de platen kunnen inderdaad nat worden, maar gezien ze bedoeld zijn voor buiten is dat verder geen problem. De levering is gebasseerd op een planning. Soms kan het voorkomen, dat de wagens iets sneller of langzamer onderweg zijn. We proberen dit uiteraard te voorkomen.
7 jun. 2022
Ze helpen je goed maar ik vindt het niet leuk als ik voor 1700 euro hebt besteld en ik ben wat vergeten ik wel de hoge transport kosten moeten betalen en de nalevering met de gewone post komt
8 jun. 2022
De post komt vanuit Duitsland en ist voor de meeste producten helaas erg duur. De kosten moeten natuurlijk betaald worden. Dat spijt ons.
24 feb. 2022
Keurige levering en communicatie Tijdens het uitpakken was er een onderdeel te weinig geleverd, contact gezocht met de klantenservice, die het snel en netjes opgelost hebben
11 mrt. 2022
Fijn te horen dat alles goed is opgelost.
8 apr. 2022
Bestelling werd in 2 keer geleverd (jammer). goot kwam 2weken later dan dakplaten. hierdoor 2x terug naar de klant wat normaal maar 1 keer zou moeten.
22 apr. 2022
Het materiaal komt soms vanaf verschillende fabrieken, dan is een gezamelijke levering helaas niet mogelijk.
31 dec. 2021
De artikelen zijn perfect. De levertijd en bezorgproces kan veel beter. Vlak voor de bezorging is het aflevertijdstip nog diverse keren aangepast.
19 jan. 2022
Hartelijk dank voor de sterren.
10 jun. 2022
correcte afwerking en levering. Ook regelmatig geinformeerd over de afleverdatum en tijd. Inmiddels een dak op de carport zoals gewenst.
22 apr. 2022
Vrachtwagen kon niet geheel bij de woning komen. Chauffeur bod zelf aan om mee te sjouwen, had zelfs een paar werkhandschoenen voor me.
22 apr. 2022
simpel monster bestellen, maar website is niet heel erg inzichtelijk ... wordt wel vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon.
24 mei 2022
Hartelijk dank voor sterren. Graag horen wij van u wat we zouden kunnen verbeteren.
30 mei 2022
ik werd regelmatig geïnformeerd over de levering en alles is verlopen zoals gepland. materialen waren keurig verpakt en in orde.
10 jun. 2022
Goede beantwoording van vragen Had een vraag over bezorgkosten, helaas was dit niet te veranderen, maar toch netjes meegedacht