mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.808 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.271 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Was niet erg klantgericht bij vraag over retourbeleid
Fotos staan niet netjes aangesloten op het product

niets ontvangen

We hebben , na 13 dagen, nog niets ontvangen.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
10 feb 2024
Spullen gekocht,betaald en nooit ontvangen
Retour is niet gratis
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal

Betrouwbaar en goede service

Als ik een verbeterpunt moet noemen, dan is het dat ze zakendoen met het slechtste transportbedrijf wat er in Nederland bestaat, namelijk DHL. Hoewel deze recensie niet over DHL gaat, ga ik er toch iets over schrijven, omdat deze ervaring duidelijk maakt wat de plus- en minpunten zijn van MyMepal. En daar gaat het om. DHL had mijn pakket zonder reden van opgaaf retour gestuurd en hun klantenservice was slecht bereikbaar. Toen het ein-de-lijk was gelukt om een medewerker van DHL te spreken, was die te beroerd om mij te helpen en verwees mij linea recta terug naar de afzender. Zoek het maar uit met elkaar. Dus, ik MyMepal opbellen. Niet bereikbaar. Een stem zei dat ze bereikbaar zijn van maandag tot en met vrijdag, tot 17.00. Ik kreeg dat te horen op een vrijdagmiddag om 16.15... Minpuntje. Diezelfde vrijdagmiddag vulde ik een contactformulier in en de dinsdag daarop mailde een medewerker rond 9.00 al terug: het pakket was retour ontvangen en zou meteen weer worden opgestuurd. Ik moest alleen mijn adresgegevens opnieuw doorgeven, want de medewerker had gezien dat dit niet klopte (ons adres is zo lang dat sommige systemen van webwinkels dit niet goed kunnen verwerken. Dit ligt niet aan MyMepal, maar aan de bedenker van dit achterlijk langdradig adres). Maar: pluspunt voor de oplettendheid en de vlotte reactie en actie. Vervolgens zat ik heel geduldig te wachten en wachten en wachten, totdat ik maar weer eens contact zocht met DHL. Na anderhalf uur te zijn afgewimpeld door een bandje aan de telefoon, te zijn doorverbonden met luchtvracht, te hebben gechat met een robot die werkelijk niks snapt en daarna uit de chat te zijn gekickt toen ik nét een echt persoon te pakken had, kwam ik erachter dat mijn pakket, zonder dat dit gecommuniceerd was, op een willekeurig afhaalpunt was bezorgd en inmiddels wéér retour was gestuurd. Ik mailde opnieuw naar MyMepal en kreeg binnen 3,5 uur al een reactie terug: na ontvangst zouden ze het nogmaals opsturen. En op de dag dat zij het pakket retour hadden ontvangen, kreeg ik keurig een nieuwe mail dat ze het diezelfde dag weer naar mij zouden opsturen. Pluspunt voor de duidelijke communicatie over de stand van zaken en over wanneer ze welke acties ondernemen. Inmiddels heb ik mijn pakket met twee broodtrommels ontvangen. Zoals ik van MyMepal gewend ben, zijn het mooie trommels. Pluspunt voor de unieke producten die ze verkopen. Samengevat is MyMepal een betrouwbaar bedrijf met unieke producten, waar je met een gerust hart iets leuks kunt bestellen. Als de verzending niet soepel verloopt, is de klantenservice telefonisch misschien niet zo goed bereikbaar maar online wel. Bij problemen volgt er vlot een reactie en actie. Ondertussen blijven ze constant met de klant communiceren over welke acties zij op welk moment ondernemen, en ze komen de gemaakte beloftes allemaal na. Dus al met al een dikke voldoende.
8 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zoon totaal verrast van zijn nieuwe lunch set

Onze kids mogen altijd voor het nieuwe schooljaar een nieuwe lunch set voor school kiezen. Onze zoon van 5 wilde heel graag een set van zijn grote held (een mascotte van zijn favoriete voetbal club). Helaas bestaan deze niet. We hebben daarom via mymepal een eigen broodtrommel en bekers gemaakt met daarop onze zoon met de mascotte in het stadion. Natuurlijk niets verteld. Toen hij het pakket open deed was hij super blij en verrast. Iedereen moest het zien. Bestelling snel gemaakt en geleverd ondanks dat je hem persoonlijk maakt. De kwaliteit van Mepal vinden wij super fijn. Zoontje weet zelf dat de beker bijvoorbeeld pas echt dichtzit op het moment dat hij een klik hoort.
21 mei 2023

Degelijke gepersonaliseerde dingen...

Geweldige keuze aan producten, gepersonaliseerd naar wens. Ik heb voor mijn twee zonen brooddozen met hun naam gekocht. Ze hebben zelf kunnen meekiezen in design en kleuren. Nodeloos om te zeggen hoe enthousiast ze zijn. Te pas en te onpas wordt nu gevraagd of er een picknick gemaakt wordt zodat de brooddozen meekunnen. Positief ben ik over het feit dat het allemaal vaatwasmachine bestendig is, iets minder over het feit dat ze vragen of de bedrukte delen met de hand afgewassen kunnen worden. Ik snap wel dat het op deze manier langer meegaat maar toch... Je doet het voor de glimlach van de kinderen dus toch wel vijf sterren...
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fijne beker en broodtrommel, mooie print

De tool om beker en broodtrommel te personaliseren werkte vrij goed (ook op mobiele telefoon!). De ontvangen producten zien er goed uit. We hebben verschillende bekers van Mepal in gebruik, voor onze kinderen van 4 en 5 werkt de flip up fles het beste om mee naar school te nemen. Met de 'ouderwetse' schoolbeker hebben ze moeite met openen, en de fles waar het tuitje eruit klikt als je een een knopje drukt hebben we soms last van lekkende bekers. De flip up fles werkt tot nu toe perfect (dochter heeft de eerste die we besteld hebben nu bijna 2 jaar in gebruik, 5 dagen per week, en wordt ook altijd in de vaatwasser afgewassen).
26 mei 2023

Het is altijd een prima broodtrommel.

