mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.795 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.096 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Helemaal top

Goede producten, goede service, handig aan te passen/personaliseren en bestellen, snelle verzending.
21 sep 2023

Top!

Het product voldoet aan de omschrijving. Het opvolgen van de levering was wel een beetje chaotisch…
5 aug 2023

Erg leuk

Heel erg leuk met je eigen naam en de kleur die je zelf wilt. Dat belooft al een leuke school jaar!
Reserveonderdelen te krijgen. Dankzij de eerlijke prijs kan ik langer met mijn broodtrommels doen.
8 jun 2023

Zeer tevreden!

Goede producten en heel erg tevreden. Heb gepersonaliseerde spullen besteld en was erg mooi gedaan.
15 mei 2023

Stevige, duurzame producten

Fijne producten, voelt stevig, duurzaam aan en functioneren perfect. Zien er ook nog eens leuk uit!
26 dec 2023
snelle leveren en prima kwaliteit. de opdruk die wij persoonlijk gekozen hebben staat er mooi op.
8 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
top produkt,al jaren hier het afscheidskadootje als kindjes naar school gaan,foto erop en hun naam
18 okt 2023

Tevreden

Snelle levering van een verloren onderdeel. Nu kan ik m’n thermo beker weer gebruiken! Heel fijn.
6 sep 2023
Samen met onze zoon een lunchtrommel en bijpassende beker ontworpen. Hij is er heel erg blij mee!!

Eigen ontwerp en snel geleverd

Dat je zelf je producten kan ontwerpen en dit snel geleverd is. Het is echt super mooi geworden.
27 okt 2023
Makkelijk bestellen snel geleverd En ook gezien dat je kapotte delen van bijvoorbeeld eennnoetuy
6 okt 2023
Een kapotte ontvangen kaasstolp. Gebeld met een medewerkster en kregen gelijk een nieuwe. KLASSE.
Geïmporteerde beoordeling
Dikke merci voor de snelle behandeling en oplossing van een vraagje in verband met de bestelling.
29 aug 2023
Heel mooi, de kwaliteit van de foto is boven verwachting geleverd. Mijn zoon is er heel blij mee.
5 jul 2023

Zeer tevreden!

Snelle service, makkelijk programma om product te personaliseren, snelle levering , zeer tevreden
22 jun 2023
De goeie prijs en kwaliteit vroeger gebruikte ik tupperware maar ik vind dit nog beter en sterker
9 jun 2023

Onderdelen bijbestellen, goed!

Heel fijn dat je onderdelen los kunt bestellen, zodat de producten langer gebruikt kunnen worden.

Topkwaliteit

Goede service, heldere communicatie en de custom design Mepal bekers zien er echt heel goed uit!
SB
Sonja B.
Limbricht
26 sep 2023
Fijne winkel, een heel fijn dat er kids onderdelen te bestellen zijn voor lunchboxen en bekers!!