Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

6 jul 2023
Om te bestellen was helemaal goed .. mooi aangekomen.. leuk verpakt.. maar de tattoo hebben we gezet en gedaan zoals op het briefje stond . Maar deze blijft licht en na het douchen was er al een zijkanten af .. heel jammer
2 jul 2023

Heel leuk

Duurde bij mij wel bijna 1,5 dag voordat hij zwart werd maar na het douchen zit hij er nog steeds op nu 3 dagen ben benieuwd hoe lang hij in totaal blijft zitten
18 jun 2023
Echt supersnelle verzending, zo fijn! De tattoos zijn superleuk voor in de zomer. Het duurt wel minstens een dag voordat de tattoo duidelijk zichtbaar is.
18 jun 2023

Hartjes tattoo

Tattoo is makkelijk aan te brengen, ziet eerste 24uur heel licht. Tattoo blijft zeker tien dagen zitten, hele goede kwaliteit en snelle verzending.
7 jul 2023

Goede kwaliteit en snelle levering

Alles kwam snel binnen en netjes verpakt. De tattoos zitten super goed en na 24 uur al geweldig resultaat! Tevreden klant.
28 jun 2023

Moooiii

Het bevalt mij heel goed! Ik vind het fijn om te zien of ik nu ook echt een tattoo wil. Zal hier zeker vaker bestellen😍
AV
Anouk v.
Almere
Hartstikke leuk en zit echt heel goed. In het begin is hij heel licht. Maar na een dag heel Duidelijk zichtbaar
22 jun 2023
Snelle levering en leuke tijdelijke tatto . Goede beschrijving en makkelijk te doen. Leuk resultaat ook
20 jun 2023
Zo blij mee. Ziet er heel echt uit. Absoluut een aanrader. Na een paar uur is het al heel erg zichtbaar
18 jul 2023
Echt leuk en tof, mooie zaken maar bij laatste bestelling een ster tekort, spijtig ....
31 mei 2023

Erg tevreden!

Het bestellen en de levering is duidelijk en erg goed geregeld! De tattoos zijn makkelijk te plaatsen en komen zoals er op de site staat na ongeveer 24 uur er duidelijk uit te zien als een echte tattoo! De tattoo is wel sneller vervaagt dan op de site maar dat kan ook komen omdat ik het niet goed heb aangebracht. Prijs/kwaliteit verhouding is goed! Erg tevreden met deze tattoos!
7 sep 2023

Zeer tevreden!

Ik gebruik deze tattoos om een tattoo te coveren en inspiratie op te doen. Duidelijke instructies om de tattoo te plaatsen. Ik heb het design gisteravond gezet, en vanochtend werd ik wakker met de tattoo. Ben onder de indruk van de kwaliteit! Ik zie wel dat een klein gedeelte heel licht op mijn onderarm is gekomen, weet niet waar dat aan ligt. Ik ben overall zeer tevreden!

tattoo geeft af

ik heb de tattoo geplakt op de binnenkant van mijn bovenarm, hij geeft helaas af op de binnen kant van mijn onderarm waneer ik deze buig komt de tattoo er tegen aan. En zelfs na 2 dagen blijft hij afgeven, dus nu zit er een zwarte vlek op mijn onderarm. Dit is wel jammer, voor de rest super blij mee, maar dit ie gewoon een leer voor de volgende keer.
2 aug 2023

Echt een aanrader

Snelle levering, zit in een leuke roze enveloppe. Duidelijke uitleg via de QR code die er bij zit. Leuke ontwerpjes, zoveel keuze dat het moeilijk is. Heb het direct uitgetest, nu moet het nog drogen maar ben al benieuwd naar het eind resultaat. Heb ook nog een matching friends tattoo die ik samen met mijn beste deze week nog ga zetten.
11 aug 2023

Super kwaliteit en snel geleverd

Normaal ben ik altijd een beetje sceptisch met instagram reclames, maar ik dacht laat ik het toch eens proberen. Ik had het na 1 werkdag in huis, en ook nog eens super verpakt de tattoos zijn heel mooi zwart geworden en mensen zien geen eens het verschil! Ik ga zeker vaker hier bestellen ben er super blij mee bedankt.
30 dec 2023

Inmiddels ontvangen

Vandaag dubbel pakketje ontvangen, de verloren envelop is blijkbaar gevonden bij postnl. Zag er wat gehavend uit, maar het zit goed verpakt gelukkig. En de nieuwe die opnieuw verzonden is. Tattoos zelf zijn goed. blijven, wanneer het niet te warm is, soms bijna 3 weken zitten voordat ze lelijk worden.
4 aug 2023

Vijf sterren!!

Gisterenmiddag aangebracht en nu, nog geen 24u later, al duidelijk te zien! De een wel wat meer dan de ander, maar het heeft waarschijnlijk nog wat tijd nodig. Klantenservice was ook echt top, heel snel antwoord gehad en ze hebben me goed geholpen. Zeker niet de laatste bestelling die ik hier plaats! 🫶🏼
3 aug 2023

Goede verzending!

Ik heb de tattoo's zelf nog niet uitgeprobeerd, desondanks is de verzending top! Ze houden zich aan hun verzendtijd (als postnl langer erover doet kunnen zij hier niks aan doen). Het is super netjes ingepakt! Leuk dat ze ook een gratis extra tattoo erbij deden d.m.v. de actie!
13 okt 2023
Ik vind ze heel leuk en makkelijk te zetten. Ze blijven redelijk tien dagen zichtbaar. Alleen een tekst met een hele fijne lijn wordt niet heel zichtbaar wat ik jammer vind. Ik hoop dat er nog veel meer nieuwe tattoos komen die nog leuker en anders zijn met meer variaties.
28 aug 2023

Zeer enthousiast!

Wat beviel in het bijzonder: Dat de tijdelijke tattoo niet van echt te onderscheiden is. Dat de tijdelijke tattoo makkelijk aan te brengen is voor een langere periode. Wat kan beter: Nog meer verschillende lettertypes in het assortiment toevoegen.