Steigerdeals.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Steiger zelf is naar volle tevredenheid. Echter werd deze geadverteerd met 'volgende dag in huis' dus heb ik deze donderdagochtend besteld zodat ik er in het weekend mee aan het werk kon. werkteam bij elkaar verzameld. maar geen steiger, die kwam vrijdag niet, zaterdag niet, maar pas maandag. Op zich niet erg als het langer duurt, maar laat dat dan weten en adverteer niet met teksten als je ze niet waar kunt maken

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

Driedelige ladder…

Ik heb een goedkope driedelige ladder besteld. Lekker licht en goed handelbaar. Was ook snel binnen. Groot minpunt, de ladder kwam al gedeukt uit de verpakking. Ik weet niet of dit tijdens transport is gebeurt, maar toch zonde. Ik heb dit weekend een mail gestuurd en wacht op een reactie.
Goede contact met de bedrijf perfecte informatie.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Yucel, Goed om te horen dat het contact met ons goed is verlopen! We wensen je veel werkplezier toe met de nieuwe rolsteiger. Groetjes, Ruben
24 feb 2024
Goei materiaal Snel geleverd
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Olivier, Fijn om te horen dat de geleverde Panthera ladder naar wens was! We wensen je er veel werkplezier mee. Groetjes, Ruben
goede snelle service
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Odette, Fijn om te horen dat de Panthera Telescoopladder op tijd is aangekomen, we wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Ruben
3 mrt 2024
edwin h.
wellen
18 feb 2024
14 jun 2023

Spullen echt prima, levering behoorlijk later dan beloofd/verwacht.

24 jun 2023

Mij hoor je niet klagen.

Kerels doen wat ze zeggen en zeggen wat ze goed. Goed zo. Ze leveren puike kwaliteit. Goed zo. En de prijzen zijn zeer concurrentieel. Goed zo. Wat wil een mens nog meer?
21 aug 2023
Steigerdeals ik kocht een ladder. Bij de Steigerdeals ik bemerkte na een paar dagen, dat mijn gekochte ladder te kort was voor mijn werkzaamheden. Ik belde kon de ladder direct terugbrengen en nu komt het de CERVICE . IK HAD BINNEN 3 DAGEN HET BEDRAG TERUG OP MIJN REKENING. dat is dus echte service van Steigerdeals .Nimmer heb ik zo'n service mee gemaakt daar kunne andere sites een voorbeeld aan nemen .daarom schrijf ik als je een ladder wild koop hem dan bij steigerdeals. John. K
3 jun 2023
Steigerdeals probeerd het bezorgen op tijd. Maar Post.nl maakt er echter een zooitje van.

Zeer vriendelijke communicatie bij deze TOPPER.

Zeer vriendelijke communicatie, goede tijdige levering, topproduct, 10/10.
22 jun 2023
Nette en snelle levering goede prijs
20 jun 2023
Zeer snel bezorgd.