mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.795 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.096 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

4 mei 2023
Hele goede produkten, ik gebruik ze dagelijks, de bestelling is ook goed verlopen. Alles was naar verwachting
2 mei 2023

Perfecte mooie borden voor kamperen.

Werd snel bezorgd. Mooie kwaliteit en fijn groot formaat borden in een mooie kleur geel. Voor in de caravan!
31 okt 2023
Netjes en op tijd geleverd. Fijne bakjes met easyclip voor in de magnetron. Wel opletten! Max 700W opwarmen.
27 sep 2023
Gepersonaliseerde lunchbox met mooi lettertype precies zoals op voorbeeld. Deze is verder op tijd geleverd.
24 aug 2023
Fijne platte brooddoos om mee te nemen. Als de clichés kapot zijn, kun je nieuwe bestellen! Snelle levering.
20 aug 2023
Mooie fotokwaliteit, alleen jammer op het fruitbakje dat de foto een stukje van de boven en onderkant mist.
27 jul 2023
Alle bakjes 4stuks waren verpakt in plastic per bakje zou dit ook in ander materiaal kunnen ? Papier of zo!!
24 jun 2023

Broodtrommel

Eigen ontwerp maken op website via smartphone was best lastig. Resultaat is wel erg mooi! Product is stevig.

broodtrommels

Bij de broodtrommels zijn de afsluit klepjes erg kwetsbaar, of die veranderen of een extra setje meegeven.
Snelle levering. Word geleverd zo mooi als op de foto. Makkelijk zelf kunnen ontwerpen zoals ik hem wilde.
6 aug 2023

Zeer tevreden

Voor het hele gezin nieuwe lunchboxen en drinkflessen besteld. Werd keurig netjes verpakt en snel geleverd.
10 jun 2023
Realistische prijzen en ze gaven direct aan dat de levering ongeveer 5 dagen konden duren. Dit is prettig.
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten! Fijn dat ze vaatwasserbestendig zijn en een leuke toevoeging dat je ze kan personaliseren.
20 mei 2023
Een top product. Makkelijk te gebruiken tool om je persoonlijke lunchbox te maken en super snelle levering.
MR
Margret R.
Oldebroek
Ik vind het super dat je bij mepal losse onderdelen kan bestellen zodat je product weer een poos mee kan.
LV
Leny V.
Krimpen aan den Ijssel
15 mei 2023
Hele fijne bekers voor mijn man en zoon ,zonder dat de kwark en vruchten er uit lopen . Geen geknoei meer.
9 mei 2023
Bestelling uitstekend verwerkt en goed op de hoogte gehouden voor wat betreft de voortgang van het proces.
19 aug 2023

Super losse onderdelen

Het is fantastisch dat je losse onderdelen kan bestellen, zodat je heel lang kan doen met je broodtrommel
17 okt 2023

Fan van Mepal

Brooddoos en drinkenbus zijn prachtig afgwerkt en vanuitstekende kwaliteit! Ook heel vlotte communicatie
5 sep 2023
De kaasdoek mooi transparant met groene omlijsting, precies de kleur waar ik meerdere artikelen van heb