Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

Geweldig 🤩

Ben erg blij met mijn namaak tattoo en ga zeker meer bestellen
30 mrt 2024
ahhh heel leuk! Na je 1e bestelling ben je automatisch lid van onze loyalty club en spaar je punten voor gratis nieuwe tattoos. Dat gaat al vrij snel dus zeker de moeite waard om naar te kijken! Groetjes Luna❤️
JK
Josee K.
Zwijndrecht
Leuk , zitten 1 week , makkelijk aanbrengen
31 mrt 2024
Bedankt voor je review! Er komen nog heel veel nieuwe ontwerpen bij de komende tijd. Waaronder veel lettering, mini en fine line tattoos. Enjoy your paasweekend!🐣❤️
17 feb 2024
Super leuk
9 mrt 2024
17 feb 2024

Jammer

Teleurgesteld....tattootje was echt megaklein je ziet er bijna niks van. Zal niet nog een x bestellen.
MV
Maartje v.
Leeuwarden
10 mrt 2024
Werd niet zichtbaar
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Maartje, Jammer dat het niet zichtbaar was geworden. Zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice? Zij helpen je verder met instructies en sturen uiteraard een nieuwe tattoo op!❤️
Hele leuke kleine tattoo's en blijven heel lang zitten. Vooral om te kijken om uiteindelijk een echte te laten zetten is een heel goed alternatief.
Fijn om te horen!❤️
RF
Rita F.
Kortenhoef
11 feb 2024
Mooie tijdelijke tattoo Voor een klein prijsje En snelle verzending
31 mrt 2024
Dankjewel Rita, Er gaan nog heel veel leuke ontwerpjes aankomen de komende tijd💕
Directe levertijd en mooie verpakking
❤️
28 jan 2024
Kwaliteit is niet denderend
There is high chance this is a scummers shop. They send you you an email that you order is on its way but never deliver it and the customer service email never replied.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hello Inna, I just checked your order and I see we did send it to your address. I also checked your address in google maps and this looks fine. We're going to send you the package again. I think our Transport company lost it.. We send everything with Post nl. Could you let me know if you received the order? My personal email is rdehaas@tattoo-tijdelijk.nl
28 jan 2024
SCAM!!! Ik heb niets ontvangen en ze reageren daarna niet op mails. Niet doen dus!!!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
oh Marthe wat jammer dat je het zo ziet💔 Ik heb zojuist zelf jouw emails opgepakt van afgelopen weekend. In het weekend is onze klantenservice niet aanwezig. We hebben jouw bestelling 46259 een half uur geleden wederom opgestuurd naar je! Groetjes, Luna

Ontvangen na 4 werkdagen

15 jun 2023
Versturen was prima. Snel binnen. Maar 2 tatoos werden niet zichtbaar. En 1 tatoo had ik smorgens erop geplakt. En heeft snachts afgegeven op mijn onderarm.
11 aug 2023
Mijn bestelling is niet compleet. Heb hierover contact opgenomen via de klantenservice maar nooit meer iets gehoord.
19 sep 2023
Hi Esmeralda, Wat vervelend! Zou je de mail kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl. Dan zorg ik ervoor dat ze meteen reageren Esmeralda. tegenwoordig gebeurt dat ook binnen 12 uur
22 aug 2023
Mijn dochter had een mooie vlinder op haar bovenarm (begin v.d. Avond erop gedaan , en droog geföhnd) ze is ‘s avonds laat naar bed gegaan en heeft haar arm dubbel gelegen en zit er nu een zwarte vlek op haar onderarm die er niet meer vanaf gaat (de komende 2 weken) erg jammer 😏 bij mij (de bloem met takjes) was wel goed gelukt , net als de hartjes voor mijn dochter en schoonmoeder ; die is nu ook enthousiast en wil ze ook gaan bestellen (dame van 81 jaar oud 🥰)
25 mei 2023

Super tattoo’s

Super blij met de tattoo’s van Tattoo tijdelijk. het lijkt net op een echte tattoo, ik krijg super veel complimentjes van wow wat mooi, waar heb je die gezet? als ik dan zeg dat het een nepperd is zijn ze super verbaasd. als je hem opplakt zie je eers nog niks, na 8 uur ongeveer komt de tattoo tevoorschijn. het is een mooi zwart groene kleur waardoor het dus op een echte tattoo lijkt, ik heb de tattoo in totaal 13 dagen opgehad en daarna begon hij stilletjes aan te vervagen! Wederom super tevreden mee! en super leuk voor een festival. ik ga er zeker meer bestellen!!!!
28 okt 2023

Het was een snelle bezorging

Het was een snelle bezorging. Door sommige reviews was ik bang dat het of niet aan zou komen of dat het heel lang zou duren. Toch de gok genomen om te bestellen en ik was blij verrast! Ik ga zeker nog meer bestellen! Ik heb de tatoeages nog niet uitgeprobeerd maar wat ik nu kan zien lijkt het mij wel goede kwaliteit. Ik ben helemaal fan van de mini tatoeages en hoop dat deze collectie ook verder wordt uitgebreid!❤️ Ook de gratis tatoeage was erg mooi! (De vlinder heb ik gratis gekregen)
20 sep 2023
Super goede klantenservice! De post was mijn pakketje kwijt geraakt... Zelf contact met post nl gehad maar zij zeiden dat ik contact met de webshop moest opnemen. Mailtje gestuurd, mega snel antwoord en mijn bestelling werd direct weer opnieuw verzonden. Super fijn! Onwijs bedankt. Inmiddels het pakketje ontvangen en ben er echt super blij mee. Ontzettend bedankt!
18 aug 2023

Perfect

Hele snelle levering. Precies de perfecte tattoo. Bij mij komt hij goed op. Heel erg blij mee en maakt dat ik de keuze heb gemaakt een tattoo vergelijkbaar te gaan zetten. Ideaal dus om op deze manier te bekijken of en zoja waar en welke tattoo je wilt.