sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij dat onze leveringsservice overtuigend was en dat u tevreden bent. Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team
27 jan 2024
Was goed gewoon
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
Prima kwaliteit
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team
goede levering
20 jan 2024
Alles ok
Antwoord van sprintis.nl
Lieber SPRINTIS Kunde, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, wenn Sie zufrieden sind. Darum erweitern wir wöchentlich für Sie unser Produktsortiment. Ihr SPRINTIS Team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze leveringsservice. Aarzel niet om ons nog eens te bezoeken. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, 5 sterren spreken voor zich. Hartelijk dank daarvoor! Kom gerust nog eens langs. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, 5 sterren is een groot compliment. Hartelijk dank daarvoor! Kom gerust nog eens langs. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het SPRINTIS team beantwoordt graag al uw vragen. Kom gerust nog eens langs. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank daarvoor en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Materiaal van een zeer bedenkelijke kwaliteit. Ingegaan op hun voorstel om een andere leverancier de kans te geven maar ook dat liep niet goed af wegens even slechte kwaliteit. Alles retourneren loop ook niet goed want ik krijg geen antwoord meer. Niet aan te raden dus !
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, het spijt ons dat de goederen niet aan uw verwachtingen voldoen. Alle producten zijn onderhevig aan kwaliteitscontrole en worden door ons gecontroleerd. Mocht er toch iets niet passen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Onze medewerker heeft u al een terugbetaling aangeboden, u hoeft de goederen niet terug te sturen. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we een oplossing voor je hebben gevonden. Onze klantadviseurs staan altijd voor u klaar om eventuele verdere vragen te beantwoorden. Uw SPRINTIS-team
1 nov 2023

Product is goed, levering is slecht

Mijn bestelling was snel en compleet verzonden, maar was niet met veel extra denken verzonden. Het lag gewoon los in het doosje, wat voor mijn bestelling niet erg was, maar kwam wel rommelig over. Vandaar 4 sterren en geen 5. Niks mis mee maar kleine ruimte voor verbetering.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Elke dag werken we eraan onszelf te verbeteren om u de best mogelijke service te kunnen bieden. Daarom zijn wij bijzonder blij met uw positieve beoordeling. Uw SPRINTIS team
23 sep 2023

Snel bezorgd.

Een fijne afhandeling. Pakket in Nederland bestelt en vanuit Duitsland verzonden. Werd goed op de hoogte gehouden waar het pakket was. Pakket netjes bezorgd.
25 sep 2023
Beste SPRINTIS-klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent. Komt u ons gerust nog eens bezoeken :-), Uw SPRINTIS team
10 okt 2023

Top

Ik heb al een paar keer besteld bij Sprintis. Ze hebben goede kwaliteit producten, ik bestel kleefrondjes, goede prijs en altijd snel en netjes geleverd.
10 okt 2023
28 aug 2023
Goed geholpen en geadviseerd door Paul, maar de bezorging liet er lang op zich wachten , maar op de dag van levering keurig mail met bezorgtijd
29 aug 2023
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Onze vriendelijke klantenadviseurs staan altijd tot uw beschikking. Wij geven deze mooie feedback graag aan u door :) Uw SPRINTIS team
JP
Jeroen P.
Netherlands
23 mei 2023
Gewoon gekregen wat ik besteld heb! Netjes en degelijk ingepakt! Product voldoet aan de verwachtingen. Prijs/Kwaliteit is goed. dus ja TOPPIE!
24 mei 2023
Beste SPRINTIS klant, Dagelijks streven wij ernaar onszelf te verbeteren om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Daarom zijn we erg blij met uw positieve beoordeling. Team SPRINTIS
30 dec 2023
Artikel kwam kapot aan (door het vervoer), na contact met de klantenservice kreeg ik een nieuw artikel toegestuurd.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Onze excuses voor het ongemak. We zijn blij dat de kwestie zo gemakkelijk kon worden opgelost. We kijken ernaar uit om u weer als klant te mogen verwelkomen. Uw SPRINTIS team