KoffiestoreReviews

Koffiestore- Logo - Beoordelingen
Koffiestore- Logo - Beoordelingen

Koffiestore - Échte Italiaanse koffie

ONLINE KOFFIE KOPEN Koffiestore.nl is expert op het gebied van koffie. U kunt hier terecht voor het online kopen van verschillende soorten koffie. Van koffiecups en koffiebonen tot aan JURA koffiemachines en accessoires. Bestellingen die u op de website plaatst voor 17:00 uur, worden de volgende dag al geleverd en boven de € 65,- betaalt u geen verzendkosten. KOFFIE KOPEN IN ONZE KOFFIESHOP Naast een webshop beschikken wij ook over een fysieke locatie. U bent van harte welkom in onze showroom in Blaricum waar u inspiratie kunt opdoen én uw bestellingen kunt afhalen (op afspraak). Wanneer u de koffiebonen komt afhalen, kunt u contant afrekenen of betalen via PIN. KOFFIE VOLGENS ITALIAANSE TRADITIE De lekkerste koffie maakt u met echte Italiaanse koffiebonen. Italië is een echt koffieland en de Italiaanse koffiebonen hebben dan ook veel diversiteit aan smaak en intensiteit. Of u nu een liefhebber bent van espresso, lungo, cappuccino, latte macchiato of een gewone Hollandse kop koffie; er is altijd een Italiaanse koffieboon die precies aansluit bij jouw voorkeur. Voor een betaalbare kop koffie bestelt u de bonen bij Koffiestore, de website van Tom Coronel Sr. Door de persoonlijke selectie van Tom Coronel Sr. bent u bij Koffiestore verzekerd van topkwaliteit Italiaanse koffiebonen. KOFFIEMERKEN UIT ITALIË De koffie op de website is afkomstig van de beste Italiaanse koffiemerken, zoals Arabicaffe, Bazzara, Bravi Caffe, Caffe Coronel, Caffè Etneo, Danesi, en Illy.
TomCoronelsr B.V.
Binnendelta 1S