Steigerdeals.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Steiger zelf is naar volle tevredenheid. Echter werd deze geadverteerd met 'volgende dag in huis' dus heb ik deze donderdagochtend besteld zodat ik er in het weekend mee aan het werk kon. werkteam bij elkaar verzameld. maar geen steiger, die kwam vrijdag niet, zaterdag niet, maar pas maandag. Op zich niet erg als het langer duurt, maar laat dat dan weten en adverteer niet met teksten als je ze niet waar kunt maken

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

te laat geleverd

14 apr 2024
Beter communicatie met de klant. En beter controleren waar de zendingen zijn en controleren of ze op tijd geleverd worden.
Een ladder besteld en nog altijd niet aangekregen Beloven van terug te bellen maar hoor niks
Erg tevreden met mijn steiger! Levering moest helaas door wat vertragingen op zich laten wachten. Meermaals track and trace van de transporteur mogen ontvangen maar geen levering. Uiteindelijk bleek de steiger tot twee keer aan toe last-minute niet meegegaan te zijn door een missend onderdeel. Maar.. uiteindelijk is Rubén zelf in de bus gesprongen en heeft mijn steiger persoonlijk afgeleverd wat toch vier uurtjes sturen geweest moet zijn! Oké, het proces ging niet soepel en mocht echt beter qua communicatie maar ze zijn zeker klantgericht en geven super advies! Heeft ervoor gezorgd dat ik een prima stijger voor binnen en buiten heb die vele jaren dienst zal doen!
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Jasper, Nogmaals jammer om te horen dat de steiger niet op het afgesproken moment is afgeleverd. Maar goed om te horen dat we het alsnog op een juiste manier konden oplossen! Veel werkplezier toegewenst! Groetjes, Ruben
3 keer 14 treden trap in Belgie leveren Ja het is natuurlijk geweldig om op een door jezelf gekozen dag een trap te mogen ontvangen vanuit Uitgeest naar de provincie Luxembourg. En dat allemaal conform afspraak waar maak je dat nog mee.
De beste koop, toch voor hetgeen ik bestelde, snelle levering, goed ingepakt, en een heel behulpzame chauffeur. Een aanrader!!
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Hank, Erg bedankt voor de fijne feedback! Veel werkplezier toegewenst met nieuwe kamersteiger. Groetjes, Sil
Contact met helpdesk ging vrij snel. Na betaling volgende dag geleverd.
Voldoet aan verwachting, snelle levering en qualutatief goed spul
Snelle levering van een zeer goed en handzaam product.
WD
Wim d.
Wachtum
Mooie en kwalitatief goede reform-ladder. Bliksemsnel geleverd en keurig op de gevraagde plaats neergelegd door de transporteur
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Wim, Voor deze reviews doen we uiteraard elke dag ons best. Fijn om te horen dat de driedelige ladder goed is aangekomen, veel werkplezier ermee! Groetjes, Ruben
Prima communicatie. De zending was een dag later door drukte bij PostNL en daar kreeg ik netjes een mailtje van.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Sebastiaan, Fijn om te horen dat de Panthera kamersteiger goed is aangekomen. Veel werkplezier toegewenst met de geplande werkzaamheden! Groetjes, Sil
Goed overzicht van de site Makkelijk te bestellen Snelle afhandeling en bezorging!

Objectieve beoordeling

Snelle levering, ladder van hoge kwaliteit, stevige ladder . Mooi en eerlijke prijs
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Eric, Fijn om te horen dat alles goed is gegaan met de levering van de Panthera ladder. Veel werkplezier toegewenst! Groetjes, Sil
Strakke levering en website!! Wordt zelfs netjes thuisgebracht door de eigenaar.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Hanneke, Erg bedankt voor de positieve feedback. Fijn om te horen dat de steigermaterialen goed zijn aangekomen, we wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Bas
20 mrt 2024
Gemakkelijk te monteren en goed verplaatsbaar. Remmen werken uitstekend.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Dirk, Goed om te horen dat de kamersteiger naar wens is, we wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Ruben
Super tevreden van dienstverlening en product die gekocht heb.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Agim, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de keukentrapjes. We wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Ruben
17 mrt 2024
Netjes en snel.geleverd
Antwoord van Steigerdeals.nl
Goedemorgen, Goed om te horen dat de steiger goed en op tijd is geleverd. We wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Ruben