mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.800 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.109 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

10 okt 2023
Verkeerde kleurstelling geleverd. Er wordt niet gereageerd op een mail hierover.
11 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij zoeken graag voor je uit wat er mis is gegaan, op jouw mailtje is inmiddels gereageerd.
2 sep 2023
Bestelling kwam pas 7 dagen later aan. Snel krassen en snel kapot opening bakje.
9 sep 2023

Verzenden duurt erg lang

Ik vind dat het te lang duurt voordat het product verzonden wordt door Mepal.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand.
4 jul 2023
Iets retouren een hele klus.. dus.. laat maar en ik bestel NOOIT meer wat!!!!
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Mocht het niet lukken met een retouraanmelding, dan mag je ons altijd even bellen of mailen. Dan kijken we graag of we je ergens mee kunnen verder helpen. Onze gegevens: 0573-820820 of klantenservice@mepal.com
20 aug 2023
Ik vind dat er veel tijd zit tussen bestellen tot dat jullie het verzenden.
22 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over het leveren van jouw bestelling van Mepal. Helaas kan het voorkomen door bijvoorbeeld door ziekte of vakanties aan onze kant, dat jouw bestelling wat later geleverd wordt. Je mag ons altijd bellen over de status van jouw bestelling via 0573-820820 of via klantenservice@mepal.com
20 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het is nu 9 dagen geleden!
21 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Helaas is je bestelling niet goed afgerond en daarom nog niet verzonden. Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
30 jul 2023
Wat ik heb gekocht is helemaal prima! Alleen duurde de bezorging erg lang .
Mn bestelling is niet bezorgd en krijg nu ook geen berichten meer van dhl.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
26 okt 2023
Verpakking verbeteren. Bij levering bleken 2 van de 4 borden in scherven .
8 jul 2023
Heb mijn pakket nog steeds niet. Is nu 1,5 week geleden dat ik heb besheld
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling van Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je gegevens aan ons door te geven ? Dan kijken we graag me je mee wat de status van jouw bestelling is. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
Mijn pakket is nog niet geleverd en wordt steeds gezegd dat hij nog komt
Antwoord van mepal.com/nl
Glazen waren niet van glas maar helaas denkt de klantenservice niet mee.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
17 sep 2023
Geen hoge retourneringkosten rekenen, zo duur als de lunch of zelf bijna.
28 jul 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen ik wacht nu al 3 weken
6 sep 2023
Ik heb nog steeds niets van mijn bestelling ontvangen. Leveren leveren
6 sep 2023
Een mail gestuurd naar de klantenservice, maar ik krijg geen reactie.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor! Ik heb je bericht beantwoord.
26 aug 2023
Ik vond de levering best lang duren . Het artikel was goed verwacht .
13 jun 2023

Deksel past niet.

Prima bestelling en levering, maar de deksel blijkt niet te passen.
Retourbeleid niet klantvriendelijk (verzendkosten eigen rekening)
22 sep 2023
Stickers was niet netjes afgeknipt. Kwaliteit viel helaas tegen.