Bouwonline.com

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

Keurige afhandeling van de bestelling geleverd op voorkeursdatum. Bezorger uiterst vriendelijk en behulpzaam.
GS
Geert S.
Meerssen
Conform verwachting en snelle levering
18 jan 2024
snelle keurige levering

Perfect

Snel en goede levering
14 jan 2024
denken mee, flexibel

SLECHT, SLECHT, SLECHT en nog eens SLECHT

Er is 3x telefonisch bevestigd dat 19-01-2024 geleverd zou worden! 1e keer: wo 17-011-2024 -> er wordt de 19e geleverd! 2e keer: do 18-11-2024-> er wordt geleverd tussen 14:00 en 15:00 uur 3e keer: vr 19-11-2024-> er is vertraging, er wordt geleverd tussen 16:00 en 17:30 uur. Om 17:55 krijg ik een SMS van Pontmeyer, waar ik helemaal geen zaken mee doe, een SMS dat ze maandag gaan leveren. Vervolgens is niemand meer bereikbaar. Waardeloos, en ik moet op het laatste moment werklui afzeggen die ik voor morgen geregeld had. WAAAARDELOOOS!
16 aug 2023

Levertermijn informatie website onduidelijk

De levertermijn informatie op de website is onduidelijk en geeft een interpreteerbare verwachting. Er staat 3-8 werkdagen voor bezorging. Maar als je kiest voor afhalen suggereert het zelf in kunnen vullen van een afhaaldatum dat je je product met 24 uur kunt afhalen. Dit is onwaar. De 3-8 werkdagen geldt ook voor afhalen. Dus bouwonline blokkeer de door klant zelf in te vullen afhaal data als dit niet mogelijk is en pas de groene tekst op de website aan, zodat ook duidelijk is dat afhalen minimaal 3 dagen duurt. Voor mij als klant moet ik nl een aanhanger huren (dus plannen) met een juiste verwachting.
5 okt 2023
GH
Gijs H.
amsterdam
5 jun 2023
responsensief, flexibel en adequaat. goede bezorging, stevig tillen en een handje helpen als dat nodig is, zonder te vragen. goede kwaliteit spullen vooral
27 mei 2023
bestellingen snel beschikbaar op het gewenst moment om af te halen op locatie. Vriendelijk behandeld. Je krijgt wel pas op de dag zelf dat het klaar ligt pas bericht om op te halen. Dus zit je beetje in onzekerheid tussen plaatsen bestelling en bericht van ophalen of het wel goed gaat komen. Maar is tot nu toe goed gegaan.
24 aug 2023

Betrouwbaar, snel, meedenkend en goede levering

Voor de eerste keer heb ik een bestelling geplaatst bij bouwonline.com Altijd weer even spannend zo'n eerste keer maar zeer aan te raden. Goed afstemming en snelle levering. De chauffeur belde ruim van te voren en was heel behulpzaam met de spullen op de juiste plek te zetten. Top!
24 aug 2023
Terug koppeling bij leverproblemen, cq leverfouten. Moesten lang wachten op kantenlak waarvan de foute kleur was geleverd. Uiteindelijk nadat de bouw stop dreigde te lopen hebben we de juiste kleur zelf bij de fabrikant op moeten halen om dit te vermijden.
26 mei 2023
Keurig op tijd geleverd, ontzettend vriendelijke chauffeur. Een van de platen had een lichte beschadiging, maar dat werd meteen gecompenseerd omdat ik 3 afdekplaten cadeau kreeg. Dus al met al niets te klagen en voor hout een goed adres.
27 okt 2023

Ervaringen tav bestellen en leveren

Duidelijke website, prettig telefonisch contact over bestelprocedure en hoe de benodigde zaag delen aangegeven moesten worden. Daarnaast nog gebeld door Bouwonline met hoe het precies zat tav het benodigde zagen. Snelle levering
TS
Tjapko S.
Blaricum
30 jul 2023
Administratief klopt het niet helemaal en begrijpend lezen ook niet top zaag maten opgeven met simpele gegevens moet je 2 × doen bijv. beeld 5 x 200 x 1220 mm uit een plaat van 3050 x 1220 is moeilijk
24 mei 2023
Snelle afhandeling van de bestelling zelfde dag nog afgehaald. Vermeld bij het afhaal adres dat je achter de benzinepomp langs moet. Het huidige exacte adres is aan de achterzijde van het gebouw.
25 sep 2023

TOP SERVICE

Heel tevreden chauffeur was veel eerder dan gepland keurig een half uur van te voren gebeld kon ds ook eerder aan de gang. Als ik nog meer zand nodig heb bestel ik het hier.
18 okt 2023
Makkelijk je bestelling plaatsen en direct daarna een zaagschema opsturen om alles netjes op maat te laten maken. Vooraf een berichtje mbt de levering, en klaar.
24 nov 2023

Goeie service, uitstekende prijs.

Goeie service, actief bellen, meedenken voor een uitstekende prijs. Ik raad op basis van deze ervaring iedereen aan jullie service te gebruiken. Dank!