mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.811 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.281 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

28 aug 2023
Mooi dat je zelf een ontwerp op je lunchset kan laten drukken. Snel geleverd. Sneller dan verwacht.
Ik had een probleem met dozen die kapot waren. Winkel deed er niks mee. Mepal kreeg ik nieuwe dozen
Prima artikel. Bezorging door DHL liep mis, maar Mepal hielp prima om het op te lossen. Heel netjes.
10 nov 2023
Mooie kleuren, goede afdruk. Alleen het bewerkingsprogramma was niet heel handig en liep soms vast.
1 nov 2023

Aanrader

Eenvoudig te maken via de site. Snelle levering. Mooie druk van de foto en tekst. Goede kwaliteit.
16 jul 2023
Mijn kortingscode werkte niet, 1 berichtje en het was verholpen. Snelle levering en prima kwaliteit
13 jul 2023
Fijn dat je een klein onderdeel kan bestellen en je niet gelijk de hele broodbak hoeft te vervangen.

Helemaal top

Goede producten, goede service, handig aan te passen/personaliseren en bestellen, snelle verzending.
21 sep 2023

Top!

Het product voldoet aan de omschrijving. Het opvolgen van de levering was wel een beetje chaotisch…
5 aug 2023

Erg leuk

Heel erg leuk met je eigen naam en de kleur die je zelf wilt. Dat belooft al een leuke school jaar!
Reserveonderdelen te krijgen. Dankzij de eerlijke prijs kan ik langer met mijn broodtrommels doen.
8 jun 2023

Zeer tevreden!

Goede producten en heel erg tevreden. Heb gepersonaliseerde spullen besteld en was erg mooi gedaan.
13 jan 2024

Snelle service

Er ontbrak een onderdeel. Ik heb contact opgenomen en onderdeel lag volgende dag in de brievenbus!
26 dec 2023
snelle leveren en prima kwaliteit. de opdruk die wij persoonlijk gekozen hebben staat er mooi op.
8 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
top produkt,al jaren hier het afscheidskadootje als kindjes naar school gaan,foto erop en hun naam
18 okt 2023

Tevreden

Snelle levering van een verloren onderdeel. Nu kan ik m’n thermo beker weer gebruiken! Heel fijn.
6 sep 2023
Samen met onze zoon een lunchtrommel en bijpassende beker ontworpen. Hij is er heel erg blij mee!!

Eigen ontwerp en snel geleverd

Dat je zelf je producten kan ontwerpen en dit snel geleverd is. Het is echt super mooi geworden.
27 okt 2023
Makkelijk bestellen snel geleverd En ook gezien dat je kapotte delen van bijvoorbeeld eennnoetuy
6 okt 2023
Een kapotte ontvangen kaasstolp. Gebeld met een medewerkster en kregen gelijk een nieuwe. KLASSE.