Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

4 aug 2023
Snel ontvangen. Duidelijke beschrijving en makkelijk op te brengen. Duurde ongeveer 24 uur voordat de kleur volledig was. Mooi en ziet er ook niet nep uit. Zou volgende keer weer hier bestellen. Pluspunt kreeg gratis een tattoo erbij, dank hiervoor
15 aug 2023
Super leuk om te ervaren hoe het eruit zou zien als ik een tattoo zou nemen. Zou dit zeker vaker willen doen, want heb nog veel meer tattoo ideeën! Heel fijn dat je het op deze manier tijdelijk kan testen voordat het er voor altijd op staat.
31 aug 2023

We hebben het besteld omdat mijn dochter graag een tatto

We hebben het besteld omdat mijn dochter graag een tattoo wilde met haar moeder (dochter is 9) En dit kan geen kwaad en hebben we samen een zelfde afbeelding op ons lijf staan. We hebben het hartje op onze pols staan en zijn er erg blij mee
1 sep 2023
Ik ben super blij met de tattoos maar misschien is meer uitleg wat niet te doen. Ik heb ze opgedaan vlak voor ik ging slapen en had per ongelijk mijn arm dicht en niet heb ik een vlek. Verder echt heel blij mee! Ga zeker vaker bestellen

Nog even afwachten hoelang hij blijft

Weet nog niet hoe lang het echt gaat blijven zitten. Verbaasd hoe lang het eigenlijk duurt voordat de tattoo goed zichtbaar is. Ziet er mooi uit. Ik wacht af hoe lang het blijft. Wat mij betreft mogen er meeer ontwerpen komen.
6 aug 2023

Na enkele uren was de tattoo goed…

Na enkele uren was de tatto goed zichtbaar. Erg mooi. Letterschrift erg strak en leesbaar. Na 2 dagen echt mooi resultaat. Bij het begin zit er een glansje op, maar die verdwijnt met dag 2 en lijkt het een echte tatto te zijn.
28 jul 2023
Levering ging heel snel, en was er super blij mee. Helaas vind ik dat ze niet heel lang een diepe kleur houden. Ze waren 2 dagen goed donker en nu zijn ze al weer heel erg vervaagd. Valt toch iets meer tegen dan verwachting.
18 aug 2023

Heel snel geleverd, duidelijke uitleg

Heel snel geleverd en je word netjes gemaild over de voortgang van je bestelling. Volgens instructies opgeplakt en ja hoor de andere dag een superleuke tattoo (katje en sterretjes) Zit nu 3 dagen en nog hartstikke mooi.
14 jul 2023
Mooie tattoos. Makkelijk aan te brengen. Alleen heb ik bij een paar tattoos gehad dat ze wat vaag bleven en niet volledig zwart na een aantal dagen. Voor de rest gewoon erg tevreden en zal zeker vaker wat bestellen.
30 jun 2023

De inkt geeft af

De inkt heeft 's nachts afgeven (in de middag al op mijn arm gezet) De tattoo is daardoor na 1 dag al flink vervaagd. Vorige had hetzelfde probleem, bleef een dag of 4 zichtbaar. Wel leuke designs.
6 aug 2023
Zoals afgesproken perfect op tijd geleverd.Mooie tattoos aan mooie prijs.Enkel krijg ik het beschermhoesje er niet af dus heb het nog niet uit kunnen voeren. Anders had ik zeker 5sterren gegeven.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
8 aug 2023
Hi Pascale! Ahhh ik begrijp helemaal dat je nu super graag de tattoos wilt proberen. Zou je ons foto's kunnen sturen? Dan help ik je mee💋
7 nov 2023
De tattoo ontwerpen zijn uniek! En zit voor ieder wat wils tussen. De verzending is super snel en top geregeld. Al voor de 2e keer nog maar besteld, maar komen zeker meer bij in de toekomst 😉!
18 jul 2023

Tattoo uitgelopen en wazig

Ik heb 2 tattoos die wazig blijven en ik heb een tattoo die na 12 uur als uit is gelopen. En de tattoos die goed waren zijn perfect Ik heb 2 foto’s en van de andere wazige heb ik geen foto.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
18 jul 2023
Lieve nikstro, Dank je wel voor het delen van je ervaring met onze tattoos. We waarderen je eerlijke feedback en vinden het jammer dat je enkele problemen hebt ondervonden. We willen graag dat al onze klanten tevreden zijn met hun tattoos, dus het spijt ons dat sommige tattoos wazig zijn geworden en een andere is uitgelopen. Dit is niet de kwaliteit die we nastreven. We sturen je uiteraard meteen een nieuwe hartje en olifantje op!🤍🤍 We willen dat je volledig tevreden bent met onze tattoos en streven ernaar om onze producten voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Het team van Tattoo Tijdelijk
26 okt 2023
Helemaal top! Pakketje staat in twee dagen voor je deur Tattoos zijn makkelijk aan te brengen en zien er leuk uit. Je krijgt zelfs een extra tattoo!! Waar ik altijd blij van word
12 aug 2023

Super mooi

Ik dacht eerst dat het niet goed gegaan was, had niet goed gelezen dat hij donkerder werd na zoveel uur, volgende dag was hij precies zoals hij moest zijn, was er erg blij mee!

Tatoeage

Mooie fijne tatoeages. Tatoeages zijn net echt. Enige puntje is dat tatoeage langer moet intrekken, op de foto te zien dat tatoeage slecht is ingetrokken deze keer.
14 aug 2023

Afgeef risico na aanbrengen

Miss vermelden dat je er miss ook niet meteen mee moet gaan slapen omdat de tattoo nog kan afgeven op je huid (het zat ook op andere plekken na het slapen 😂).
27 mei 2023

Aanrader!

Snelle bezorging, tattoo’s zijn makkelijk om op te doen, en blijven mooi zitten! Ook hebben ze veel leuke en verschillende tattoo’s om uit te kiezen!
2 aug 2023
Werkt makkelijk! Gratis tattoo was echter stuk gegaan tijdens het verzenden. Dat was jammer. Alles was ik zelf heb besteld was wel goed aangekomen :)

Super leuke tattoo’’a

Super leuke tattoo’s en blijven tot nu toe mooi zitten. Ik had alleen de grootte van de tattoo een beetje anders ingeschat, maar kwaliteit is top!