mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.802 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.132 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Top service!

De eerste lunchbox van onze dochter is twee jaar lang meegegaan! Recent een nieuwe besteld en daar ging de dekselrand van kapot na 2x gebruiken. MyMepal stuurde meteen een nieuwe rand op, wat een service!!! 🤩🤩🤩
28 jun 2023
Fantastisch product. Heb bijna de hele Cirqula lijn en deze is onmisbaar. Klantenservice ook zeer prettig en behulpzaam. Heb ook dubbelwandige bekers en andere Mepalptoducten en ook servies voor op de camping.
6 mei 2023

Top…

De noeuwe vershoud bakken met dit klip en de thermopot is fantastisch voor lunch ,soep yochurt werkelijk t hele gezien heeft er veel plezier van wij zijn echt buitenmensen en nemmen altijd voor onderweg iets mee
12 sep 2023

Broodtrommel met foto

Een broodtrommel gepersonaliseerd. Leuk om voor alle onderdelen een kleur te kiezen en bovenop een foto met wat plaatjes toegevoegd. Heel leuk geworden. Ik hoop dat de tekening bovenop ook nog lang goed blijft
12 jul 2023

Zeer tevreden

Fijne site, snelle levering, mooie producten en de keuze is reuze! De broodtrommels met foto's en namen gaan thuis gewoon in de vaatwasser, gebeurt niks mee. Ik ben een blij met deze site en mijn kinderen ook.
Ik twijfelde aan de kleur, roze was op het web net wat minder roze dan in het echt. Dat kwam goed uit, want nu past het precies bij de trommel die we al hadden. Daarnaast was de afhandeling en levering prima!
27 jul 2023

Zeer tevreden klant

Snelle levering, duidelijke mails en goede kwaliteit! Ik bestel elk jaar de drinkflessen voor mijn kinderen hier en ik ben nog steeds tevreden. Flessen kunnen tegen een stootje en lekken niet. Zeer tevreden!
15 sep 2023

Mooi en goed

De gepersonaliseerde items zijn erg mooi geworden. Sowieso, als je zaken als een broodbak en drinkbeker intensief gaat gebruiken wil je iets dat lang meegaat. Mepal heeft mij daarin nog niet teleurgesteld.
13 mei 2023
Mijn dochter wou graag een rainbow high lunchbox maar konden er geen 1 vinden van mepal dus hup mooi plaatje opgezocht naam erop en laten maken maar , bovenverwachting mooi geworden ze is er erg blij mee !!

Klasse maatwerk!

Het was een bestelling voor een broodtrommel en beker met een aangeleverde foto waarin een naam moest. Via de website was het eenvoudig samen te stellen. Levering was snel met een prachtig product. Klasse!
30 dec 2023

Geweldige kwaliteit van zowel de…

Geweldige kwaliteit van zowel dd lunchbox als de foto die erop staat, ik heb een gepersonaliseerde lunchbox gekocht en het was een kado en werd goed ontvangen. Ook het bezorgmoment klopte. Bedankt Mepal.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Super snelle en goede service

Eerste instantie een niet goed bedrukte fles ontvangen. Na een mail van mij is dit gelijk rechtgetrokken door een nieuwe fles op te sturen, zonder te wachten op de verkeerde fles. Dat vond ik superfijn!
10 mei 2023
Alles beviel alleen het kleurverschil van de tekst vind ik jammer, ik beide dezelfde kleur gekozen en op de trommel zit de tekst echt in het deksel en bij de beker is het erop geplakt, en kleurverschil.
Mooie producten. Deze keer een thermos koffiebeker aangeschaft, prachtig en lekvrij. Houdt de koffie heel goed warm en makkelijk uit te schenken of te drinken. Wel pittige prijs, vandaar geen 5 sterren
11 jun 2023
Lusje drinkfles Ik moet wel regelmatig ( 1x per kwartaal ongeveer) het lusje van mijn drinkfles vervangen omdat hij dan kapot is. Ik gebruik hem dagelijks maar hoop dat dit niet vaker nodig zal zijn
8 jun 2023

Super klantvriendelijk

Voordat t product verzonden zou worden checkte de klantenservice of het klopte wat ik had besteld ( ik had een broodtrommel besteld met een zelf gekozen afbeelding en dat werd een foto van mijn hond )
25 dec 2023

Duidelijke informatie webshop

Webshop biedt goede foto's en duidelijke informatie bij voorraaddozen (maten en waarvoor geschikt). Bestelling is binnen 3 werkdagen geleverd. Fijn. Handig nieuw systeem dekselsluiting (easyclip).
10 aug 2023
Goede productomschrijving en afhandeling van de bestelling. Het feit dat je reserve onderdelen kunt kopen voor producten die een lange levensduur kunnen hebben is heel handig om deze ook te behalen.

Prima service

We hebben rond Sinterklaas een zelf-ontworpen broodtrommel besteld en die is heel mooi gemaakt en (inclusief op ons verzoek nog een last-minute verandering van adres) nog netjes op tijd aangekomen.
15 nov 2023
Snelle response, bij aangeven geïnformeerd te willen worden bij “geen voorraad” keurig een mail ontvangen. Snelle levertijd De site is op de IPad minder makkelijk te gebruiken als op een laptop.