Onlinealuminium.nl- Logo - Beoordelingen

Onlinealuminium.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden406 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
Onlinealuminium.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt 2024
Mijn eerste bestelling. Binnen 2 dagen geleverd; bij de meeste aanbieders heb je het al snel over 5-10 werkdagen. Exact op maat gezaagd. Goed verpakt, in stevig karton en met kunststof beschermhoeken. Dit zou wel eens mijn vaste adres voor aluminium kunnen worden!
MN
Martin N.
Utrecht

Product is nooit aangekomen

Beoordelingen voor Onlinealuminium.nl

14 jan 2024
13 jan 2024
3 mei 2023
Betrouwbaar, betrokken en goede service Mijn bestelling (2 aluminium platen) was zoek geraakt bij DHL ze hebben er achteraan gezeten om alsnog bezorgt te krijgen al heeft het paar dagen langer geduurd
4 mei 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Heel veel succes met uw project!
23 jul 2023
Helemaal super! Mooie kwaliteit, precies op maat gezaagd en zeer snelle levering. Ook perfect verpakt, dus al bij al, zeer positief en absoluut aan te bevelen.
24 jul 2023
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Heel veel succes met uw project!

Een aanrader

Eenvoudig te bestellen, scherpe prijs, goede communicatie gedurende productie - en leveringsproces. Keurig ingepakt en snel geleverd. Een aanrader
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Top om te horen dat u het hele bestelproces, van bestelling tot levering, zo positief ervaren heeft! Bedankt voor het vertrouwen! We waarderen uw aanbeveling enorm.
19 mei 2023
Gevraagd om een afwijkende maat te kunnen bestellen, was geen probleem en binnen korte tijd geleverd. Zeer tevreden!
22 mei 2023
Fijn dat we u daarmee extra konden helpen! Succes met uw project!
15 sep 2023
Kan als particulier aluminium kopen in soorten en maten die elders mooilijk te koop zijn. en super snelle levering.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Succes met uw project!
28 okt 2023

gewoon goed

gewoon geleverd wat is beloofd en in de vooraf opgegeven tijd, verder prima prijs kwaliteit/verhouding.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor deze beoordeling! Heel veel succes met het project waarvoor u ons materiaal gaat gebruiken!
ES
Ernst S.
Rotterdam
6 jul 2023

Prima service

Ze hebben wat ik nodig heb, geeft de maten op het wordt voor je gemaakt en verzonden. Ik moet soms brackets maken voor antenne opstellingen, en dan is een plaatje van 5mm aluminium zeer welkom. Monteer en een paar beugels op, en de boel kan de mast in.
6 jul 2023
Top om te zien dat ons materiaal zo goed te gebruiken is voor uw brackets! Succes met het maken van de antenne opstellingen!
25 jul 2023
Ik ben net begonnen met metaal draaien en heb even contact gezocht met het moederbedrijf en hebben me zeer goed geholpen. Met als tip dat je sneller en gelijk kan betalen op aluminium online. 2 dagen later in huis . Top
25 jul 2023
Top dat we u op deze manier hebben kunnen helpen! Succes met het draaien en als we u weer mogen helpen, hoor ik het graag!
Goede informatie vooraf over welke soort aluminium ik het beste kon gebruiken. Snel en exact op maar geleverd. Mooi product, zeer vlak en super te bewerken. Ik ga hier zeker nog meer bestellen.
10 okt 2023
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Succes met uw project en we helpen u de volgende keer graag weer!
20 mei 2023

Prima product en levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering en goed verpakt. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.
22 mei 2023
Goed om te horen! Bedankt voor uw beoordeling! :)
4 nov 2023
Het juiste materiaal snel geleverd. Helaas is de warmtebehandeling niet gespecificeerd.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Alle posities van uw order zijn gezaagd uit 6082 met als toestand T651. T651 houdt in dat het materiaal is oplossingsgegloeid, gerekt (1,5%-3%) en vervolgens kunstmatig verouderd. De materiaalcertificaten horende bij uw bestelling, heb ik u zojuist per mail toegestuurd. Als u verder nog vragen heeft, hoor ik deze graag!
19 mei 2023

proces

snelle reactie op mail en snelle levering. de verpakking voor bescherming kan beter
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Als uw materiaal beschadigd is, hoor ik dit graag en zoek ik graag met u naar een passende oplossing.
21 okt 2023
Got what I asked for with a clean cut. Easy to order and delivered quickly.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Thank you for your review and good luck with your project!
21 okt 2023
Snelle levering, netjes gezaagd en verpakt, met wat marge voor verwerking.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw review en veel succes met de bewerking!
11 jun 2023
Ruime keus en makkelijk te bestellen. Zeer vlot in huis. Zeer tevreden
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw review en succes met uw project!
24 jul 2023
zeer snelle levering goed verpakt en op de juiste maten gezaagd
25 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Heel veel succes met uw project!