Bouwonline.com

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

7 jul 2023
Bestelling op tijd en netjes afgeleverd. Chauffeur hielp ook netjes om zware planken naar binnen te dragen hoewel hij dat niet verplicht is.
8 jun 2023

Snelle levering, goede service

Snelle levering, Chaufeur meldt zich van te voren telefonisch, belt nogmaals bij niet thuis ter verificatie, zet materiaal op gevraagde plek
26 jul 2023
Spullen werden keurig aangereikt bij het ophalen. Later was ruilen/retourneren snel en makkelijk geregeld. Mijn ophaalpunt was Zeewolde.
4 okt 2023
Heel vriendelijk geholpen en goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Keurig bezorgd op afgesproken moment
5 mei 2023

Top service.

Bij de levering zagen we een beschadiging aan een balk. Deze werd zonder problemen vervangen. Top service!
8 jul 2023

Heldere website, nauwkeurig zaagwerk, service.

Heldere website, mondeling overleg goed, duidelijk over de te leveren maten bij het zaagwerk. Top.
Ik kon mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen. Ook goed advies mbt behandelen van het hout.
16 okt 2023
Goed assortiment. Uitstekende klantenservice. Jammer dat er weinig afhaal locaties zijn.
24 mei 2023

Goed!

Bezorger heeft 10 min van tevoren gebeld. Vriendelijke bezorger en snelle klantenservice.
Heb een bestelling geplaatst en 2 dagen later alles netjes ontvangen. Helemaal Top!!
24 nov 2023
Super service Hout later geleverd bij bouwonline maar dezelfde dag nog bezorgd
Zeer vriendelijke en meedenkende mannen. Verstand van waar ze mee bezig zijn!
23 jun 2023
Bereikbaarheid en deskundigheid van de medewerkster aan de telefoon was prima!
25 jul 2023

Heel erg mooi

Hoewel de levertijd wat langer was dan verwacht, mooi hout, supergoed verpakt
20 jun 2023
ook bij de 2e bestelling een snelle levering, goed gezaagd en goed kwaliteit
4 okt 2023
De snelle reactie van de klantenservice en juist toon in de reactie. Top!
29 sep 2023
Snelle levering en goede communicatie. Behulpzame bezorger. Alles top!!
22 okt 2023
Goed snel contact en volop medewerking bij oplossen vragen/knelpunten!
24 jun 2023

Goede service en snelle levering.

Prima snelle service, makkelijk bestellen en snelle levering.
7 jul 2023
Goede service, snelle levering en belangrijk, goed materiaal!