Traphekjes.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden244 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Ik had een eenvoudig goed, maar dus een goedkoper type traphekje nodig om een ruimte voor de hond af te scheiden. Op de hoofdpagina staat dan dat de verzending gratis is, maar ga je bestellen dan blijkt toch dat er verzendkosten in rekening worden gebracht. Dat vind dus niet netjes. Ga je naar de kleine lettertjes op de website dan staat er weer wel dat er verzendkosten in rekening worden gebracht, maar al met al vind ik dat toch wat misleidend. Kwaliteit is echter goed, het opsturen en uiteindelijke prijs inclusief verzenden ook, dus 1 ster minder door de ergernis van de misleiding.

Klantenservice voor stellen van vragen vooraf aan de aankoop is goed. Snelheid van levering is goed. Kwaliteit van ontvangen materialen is goed. Stevige buizen en het hekje kan door de in te stellen bochten op maat worden gemaakt tussen 2 wanden. Helaas zat er geen installatie handleiding bij waardoor het een puzzel was hoe dit in elkaar moest worden gezet. Er waren te weinig schroeven meegeleverd en een stang teveel.

Beoordelingen voor Traphekjes.nl

Product sowieso goed, klantenservice helemaal top!!

Product sowieso goed, maar klantenservice kan je echt helpen met adequate antwoorden op de vragen die ik als vader/leek heb gehad rondom de nieuwe traphekjes in ons te huren huis. En dat maakt het verschil, een platform zoals Bol kan dat soort vragen niet zo snel en goed beantwoorden.
18 jan 2024

Geduldig, snel en vriendelijk!

Er was een onderdeel gebroken van ons traphekje en ze hebben me enorm goed geholpen met juiste onderdeel te zoeken. Zelfs na een verkeerde bestelling, onwijs fijn!!
14 jan 2024
helemaal volgens wens. Was aangegeven dat het druk was en 3 dagen langer duurde en kwam op tijd
Zeer makkelijk in gebruik, degelijk materiaal. Kortom heel blij mee.
Goed advies verkregen na sturen van foto's.
MD
Mar D.
Amsterdam
6 jan 2024
Goed geleverd, snel. Niks op aan te merken.
Goeie kwaliteit en een hele goede service
13 jan 2024
Snelle levering, deugdelijke producten

Top kwaliteit

Snelle levering Top kwaliteit product
Snelle en correcte bezorging
14 jan 2024
13 jan 2024
Antwoord van Traphekjes.nl
Goedemiddag, Dank voor de review. Wij proberen zsm de orders bij de klanten in huis te hebben maar zijn wel afhankelijk van de verzendpartijen. Ik zie dat de order zaterdag besteld is en dinsdag afgeleverd is, dat is normaal. Op werkdagen voor 0.00 besteld dan is het de volgende werkdag in huis, in weekend besteld dan wordt het maandag verzonden en is het dinsdag in huis. Hopelijk je begrip hiervoor. Vriendelijke groet, Traphekjes Team
25 mei 2023

Prima traphekje, wel jammer van misleidende info over verzenden

Antwoord van Traphekjes.nl
26 jul 2023
Goedemiddag, Dank voor de reactie en toch een goede beoordeling! WIj hebben net de webshop overgenomen en een nieuwe website gebouwd en nu is verzending gratis bij traphekjes! Vriendelijke groet, Traphekjes.nl
13 okt 2023

Goede ervaring!

De ruimtes waarvoor ik de hekjes nodig had zijn een stuk groter dan de normale deuropening en ik had geen issue om de hekjes met de juiste afmetingen te vinden. Ik ben nog geholpen met wat vragen en daarna heeft de helpdesk het mogelijk gemaakt om de hekjes naar Spanje te verzenden. Kwalitatief zijn de hekjes echt top, heel stabiel en makkelijk in elkaar te zetten
2 aug 2023

babydan-flex-traphekje-zelf-samenstellen goede oplossing

Moeilijk te bepalen welke oplossing te kiezen op basis van gegevens op de site. Advies gevraagd via mail, zelfde dag antwoord met opgave van benodigde onderdelen voor 'babydan-flex-traphekje-zelf-samenstellen'. Zelfde dag besteld, 2 dagen later in huis. Montage was eenvoudig. Enige minpunt: openen/sluiten lukt alleen met 2 handen.
FV
Femke v.
Vorden
21 nov 2023

Hét adres voor traphekjes!!

Gebruikersvriendelijke webwinkel, de mogelijkheid om zelf een traphekje samen te stellen, de ongelooflijk snelle levering en in ons geval het fijn geregelde retourproces, omdat ik een voor ons niet passend hekje had besteld. Weten hierdoor al wel dat het materiaal van goed kwaliteit is. Heel fijne eerste kennismaking!