pumpbells.com

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jun 2023
pumpbells.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor pumpbells.com

25 okt 2023

Mooie kwaliteit en super service

- De dumbells zien er top uit en voelen kwalitatief goed; - De levering was snel en met duidelijke timeslot door de koerier, die dan ook netjes werd waargemaakt; - Voor en na levering had ik nog een vraag voor de klantenservice van Pumpbells. Hier werd super snel en adequaat op gereageerd; - Ik neem niet vaak de moeite om reviews achter te laten, maar ik vind de 5 sterren en aanbeveling hier écht verdiend.
30 aug 2023

32kg adjustable dumbbells

Ik heb een paar van de 32kg adjustable dumbbells besteld (die met 9 verschillende stappen). Bij ontvangst gemerkt dat 1 van de bases van de dumbbells wat verbogen was, maar dit is vlekkeloos opgelost via whatsapp. Elk bericht werd binnen no time beantwoord en de issues waren praktisch meteen opgelost, geen gedoe of discussie nodig, gewoon meteen een goeie oplossing. Voor mijn problemen ook nog een extraatje ontvangen als attentie, wat ik enorm kan waarderen. De dumbbells zelf zijn ook prima. Heb ze al verschillende keren gebruikt en de snelle aanpassing van het gewicht is ideaal. Ik heb zelf magnetische 1kg schijven gemaakt om de dumbbells in stappen van 2kg te kunnen verhogen ipv 4kg. Ik kan deze webshop alleen maar aanbevelen, ik zal hier in de toekomst zeker opnieuw bestellen als ik wat nodig heb.

Wat een geweldige service!

Dit noem ik nou service van Pumpbells!... Tom is een gedreven ondernemer die de Randloze Pumbells persoonlijk kwam brengen. Zelfs in deze drukke tijden van al dat Black Friday gedoe, was de communicatie via Whatsapp soepel en erg behulpzaam. Ze denken met je mee, en hebben zelfs hun schema een beetje aangepast om de nieuwste randloze Pumbells af te kunnen leveren voordat mijn vakantie begon. Nogmaals dank!

Vriendelijke klantenservice

Ik heb onlangs een fitnessvloerbescherming bij Pumpbells besteld en ben over het algemeen tevreden met mijn aankoop. De kwaliteit van de vloerbescherming is goed en het beschermt mijn vloer tijdens het trainen. Het enige nadeel was dat de levering iets langer duurde dan verwacht, maar de klantenservice was vriendelijk en hield me op de hoogte van de status van mijn bestelling.

Super Kwaliteit!

Ik heb onlangs een fitnessbankje gekocht bij Pumpbells en ik ben er zeer tevreden over. Het bankje is stevig en van goede kwaliteit. Het is gemakkelijk verstelbaar en biedt voldoende ondersteuning tijdens mijn trainingen. De bestelling en levering verliepen soepel, en ik zou Pumpbells zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een fitnessbankje.
7 jul 2023

Top product

Ik heb 4 jaar getraind met de traditionele verstelbare dumbbells. Het erop en eraf halen van de gewichten. Toen kwam ik de revolutionaire dumbbells tegen. Zoveel keus, zoveel keuzestres. Kwam pumpbells tegen, gebeld voor advies en uitstekend geholpen door Tom. Deze 30 dumbbels in een in een woord GEWELDIG. Super bedankt voor de service.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van verstelbare dumbbells bij Pumpbells. De kwaliteit is uitstekend en de prijs was goed in vergelijking met andere merken. Het verstelsysteem is eenvoudig te gebruiken en ik kan gemakkelijk het gewicht aanpassen voor verschillende oefeningen. Een tevreden klant erbij!
6 jan 2024
Goede snelle service , in het begin beetje twijfelachtig over de quality maar voelt super goed aan , de grootte van de dumbell past zich ook aan naargelang het gewicht en het aller belangrijkste vind ik dat hij instelbaar is per kilogram en niet met stappen van 2 kilogram
12 nov 2023

DISCUBRIOOO!

Was mijn oude materiaal beu en opzoek naar iets nieuws. Na de 5kg te hebben getest meteen een combideal gekocht met barbellstang en axes. Nu heb ik een volledige gym met alleen DISCUBRIO. Hoef alleen de oneven gewichten nog aan te schaffen.
2 jaar geleden op bol die roode plastic dumbbells 24kg aangeschaft. Deze hadden al vrij snel problemen met vallende schijven. Daarna toch voor wat duurders gegaan voor pumpbells. super kwaliteit, en erg aardige verkoper.
12 nov 2023
pumpbell met rand nu al bijna 2 jaar ingebruik. Train thuis 3x in de week, bevallen nog steeds super. Als het vochtig word moeten de schijven even droog worden gemaakt met een handdoek anders kunnen ze plakken.

Super tevreden

Super goed geholpen in mijn keuze door Tom. Al een tijdje blij met de zilvere dumbbells. Samen gekocht met de vloerbescherming. Matten zijn erg dik en kan hier zelfs mijn yoga oefeningen op ddoen.
Het fitnessbankje aangeschaft, erg stabiel zoals in de sportschool. Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Klein minpuntje is dat je wel eventjes bezig bent met het in elkaar zetten ervan.
10 nov 2023
Mooi verstelbare dumbel met ruime dikke grip. Per kg verstelbaar door hulpstukken die de ene keer wel aan de dunbel blijven haken en de andere keer niet afhankelijk van het gewicht
16 aug 2023

Verstelbare dumbbells aanrader!

Ik raad de verstelbare dumbbells zeker aan! Het kliksysteem werkt perfect bij het instellen van het gewenste gewicht. Het is het zeker waard om thuis te trainen met dit product.
Ik was al een tijdje op zoek naar goede kwaliteit pumpbels voor een goede prijs. Ben via een maatje hier terecht gekomen. Heb de 30 dumbbells in 1 gekocht, aanraader!
7 sep 2023
2 dumbbells aangeschaft van 32kg zonder rand. Zijn prijzig maar elke euro waard! Verstellen heel vlot en zie weinig wat er aan kapot kan gaan.
29 aug 2023
Tom kwam de Pumpbells persoonlijk afleveren en gaf een duidelijke uitleg over de werking en hoe ik ze het beste kon gebruiken.
2 jul 2023
Paar maanden geleden de 30 dumbells in een aangeschaft en ben daar nog steeds super tevreden over. Verstelt super snel

Blij met aankoop!

Heldere uitleg, service en informatie tijdens contact. Zowel pumpbells, stand en fitnessbank zijn van hoge kwaliteit.