severin.com/nl-nl

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden35 beoordelingen in totaal

We hebben een eier koker voor 7 eieren, Maar we zijn met ons tweeën. Dus gezocht naar een eier koker voor 3 eieren . En deze eier koker kun je instellen zacht,halfzachte of hard gekookt,en dat werkt met instellen van een knop.bij andere moet je dat instellen met hoeveelheid water.dat is best lastig,en heeft het maar 1 maand volgehouden, dit is Duitse degelijkheid.prima apperaat .

Slechte verpakking. Kapotte doos

Beoordelingen voor severin.com/nl-nl

16 apr 2024
Gute und schnelle Lieferung und deutliche Beschreibung auch Höllandisch.
Mooi en werkt goed.
zou ik niet weten
17 apr 2024
16 apr 2024

Eier koker

Cocer huevos en un Severin es algo muy fácil!!

Lo mejor es que con la misma cantidad de agua puedes cocer huevos tibios, medios y duros. Me gustaría que sean más claros al explicar cómo se debe hacer el mantenimiento del aparato, sobre todo del fondo central en el que se asienta el calcio producto de la dureza de el agua.
Snelle verzending. Artikel was netjes verpakt. De track & trace werkte helaas niet. De postbezorger stond opeens aan te bellen aan de deur. Voor de rest alles prima in orde.
goede service, beste verpakking en eerlijk verhaal over andere leverdag dan vermeld door tussenpersoon
9 mrt 2024
Der Glaskrug war nicht gut eingepakt, deshalb viel die Aus dem Verpackung und viet kaput.

Super

Feines Eisen, ideal für Menschen mit kleinen Händen.
RH
Robert H.
Den Haag

Gute qualitat und gute lieferung

Gute qualitat und schnelle lieferung.
16 mrt 2024
prima en keurig op tijd