cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

AB
Anneke B.
Heerlen
20 aug 2023
Ik kan makelijk bestellen en het weer terug sturen als het niet past of naar mijn zin is.
28 sep 2023
Snelle versturing en als je weer moet terugsturen dan snelle afhandeling. Heel plezierig
4 sep 2023

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Paar items voor het nieuwe seizoen aangeschaft. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs
15 jun 2023
fijne kleding, kwaliteit prijs goed, soms krimpen blouse iets, verder fijn draag comform
24 aug 2023
Bestellen makkelijk Vlug bezorgd Netjes ingepakt Makkelijk terugsturen Geld gauw twrug
29 jun 2023

Wordt netjes op tijd geleverd

Wordt netjes op tijd geleverd, Retour wordt goed afgewerkt netjes op tijd geld terug.
Antwoord van cecil.nl
30 jun 2023
Hallo beste Street CECIL klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team.
28 jun 2023
Goede pasvorm, duidelijke informatie op de website over lengte en omvang van de shirts.
Jullie hebben een fijne website Duidelijke info over de maten En vrij vlotte levering
26 sep 2023
Mooie artikelen ,goede service .pasvorm 9 van de 10 goed.Het is mijn online winkel top
23 aug 2023
Leuke kleding, en goede kwaliteit prima service en snelle levering. Ben heel tevreden!
SD
Sjennie d.
Terneuzen
24 jun 2023
Duidelijke website. Goede producten en beschrijvingen. Makkelijk te vinden op de site.
29 mei 2023
Super snelle levering, mooie kwaliteit, wel een maatje kleiner gepakt en past perfect
5 sep 2023
Snelle levering.. en product zoals omschreven op de site. Geen klachten. Ga zo door.
YH
8 aug 2023
Altijd snel en correct afgeleverd. Vind het een fijn kledingmerk en past altijd goed.
MV
Margrietha v.
HAULERWIJK
25 mei 2023
Kleding is van goede kwaliteit, de service perfect en ik vind het een heel mooi merk.
JJ
J J.
Wolvega
22 aug 2023
Cecil is helemaal mijn winkel, dat wil niet zeggen dat ik niet ergens anders winkel.
Antwoord van cecil.nl
22 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
16 aug 2023
Vlotte bezorging en snelle afhandeling van geretourneerde artikelen Alles heel fijn!
JM
José M.
HELMOND
9 jul 2023

Goed bedrijf

Bestellingen worden altijd geleverd en je vindt leuke sportieve kleding op cecil.nl
8 sep 2023
Snelle levertijd. Goed verpakt. Alles duidelijk omschreven, eventueel terugsturen.
19 aug 2023
Goed verpakt en snel geleverd. Omschrijving bij de artikelen qua pasvorm ook goed.