Koffiestore- Logo - Beoordelingen

KoffiestoreReviews

Koffiestore- Logo - Beoordelingen

Details over Koffiestore

Koffiestore - Beschrijving

ONLINE KOFFIE KOPEN Koffiestore.nl is expert op het gebied van koffie. U kunt hier terecht voor het online kopen van verschillende soorten koffie. Van koffiecups en koffiebonen tot aan JURA koffiemachines en accessoires. Bestellingen die u op de website plaatst voor 23:59 uur, worden de volgende werkdag al geleverd en boven de € 35,- betaalt u geen verzendkosten. KOFFIE KOPEN IN ONZE KOFFIESHOP Naast een webshop beschikken wij ook over een fysieke locatie. U bent van harte welkom in onze showroom in Blaricum waar u inspiratie kunt opdoen én uw bestellingen kunt afhalen (op afspraak). Wanneer u de koffiebonen komt afhalen, kunt u contant afrekenen of betalen via PIN. KOFFIE VOLGENS ITALIAANSE TRADITIE De lekkerste koffie maakt u met echte Italiaanse koffiebonen. Italië is een echt koffieland en de Italiaanse koffiebonen hebben dan ook veel diversiteit aan smaak en intensiteit. Of u nu een liefhebber bent van espresso, lungo, cappuccino, latte macchiato of een gewone Hollandse kop koffie; er is altijd een Italiaanse koffieboon die precies aansluit bij jouw voorkeur. Voor een betaalbare kop koffie bestelt u de bonen bij Koffiestore, de website van Tom Coronel Sr. Door de persoonlijke selectie van Tom Coronel Sr. bent u bij Koffiestore verzekerd van topkwaliteit Italiaanse koffiebonen. KOFFIEMERKEN UIT ITALIË De koffie op de website is afkomstig van de beste Italiaanse koffiemerken, zoals Arabicaffe, Bazzara, Bravi Caffe, Caffe Coronel, Caffè Etneo, Danesi, en Illy.
TomCoronelsr B.V.
Binnendelta 1S
1261 WZ Blaricum
Glenn Coronel

Beoordelingen voor Koffiestore

239 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had het verkeerde besteld en met 1 belletje werd alles supersnel weer hersteld. Item geretourneerd en direct werd het juiste toegezonden. Uitstekende service van de Koffiestore. 10 sterren wat mij betreft. 5 is echt te weinig. 😀

De afbeelding van de kopjes komt niet overeen met de werkelijkheid. Althans het schoteltje heeft een zwarte rand op de foto wat het net wat leuker maakt. Die bleek echter wit te zijn. Bij de omschrijving staat dit niet duidelijk genoeg. De feedback die we hierop hebben gegeven werd wel aangenomen maar er werd ook gezegd het staat wel bij de omschrijving. Daarom ook de retourkosten voor onze rekening. Bij een goede aftersale zou je dit als leverancier voor je rekening moeten nemen. later werd de helft van de kosten aangeboden. Maar het gaat niet om die paar euro, die we ook niet gekregen hebben, maar het gaat er om wat de eerste reactie is. Die vinden wij onvoldoende.

Beoordelingen voor Koffiestore

Altijd op product op voorraad, en verzonden (en bezorgd) zoals vooraf aangegeven. Dus verwachtingen en ervaringen zijn meer dan goed!
Snelle levering tegen een zeer scherpe prijs
artikel ontvangen op de afgesproken datum
vlug en juist en op tijd geleverd.
Snelle en goed verakte levering.
van Bob B.
Snelle levering en prima koffie
Gewoon goed en snel geleverd
Heerlijke koffie
lekkere smaak
Deskundig, behulpzaam en plezierig in contact voor en na aankoop, snelle levering.
Einde van de dag de koffie besteld , de volgende dag al in huis. top geregeld
Goede kwaliteit en snelle levering
Goede koffie, snelle service
snelle handeling
snelle service
Antwoord van Koffiestore
Beste klant, Dank voor de positieve review! Hebt u feedback voor ons waarmee we u de volgende keer een 5 sterren ervaring kunnen geven? We gaan graag voor de 100% tevredenheid :). Groetjes, Glenn