KoffiestoreBeoordelingen

Koffiestore - Échte Italiaanse koffie

ONLINE KOFFIE KOPEN Koffiestore.nl is expert op het gebied van koffie. U kunt hier terecht voor het online kopen van verschillende soorten koffie. Van koffiecups en koffiebonen tot aan JURA koffiemachines en accessoires. Bestellingen die u op de website plaatst voor 17:00 uur, worden de volgende dag al geleverd en boven de € 65,- betaalt u geen verzendkosten. KOFFIE KOPEN IN ONZE KOFFIESHOP Naast een webshop beschikken wij ook over een fysieke locatie. U bent van harte welkom in onze showroom in Blaricum waar u inspiratie kunt opdoen én uw bestellingen kunt afhalen (op afspraak). Wanneer u de koffiebonen komt afhalen, kunt u contant afrekenen of betalen via PIN. KOFFIE VOLGENS ITALIAANSE TRADITIE De lekkerste koffie maakt u met echte Italiaanse koffiebonen. Italië is een echt koffieland en de Italiaanse koffiebonen hebben dan ook veel diversiteit aan smaak en intensiteit. Of u nu een liefhebber bent van espresso, lungo, cappuccino, latte macchiato of een gewone Hollandse kop koffie; er is altijd een Italiaanse koffieboon die precies aansluit bij jouw voorkeur. Voor een betaalbare kop koffie bestelt u de bonen bij Koffiestore, de website van Tom Coronel Sr. Door de persoonlijke selectie van Tom Coronel Sr. bent u bij Koffiestore verzekerd van topkwaliteit Italiaanse koffiebonen. KOFFIEMERKEN UIT ITALIË De koffie op de website is afkomstig van de beste Italiaanse koffiemerken, zoals Arabicaffe, Bazzara, Bravi Caffe, Caffe Coronel, Caffè Etneo, Danesi, en Illy.
TomCoronelsr B.V.

4.80/5.00

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Koffiestore

2 weken geleden
zoals altijd prima levering en lekkere koffie.
Alles was prima.
Netjes en snel!
Snel en accuraat
3 weken geleden
ik bestelde het was vergeten mijn huis nummer maar dat is goed gekomen bestelling goed ontvangen zou het weer doen.
3 weken geleden
Snelle levering. Lekkers koffie, hetgeen het belangrijkste is!
Gewoon goed
3 weken geleden
Top koffie, en goed advies en service. Marcel
4 weken geleden
.geen klachten, ook leuk dat ik er een zakje koffie bij kreeg.
4 weken geleden
Top kwaliteit en top service een 10
Snel geleverd
Snel geleverd en goed product je kunt gelijk aan de slag
Binnen uur gebeld na bestelling dat het product pas de volgende dag geleverd werd ipv dezelfde dag. Snel en persoonlijk, gewoon perfect! Komen zeker terug
De koffie is goed
Snelle levering en makkelijke website. Altijd vriendelijk contact als er vragen zijn.
Als volgens afspraak en voldoende communicatie
Zoals altijd prima
Lekkere koffie en een snelle levering
Gewoon goed!
Snelle en goede levering van de lekkerste koffie.