22 jul 2023

Gepersonaliseerde broodtrommel en drinkbeker.

Ik had een broodtrommel en drinkbeker nodig die gepersonaliseerd is. En dat vond ik bij Mepal. Helaas konden die zaken alleen los gekocht worden ipv als bundel (tbv personalisatie). Maar het realiseren hiervan gaat zonder problemen en is voor de hand liggend. Dus: + Website is duidelijk + Producten personaliseren gaat eenvoudig + Resultaat is ook echt schitterend - Alles moet los gekocht worden zodat de winstmarge zo groot mogelijk is...jammer. P.S.: ik heb geen foto's toegevoegd van de resultaten ivm de afbeeldingen van mijn zoontje. Maar het ziet er super uit.
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijne ervaring: vaderdag cadeau besteld, de gewenste kleur van een van de onderdelen was niet meer voorradig maar in plaats van de bestelling vertraging te laten oplopen werd er een alternatief voorzien maar met de boodschap dat als ik het niet mooi vond, het oorspronkelijk bestelde onderdeel zou worden nagestuurd. Zo had ik toch nog mooi op tijd een leuk cadeautje en het alternatief was dik ok, dus geen nazending nodig. Leuk dat het goed gecommuniceerd werd en dat ze initiatief namen om het cadeautje tijdig te leveren.
6 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Eigen plaatjes op je broodtrommel!

Wij wilden allen een gepersonaliseerde broodtrommel. Vooraf twijfelde ik of de afbeeldingen van internet niet lelijk zouden worden. Maar het ontwerp-programma geeft het aan wanneer de resolutie te laag is. Als je op google zoekt naar afbeeldingen met hoge resolutie, worden de broodtrommels prachtig! Heel blij mee.de kinderen vonden het leuk om zelf de kleuren van elk onderdeeltje te kiezen en afbeeldingen en tekst toe te voegen. Ze kunnen niet wachten om hun broodtrommel te gaan gebruiken!
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De producten en levering waren super, echter om spullen te personaliseren was dramatisch. Ik heb op 2 verschillende websites jullie producten moeten kopen, waar ik overigens ook verzendkosten voor heb moeten betalen. Wanneer ik een product had gepersonaliseerd en het andere product het hetzelfde plaatje, was die nergens meer te vinden. Meerdere mensen hebben het geprobeerd op meerdere telefoons. Was dus erg tijdrovend, voor iets dat veel sneller kan.
Geïmporteerde beoordeling
Ik had bij het bestellen van een fles met opdruk niet gezien, dat je ook bij de dop kleuren in moet vullen. Ik dacht dat er een standaard dop op zat. Dus ontving een fles, met totaal niet bijkleurende dop. Maar na een telefoontje met een vriendelijke dame, mocht ik de goede kleuren doormailen en kreeg ik kosteloos de juiste doppen opgestuurd! Fantastische service!!! Fantastische Waterfles Campus ook trouwens! Ook zeer geschikt voor kindjes!
RV
Rianne v.
Dordrecht
23 aug 2023
Vorig schooljaar ook een persoonlijke beker voor mijn jongste gemaakt. De plaatsjes vervaagden niet, maar de plak gin er op een gegeven moment af. Omdat hij echt wel weer een eigen uitgekozen plaatjesbeker wou, toch maar weer besteld, maar ik hoop dat de plaatjes nu beter blijven zitten. Wel heel erg gaaf dat ze hem helemaal naar wens kunnen personaliseren. Hij is de enige in zijn klas en alle jongens bekijken hem altijd grondig
1 sep 2023

Een unieke lunchbox

Snel geleverd. Makkelijk te bestellen. Had een eigen foto op een broodbak laten zetten. Dat is echt heel erg mooi geworden. Over de hele maat van de deksel staat de afbeelding. Dezelfde afbeelding op de beker is wat kleiner, daardoor is de beker verder vrij wit. Vond ik niet bezwaarlijk, maar iets om rekening mee te houden. Echt een unieke lunch set gecreëerd. Mijn kind kan in elk geval z'n eigen spullen makkelijk terug vinden
17 mei 2023

Nette en correcte service

In februari een pop up drinkfles gekocht voor mijn zoontje, helaas werkte de pop up dop niet meer. Ik heb Mepal een bericht incl. foto's / filmpje gestuurd waarom ik nog een 2 tal vragen / tips kreeg. Maar helaas werkte het niet, dus Mepal een duidelijk filmpje gestuurd dat het ondanks de tip nog niet werkte. Netjes een nieuwe dop gekregen zodat mijn zoontje met veel plezier weer uit zijn drinkfles kan drinken. Super service.
28 jun 2023

Communicatie misverstand

In eerste instantie een bericht dat iets niet op voorraad was, maar voor ik kno antwoorden was er een bericht dat de bestelling verzonden was. Dit was de complete bestelling, dus waarom de mail dat iets niet op voorraad is? vorraad zou moeten worden gereserveerd op het moment dat een bestelling geplaatst is. Ook zou de voorraad dan moeten worden aangepast zodat een volgend persoon kan zien of iets al dan niet op voorraad is.