HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux ShopReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
HMG Benelux Shop is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij HMG Benelux Shop kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

151 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Duidelijke informatie van door ons bestelde polycarbonaat heldere golfplaten in een lengte van 8.00 m1 beschikbaar. De bestelde materialen werden deugdelijk verpakt aangeleverd. Groot bezwaar... HMG maakt gebruik van extern transportbedrijf, waardoor je afhankelijk bent van de transportdagen/weken van deze Duitse transporteur. HMG geeft aan dat doorgaans tussen 1 en 2 weken wordt bezorgd, maar aanvaard geen enkele aansprakelijkheid over deze leverdata. In ons geval vond de levering circa 1 maand later plaats en is behoorlijk vervelend als je op de dakplaten zit te wachten ivm noodzakelijke waterdichtheid etc. Wij vinden dat HMG hier beter mee om moet gaan.

Bij mijn bestelling gevelplaten ook vulstroken besteld om ONDER de plaat te monteren. Bij montage merk ik dat deze niet passen. Het blijkt dat ik vulstroken nodig heb type "BOVEN de plaat", om "ONDER de plaat" te kunnen monteren..!? Dit blijkt nergens vermeld te zijn, ook niet in montagehandleidingen waardoor ik dit onmogelijk kon weten. De klantendienst kan dit niet (kosteloos) voor mij oplossen met een retour & nieuwe levering terwijl in mijn ogen wel de juiste vulstroken voor montage "ONDER" de plaat besteld heb. De levering door een extern transportbedrijf was ook niet op de afgesproken dag, van hen uit werd niks over gecommuniceerd over een wijziging in distributie. Ook qua prijs niet de meest interessante leverancier. Jammer genoeg heb spijt van deze aankoop bij HMG Benelux en is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Geen aanrader.

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

10 apr. 2022
degelijke prijs kwaliteit en volledige vermelding van het product en prijs zo kom je nooit voor verrassingen te staan
22 mei 2022
helaas waren alle zelf borgende moeren van de verstelbare dakgootbeugels door roest aangetast en 1 beugel was incompleet.
24 mei 2022
Dat horen wij natuurlijk niet graag. Heeft u hiervan foto´s gemaakt en dit aan ons gemeld?
25 mrt. 2022
Het bestellen was erg makkelijk en ging ook vlot. Ook was de levering sneller dan verwacht. Ik ben zeer te spreken.
22 apr. 2022
Dat horen wij graag en zo moet het zijn. Hartelijk dank voor de sterren!
9 apr. 2022
De afspraken betreft de levering is 6 keer gewijzigd waardoor ik mijn afspraken telkens heb moeten verzetten.
22 apr. 2022
Onze excusess voor het ongemak. Het nieuwe systeem gaf af en toe wat problemen, we hebben dit inmiddels kunnen behelpen.
6 mei 2022
Juiste levertijd en product. Zeer vriendelijke vrachtwagenbestuurder. Belde een kwartiertje op voorhand.
18 feb. 2022
Alles zoals beloofd en afgesproken . Levering , verpakking en timing pico bello . Zeker een aanrader.
3 jan. 2022
vlot geleverd keurig verpakt de bijgevoegde handleiding was niet van toepassing op bestelde platen.
19 jan. 2022
Hartelijk dank voor de sterren en onze excuses voor het foutje. Als u het nog nodig heeft, vindt u al onze montagehandleidingen online.
6 apr. 2022
had problemen met de bestelling online, maar is netjes en snel opgelost na mail aan klantendienst.
8 apr. 2022
Prima ma materiaal en vlot geleverd! De chauffeur had bij de aflevering wat behulpzamer mogen zijn
30 jun. 2022
Duidelijke telefonische uitleg bij en tijdens het plaatsen van de bestelling en een goed advies.
1 jul. 2022
Dat horen wij heel graag. Erg fijn te horen dat u met deze service tevreden bent.
20 mrt. 2022
Duidelijke website en vlotte bestelling en levering. Zeer vriendelijke transporteur.
9 jun. 2022
Gewoon vinden wat je zoekt, en leveren wat je besteld. Dat is precies hoe het moet.
1 jul. 2022
Super, fijn te horen.
27 mei 2022
Levering op tijd zoals beloofd. Materiaal ok. Bezorger was behulpzaam. Roger, Damme
9 mei 2022
goede levering zeer nette chauffeur en alles wat was afgesproken is men na gekomen.
1 apr. 2022
Snelle en correcte levering. Mooie platen en vriendelijke chauffeur die ze bracht.
28 feb. 2022
veel keuze, hoge kwaliteit van polycarbonaat en acrylaat platen, scherpe prijzen
24 feb. 2022
Afspraak super nagekomen Producten zoals verwacht Kan ik iedereen aanbevelen
21 apr. 2022
Goede mailcommunicatie en vlotte levering. Producten waren wat ik verwacht had.
10 feb. 2022
professionele website, competitieve prijzen, snelle en perfecte bezorg service
6 dec. 2021
van AFH D.
Prima website - perfecte info betreffende alle aspecten - uitstekende levering