Onlinealuminium.nl- Logo - Beoordelingen

Onlinealuminium.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden406 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
Onlinealuminium.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt 2024
Mijn eerste bestelling. Binnen 2 dagen geleverd; bij de meeste aanbieders heb je het al snel over 5-10 werkdagen. Exact op maat gezaagd. Goed verpakt, in stevig karton en met kunststof beschermhoeken. Dit zou wel eens mijn vaste adres voor aluminium kunnen worden!
MN
Martin N.
Utrecht

Product is nooit aangekomen

Beoordelingen voor Onlinealuminium.nl

snelle en goede service
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Succes met uw project en bedankt voor uw beoordeling! We streven er naar om elke order op maat gezaagd en dezelfde dag nog te versturen.
Super snelle levering
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Super dat u zo tevreden bent over de snelheid waarmee we uw order hebben afgehandeld! We streven er altijd naar om onze klanten een efficiënte en snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
Goed en snel super
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Fijn dat u zo content bent met de snelheid en kwaliteit waarmee we uw order hebben afgehandeld! We streven er iedere dag naar om onze klanten een efficiënte en snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van uw ervaring!
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw review en veel succes met uw project!
17 feb 2024
17 feb 2024

Snelle levering en uitstekende service

Altijd snelle levering en uitstekende kwaliteit. Zeer vriendelujk team dat bereid is mee te denken naar oplossingen.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor deze positieve woorden! Het meedenken naar oplossingen doen we graag! Ik hoop dat we nog veel projecten samen mogen doen! :)
Hoge verzendkosten voor brievenbuspakjes. Positief: groot assortiment, snelle verzending, accuraat afwerking
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat u tevreden was met de snelheid van uw bestelling en ons assortiment. We begrijpen dat verzendkosten een overweging zijn en we proberen altijd de beste balans te vinden tussen service en kosten. We zullen uw opmerkingen zeker intern bespreken om te kijken of we onze verzendopties kunnen verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We streven ernaar om continu onze diensten te verbeteren en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Snelle levering , goed verpakt en precies wat ik wilde hebben, meer kun je toch niet verwachten toch ?
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Daar doen we het voor! Bedankt voor uw beoordeling en ik hoop dat we de volgende keer weer zo aan uw verwachtingen mogen voldoen. Succes met uw project!
Snelle levering, prompt bezorgd en op maat
Antwoord van Onlinealuminium.nl
We streven er naar om elke order op maat gezaagd en dezelfde dag nog te versturen. Succes met uw project en bedankt voor uw beoordeling!
Goede prijzen, prima op maat gemaakt materiaal, zeer snelle en correcte verpakking/verzending
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw beoordeling en heel veel succes met uw project! We helpen u graag de volgende keer weer :)
Snelle levering. Prima kwaliteit.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Fijn dat u zo tevreden bent met zowel onze snelheid als onze kwaliteit. Bedankt voor uw beoordeling en heel veel succes gewenst met uw project!
Snelle en correcte levering
Antwoord van Onlinealuminium.nl
We streven er naar om elke order correct, goed ingepakt en dezelfde dag nog te versturen. Succes met uw project en bedankt voor uw positieve beoordeling!
20 jan 2024
niets ; gewoon zo doorgaan.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Gaan we doen! ;) Bedankt voor uw review en veel succes met uw project!
MB
M. B.
Uithoorn
Snel en mooie kwaliteit
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Goed om te horen dat u tevreden bent met zowel de snelheid als de kwaliteit van onze producten. Bedankt voor uw review en succes met uw project!