sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

MP
Martine P.
Diksmuide-Pervijze
11 feb 2024
ALLES ! TOP FIRMA !
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw topwaardering. SPRINTIS staat voor optimale service. Wij zijn blij als u tevreden bent. Bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
Snelle bezorging
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank daarvoor en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
RA
goed snel
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent. Komt u ons gerust nog eens bezoeken :-), Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, 5 sterren spreken voor zich. Hartelijk dank daarvoor! Kom gerust nog eens langs. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw 5 sterren beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank voor de feedback. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede feedback! We zijn blij dat u tevreden bent. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u suggesties of verzoeken hebt. Uw SPRINTIS team
11 feb 2024
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige recensie spreekt voor zich. Hartelijk dank en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
Heel hoge verzendingskosten (bijna 10 euro)voor iets dat die de gleuf van de brievenbus past. Verder wel heel blij met mijn bestelling.
Antwoord van sprintis.nl
Beste Sprintis klant, Bedankt voor je feedback! Het hoofdkantoor en magazijn van Sprintis zijn gevestigd in Würzburg, Duitsland. Doordat de goederen uit het buitenland komen worden de verzendkosten berekend naar gewicht van het pakket. In onze webshop vindt u onder "verzendkosten" een overzicht van de door ons berekende verzendkosten per gewicht. Als je nog vragen hebt, helpt ons vriendelijke team van klantadviseurs je graag verder. Uw SPRINTIS team
Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat we u niet hebben kunnen bereiken. In de regel bellen wij alle gemiste oproepen terug, mits er een nummer in ons bestand staat. Het kan echter voorkomen dat een oproep niet wordt beantwoord. Probeer het in dat geval nog een keer. Je kunt ook altijd per e-mail contact met ons opnemen en we zullen je zo snel mogelijk antwoorden. We hopen u verder te kunnen helpen. Uw SPRINTIS Team

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd, product conform beschrijving website. Uitstekend, dus.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent en hopen dat we u snel weer als klant mogen verwelkomen. Uw SPRINTIS team

Snel en accuraat

Snelle levering en goed te volgen. Specificatie randbreedte van frame aangeven.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantadviseurs. Uw SPRINTIS team
Duidelijke site en correcte afhandeling
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij als u tevreden bent. Daarom breiden we ons productassortiment elke week voor u uit. Uw SPRINTIS team"
goede kwaliteit en betrouwbare levering
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent en dat we indruk op u hebben kunnen maken met onze service. Aarzel niet om ons nog eens te bezoeken. Uw SPRINTIS team
Geen opmerkingen, alles verloopt prima.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent. Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team
Snelle levering goed contact
18 jan 2024
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw top waardering! We zijn blij dat u tevreden bent. Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team
EV
Erwin V.
Neeroeteren
7 jan 2024
Alles is top verlopen
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent en dat onze service overtuigend was. Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team