street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

2 jul 2023
30 jun 2023

Vlug geleverd

Vlug geleverd
30 jun 2023
Beste Street One-klant, bedankt voor je review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groet, uw Street One-serviceteam
26 jun 2023

Altijd in orde.
31 mei 2023
mooie spullen
31 mei 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team.
EZ
22 mei 2023
19 mei 2023
Snelle service
13 mei 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre E-Mail. Wir werden uns schnellstmöglich um Ihr Anliegen kümmern. An Werktagen melden wir uns normalerweise innerhalb von 24 Stunden bei Ihnen. Herzliche Grüße, Ihr CBR Kundenservice Original E-Mail ------------------ ndmnikerk@msn.com ndmnikerk@msn.com Bewertung 4 Snelle levering Snelle levering Aktueller Kommentar von ndmnikerk@msn.com, 13/05/2023 10:18 Bewertungsdetails Erstellt am 13/05/2023 10:18 Bearbeitet am Kanal street-one.nl Referenz 29252032 Transaktionsdatum Event
4 mei 2023
12 okt 2023
Alles is goed
8 okt 2023
Prima levering
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, bedankt voor je beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat je blij was met je aankoop. Je positieve feedback is een grote motivatie voor ons. We verwelkomen je graag binnenkort weer in onze online shop. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team