PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.357 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

26 mei 2024
Prima verpakt en snel bezorgd en het zijn hele mooie planten en ze maken de tuin af met hun prachtige rode kleur
30 mei 2024
Mooie planten. Snel geleverd. Goed verpakt. (Geen contact gehad met medewerkers, maar via de website besteld.)
3 jun 2024
Zorgvuldig ingepakt. Bezorger niet. Gedeukte doos dus grond overal in de doos. Loof bij één soort zeer weinig

Snel en goed bezorgd!

Snel en goed bezorgd tegen normale verzendkosten. Zou er de volgende keer zeker weer een bestelling plaatsen.

Altijd kwaliteit tegen redelijje prijzen

Altijd kwaliteit tegen redelijke prijzen, vlotte levering, vriendelijke klantenservice bij vragen
3 jun 2024
Echt prima, goede communicatie, snel bezorgd. En heel fijn dat ze zuinig zijn met plastic!!

Uitermate tevreden over "Little Spooky".

De planten waren uitermate goed verpakt voor transport. Conditie van de planten was goed.
30 mei 2024
Keurig verpakt verzonden .. en de planten hadden genoeg water vooraf gekregen ...super !!!
5 jun 2024
Graag zou ik vermeld willen zien of planten vrij zijn van chemische bestrijdingsmiddelen.
27 mei 2024

Goede levering

De levering was snel en heel zorgvuldig. Nu afwachten of de plant het ook goed gaat doen.
21 mei 2024

Een aanrader

Betrouwbaar, goed geïnformeerd, snelle service en ook digitaal alles goed voor elkaar.
27 mei 2024
Goed assortiment, scherpe prijs en mogelijkheid tot afhalen (ook buiten kantooruren).
23 mei 2024

Prima!

Snelle bezorging, alles netjes en zorgvuldig ingepakt. Plantjes van goede kwaliteit.

Fijne ervaring

Erg fijne klantenservice. Snel en zorgvuldig bezorgd. Blij met mijn aankopen
Alles was goed verpakt. Informatie ivm hoe alles te planten. Heel goed.
snelle levering en alles perfect verzorgd en voor verzending in de doos
Snelle levering, fijn dat ik de planten zelf kon ophalen in Molenschot.
2 jun 2024
Alles prima verlopen. Helaas hebben de slakken eroverheen gecrossd
2 jun 2024
Geweldig snelle levering keurig verpakt en mooie helmplanten 👍🏻
1 jun 2024
Netjes verpakt. Goede planten. Fijn contact van tevoren gehad.