Steigerdeals.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Steiger zelf is naar volle tevredenheid. Echter werd deze geadverteerd met 'volgende dag in huis' dus heb ik deze donderdagochtend besteld zodat ik er in het weekend mee aan het werk kon. werkteam bij elkaar verzameld. maar geen steiger, die kwam vrijdag niet, zaterdag niet, maar pas maandag. Op zich niet erg als het langer duurt, maar laat dat dan weten en adverteer niet met teksten als je ze niet waar kunt maken

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

23 nov 2023
Super service! Er was een storing met de computer waardoor het later geleverd zou worden. Maar binnen 1 uur stond de steiger op het werk. Echt prima service
24 nov 2023
Hi Fred, Fijn om te horen dat de kamersteiger uiteindelijk op tijd is aangekomen! Wij proberen altijd de beste service te leveren aan onze klanten. Veel werkplezier toegewenst. Groetjes, Ruben
21 nov 2023

Snelle adequate service

Ik werd persoonlijk gebeld dat de steiger klaar stond en al eerder opgehaald zou kunnen worden. Ik ga hier ook zeker mijn volgende steiger halen.
22 nov 2023
Hi Daan, Voor dit soort reviews werken wij dagelijks eraan om het bestelproces zo goed/snel te laten verlopen. Veel werkplezier met de kamersteiger toegewenst en we zien je de volgende keer weer! Groetjes, Ruben
14 jul 2023
De steiger is heel handzaam: prima afmetingen om op te bergen en eenvoudig in elkaar te zetten. We gaan er vast plezier van hebben.
PB
Paul C. B.
Molenend

prima

Produktpakket; redelijke prijzen; en zoals de winkel op voorhand beloofde snel en kosteloos geleverd. Alles waargemaakt!
22 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Wij doen er alles aan om onze leverbeloftes na te komen, goed om te horen dat dit goed is verlopen. Groetjes, Ruben
Ze deden wat ze hebben beloofd. Geen gekke dingen. Bovendien kon de bezorging van de ladder redelijk snel, dat is fijn.
29 jul 2023

100% tevreden

Uitstekende kwaliteit. Snel en goed geleverd. Zelf ladder te kort ingeschat, maar retour zonder problemen. 100% tevreden!
21 nov 2023
Top bezorger. Belde mij op of hij het grote pakket in de achtertuin mocht neerleggen vanwege de veiligheid.
22 nov 2023
Hi Jeroen, Wat fijn om te horen dat de bezorging goed is verlopen, wij proberen altijd mee te denken. Veel werkplezier toegewenst met de steigermaterialen! Groetjes, Ruben
24 aug 2023
Telefonisch toelichting op levering was heel fijn Verder was alles keurig op orde en snel geleverd
14 aug 2023
Steigerdeals doen wat is besteld . ik heb er een prima product aan .i s voor mij prima firma . John
26 jun 2023
Communicatie over status bestelling is subliem en de spullen waren netjes op tijd binnen.
Wat je met Steigerdeals afspreekt is betrouwbaar. Prima afhandeling, prima product.
29 mei 2023
Zeer snel: volledige steiger maandag bestel en woensdag geleverd. Super.
30 jun 2023
Zeer snelleleveringen uit Nederland naar België. Prijs kwaliteit.
Snelle levering, Goede producten. Goede prijs kwaliteit
14 jun 2023
Netjes over de telefoon over de bezorging . Was top.
17 jun 2023
Snel besteld en ook nog eens super snel bezorgd.
28 jun 2023
Goede site, duidelijke info, snelle levering
9 jun 2023
Alles op tijd volgens afspraak geleverd
13 jun 2023
vlotte levering en degelijk materiaal
27 jun 2023
Snelle levering heel goed product