sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden698 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

24 mrt 2024
prima service
Antwoord van sprintis.nl
Lieber SPRINTIS Kunde, täglich arbeiten wir daran, uns zu verbessern um Ihnen einen optimalen Service zu bieten. Darum freuen wir uns besonders über Ihre positive Bewertung. Ihr SPRINTIS Team
Alles prima
Antwoord van sprintis.nl
Lieber SPRINTIS Kunde, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie zufrieden sind. Besuchen Sie uns gerne wieder. Ihr SPRINTIS Team
30 mrt 2024
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank daarvoor en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw 5 sterren beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank voor de feedback. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
23 mrt 2024
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS klant, 5 sterren spreken voor zich. Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Kom gerust nog eens langs. Uw SPRINTIS team
4 feb 2024

perfecte afhandeling

Spirintis kon niet voldoen aan mijn bestelling ( fout van de leverancier ) en ik kreeg onmiddellijk bericht met de keuze van een ander product of een terugbetaling. Ik koos voor het laatste en zag het geld de dag nadien teruggestort op mijn rekening. Steeds zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ga daar zeker terug.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat het ongemak zo goed is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze vriendelijke klantadviseurs. Uw SPRINTIS team
Mijn aankoop werd snel en goed verpakt afgeleverd! Via het verkregen trackingnummer kon ik het tijdstip van aflevering ook perfect volgen. Ik kijk al uit naar mijn volgende aankoop…. 🤓
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We werken elke dag hard om onze klanten een goede service te bieden. We zijn dan ook blij dat u tevreden bent. Tot uw volgende aankoop :) Uw SPRINTIS team
24 feb 2024
Goede service na ontbrekende ontbrekende onderdelen. Klacht serieus opgevat en snel hersteld!
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede feedback! We zijn erg blij dat de complicaties zo snel en effectief konden worden opgelost dankzij uw medewerking. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer als klant te mogen verwelkomen. Onze vriendelijke klantenadviseurs zijn altijd beschikbaar om al uw vragen te beantwoorden. Uw SPRINTIS team
GA
goed advies en snelle levering, ondanks dat het product uit Duitsland moest komen
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede feedback! We zijn blij dat u tevreden bent en dat we u hebben kunnen helpen. We leveren uitsluitend vanuit Duitsland, omdat ons hoofdkantoor en magazijn daar gevestigd zijn. Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team
Nette en vlotte levering, artikel goed verpakt.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent over onze leveringsservice en dat we u hebben kunnen overtuigen! Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team
Snelle levering van het gevraagde product
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw topwaardering. SPRINTIS staat voor optimale service. Wij zijn blij als u tevreden bent. Bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
17 feb 2024
hele snelle levering en goed materiaal
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. Bezoek ons nog eens, we kijken ernaar uit. Uw SPRINTIS team

top levering

Top product. Net verpakt geleverd
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede feedback! We zijn blij dat u tevreden bent. Bezoek ons gerust nog eens. Uw SPRINTIS team